E38 740i M62, hrozné horko od motoru!

Elegantní rv. 1994 - 2001
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.

Příklad:

BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Uživatelský avatar
Filozof
Příspěvky: 2220
Registrován: úte srp 20, 2013 7:05 am
Bydliště: Vyškov

Re: E38 740i M62, hrozné horko od motoru!

Příspěvek od Filozof »

no při malé zátěži motor začne hicovat ke 110C alespon tak vidím u dvou 740i co jsem měl zkušenost pozorovat teplotu v létě i více a to je pro oleje i motor a součástky špatný pak se dělají generálky a opravy jak na běžícím pásu .... Teplota nad 100C je špatně. Ideální by bylo držet se kolem 90C. Někdo kupuje i termostat na 80C nevím proč ale píší že to zvyšuje výkon motoru. Ale toto nevím píší to pouze u těchto termostatů takže stím není žádná zkušenost muselo by se vidět na brzdě.

Asi bych to zvážil nebo vyzkoušej volnoběh pust klimu nebo i bez a dívej se na teplotu po chvilce stání auta ... ono to poleze nahoru. Zimu v klidu tam to není tragické přečkat ale v těch hicech v létě je to dost škodná hlavně u V8. Já mám 94-96C teplotu a taky mi to přijde dost v létě v hicech se to blíží ke 98-100C a to je špatně. Né nadarmo se dávalo do aut africké kontinenty s jiným termostatem mám pocit 88 nebo 93C. Viděl jsem to někde při výběru jako možnost koupě. Příště vemu 88c termostat na 728i at motor v klidu přede kolem 90-92C.

ECS tuning má přímo termostaty na nižší teploty myslím v rozmezí 80 - 90C několik druhů na BMW V8 e38 i e65 kde zase odchází častěji trubka v motoru plasty a další...
Je to na zvážení pro každého ale myslím si že duležitá informace která tady moc nezazněla mezi těmi generálkami motorů... ;) :)
BMW E38 728ia Schwarz II - LPG Prins VSI 6/97 - Spotřeba Obrázek

Obrázek
Odpovědět