cauko
dneska pri plnom pridani plynu mi nieco odislo v aute
auto pri pridani plynu zacne drncat a cele vibrovat a z vyfuku idu kudoly dymu a smrad spaleniny
prevodovka radi normalne aj D aj R
auto na neutrali sa trasie ovsem otacky nekolisaju drzia sa pekne a auto ide na 12 valcov
pri zaradi R alebo D a pustenie nohy z brzdy auto ide ale velmi velmi sa trasie
na pocitaci nehlasi getreibeprogram
zadok auta pocut bublajuce vyfuky a pri rychlosti aspon 60km/h nieco bucha v prednej casti vozidla...
vela dymu z vyfuku smrad spaleniny e38 750
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
- Tomas750iL
- Příspěvky: 525
- Registrován: stř zář 29, 2010 11:44 pm
- Bydliště: Slovensko
-
- Příspěvky: 135
- Registrován: sob bře 05, 2011 9:12 am
- Bydliště: Nové Hvězdlice
Re: vela dymu z vyfuku smrad spaleniny e38 750
Čauky. Možná váha vzduchu. Já stim měl taky problém ale kolísala otáčky na volnoběh ale o občas to hulilo jak sviňa. Je možné že auto nejede při zátěži na všech dvanáct. Zkus diag. A nebo jsem měl podobný problém u Každý šesti válec. Na volnoběh normální chod při jízdě vynechával. Byly to zapalovací kabely.
-
- Příspěvky: 116
- Registrován: čtv bře 10, 2016 3:47 pm
Re: vela dymu z vyfuku smrad spaleniny e38 750
Kabely jsem si nechal dělat v Tesle na míru. Trvalo to asi 4 dny, cena 3tisíce i s poštovným. Fungují bezvadně. Svíčky Bosch, váhy taky od Bosche- drahý jak sviňa, ale ostatní nedávají správné hodnoty. Taky to se špatnou váhou smrdělo jak spálený plast, odneslo to vyhřívání pravého katu.
BMW 750i E38
-
- Příspěvky: 116
- Registrován: čtv bře 10, 2016 3:47 pm
- Tomas750iL
- Příspěvky: 525
- Registrován: stř zář 29, 2010 11:44 pm
- Bydliště: Slovensko
Re: vela dymu z vyfuku smrad spaleniny e38 750
zdravim
nechal som spravit tlaky vo valcoch azavadaa je taka ze cely motor je KO
nekolik valcov ma tlak 0 a su uplne KO a akceleracia z 0-100 je 10,2 sekundy
pred dvoma dnami som zakupil druhy motor a bude sa cely menit
zaujimalo by ma ale co to mohlo sposobit ze nekolik valcu je tlak 0
nechal som spravit tlaky vo valcoch azavadaa je taka ze cely motor je KO
nekolik valcov ma tlak 0 a su uplne KO a akceleracia z 0-100 je 10,2 sekundy
pred dvoma dnami som zakupil druhy motor a bude sa cely menit
zaujimalo by ma ale co to mohlo sposobit ze nekolik valcu je tlak 0
V12
-
- Příspěvky: 116
- Registrován: čtv bře 10, 2016 3:47 pm
Re: vela dymu z vyfuku smrad spaleniny e38 750
Těsnění pod hlavou? Tlačí to olej, nebo vodu? Případně olej ve vodě? Několik válců naráz neztratí z ničeho nic tlak kvůli opotřebení.
BMW 750i E38
- oxik
- Příspěvky: 2245
- Registrován: stř bře 13, 2013 4:46 pm
Re: vela dymu z vyfuku smrad spaleniny e38 750
Nebo to změřili blbě..
-
- Příspěvky: 116
- Registrován: čtv bře 10, 2016 3:47 pm
Re: vela dymu z vyfuku smrad spaleniny e38 750
Psal, že při plném přidání plynu se to stalo naráz. Jestli měl ještě k tomu studený motor, tak mu mohla i prasknout hlava.
BMW 750i E38
- Tomas750iL
- Příspěvky: 525
- Registrován: stř zář 29, 2010 11:44 pm
- Bydliště: Slovensko
Re: vela dymu z vyfuku smrad spaleniny e38 750
praveze nie vsetky kvqpaliny v sute su plne nic netecie ani sa nestraca
jedine olej ked pridan alebo na mieste ide modry dym a citit spaleny olej
auto z 0-100 za 10,2s
kazdopadne deuhy motor sa bude montovat v priebehu mesiacov a dufam ze uz nan nebudem musiet nan siahnut
jedine olej ked pridan alebo na mieste ide modry dym a citit spaleny olej
auto z 0-100 za 10,2s
kazdopadne deuhy motor sa bude montovat v priebehu mesiacov a dufam ze uz nan nebudem musiet nan siahnut
V12
-
- Příspěvky: 116
- Registrován: čtv bře 10, 2016 3:47 pm
Re: vela dymu z vyfuku smrad spaleniny e38 750
Nechci vrtat, ale máš jistotu, že ten koupený motor je OK? Je to dost práce a peněz, tak aby to nevyšlo nazmar. Kdyby to bylo "jen" těsnění, tak proti výměně motoru je to drobnost. Olej ti do spalovacího prostoru půjde přes turbo - a to nemáš, nebo kolem pístních kroužků - to se nestane zaráz na několika válcích během jednoho přidání plynu, kolem ventilů - to taky nenastane z ničeho nic, ale postupně, nebo to těsnění pod hlavou a to se projeví náhle a i na několika válcích. Před demontáží celého motoru si to nech pořádně prohlídnout. Lovců peněz mezi opravářema je bohužel spousta. A opravovat něco metodou pokus omyl je velmi drahé.
BMW 750i E38