napadlo mě zda by pomohlo auto zvednout na hever a zkusit ve vzduchu nastartovat a rozjet zda to bude slyšet na heveru v dílně.
Druhá možnost na válec zda to bude slyšet na válci a chodit kolem auta a poslouchat odkud to jde z jakého kola či středu a pak už jen lokalizovat místo.
Podle mě to muže bejt několik věcí od automatu po ložiska v kolech atd. Jde to ze předu nebo zezadu tím bych začal.
Je to slyšet v malé rychlosti nebo jen ve velké ? pokud v malé šlo by poslouchat vedle auta intenzita která strana je slyšet levá pravá nebo z oboá stejně ? atd.
Postupně bych se pídil k místu odkud to jde a z jaké strany a pak už jen zjistit zda to jde od kol nebo středu auta ...tedy pod autem.
Ještě by pomohla kamera pod auto se zvukem by bylo slyšet odkud to jde alespon stereo nahrávání a možná příjde právě tato metoda ...
už mě nic nenapadá ale jistě by ještě nějaká možnost byla.
Hluk v autě
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
- Filozof
- Příspěvky: 2220
- Registrován: úte srp 20, 2013 7:05 am
- Bydliště: Vyškov
Re: Hluk v autě
BMW E38 728ia Schwarz II - LPG Prins VSI 6/97 - Spotřeba
- NORMANN
- Příspěvky: 3721
- Registrován: úte srp 26, 2008 8:03 pm
- Bydliště: Blottendorf, Schönbach, Nickelsdorf (Erz.) (Erz.)
Re: Hluk v autě
kolo ve vzduchu by se muselo opatrně v rukavicích chytit a zastavit, jinak to jde, já jsem kdysi měl zvednutou E32jku a zařadil jsem a kola se točila.
Leštil jsem si tak kdysi límce na kolech. Byl to jen takovej pokus
ale to ložisko musí být pod zátěží, pak se to ozve.
Leštil jsem si tak kdysi límce na kolech. Byl to jen takovej pokus
ale to ložisko musí být pod zátěží, pak se to ozve.
Freude am Fahren mit E38 725tdsA / E39 525tdsA Touring, E39 530dA Touring 142kw
Ex: 2x E12 520, E12 525, E28 527i, E32 735i+ E30 316i, E34 520i touring, E34 525ixA touring
Ex: 2x E12 520, E12 525, E28 527i, E32 735i+ E30 316i, E34 520i touring, E34 525ixA touring
- dave730
- Příspěvky: 94
- Registrován: pát úno 06, 2009 7:55 pm
- Bydliště: Jaroměř
Re: Hluk v autě
To vydrží, to se nebojím, jen jsem se chtěl zeptat, zda s tím má někdo zkušenosti s tím ložiskem na kardanu a poloose. Někdo to už mohl řešit. Zapoměl jsem napsat, že i diferák jsem měnil a bylo to stejný. Prostě to není hluk nesnesitelný, ale nepatí do tohoto auta. Nechme to být, až budu mít čas, tak zkusím na to mrknout. Ale díky.
ex - BMW e38 730 iL 95 LPG, BMW 745i e65
- dave730
- Příspěvky: 94
- Registrován: pát úno 06, 2009 7:55 pm
- Bydliště: Jaroměř
Re: Hluk v autě
ten zvuk je těžko zjistitelný, ať sedim ve předu nebo vzadu, pořád je to stejný. Převodovka tam je manuál. Nejvíc je to slyšet kolem 40 - 70 km/h.
ex - BMW e38 730 iL 95 LPG, BMW 745i e65
-
- Příspěvky: 1553
- Registrován: ned pro 29, 2013 9:46 pm
Re: Hluk v autě
Tak to odvez na motorovou brzdu a pri ty prilezitosti si jeste zmeris vykon
BMW e66 745Li Individual, 2003, pine green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
- NORMANN
- Příspěvky: 3721
- Registrován: úte srp 26, 2008 8:03 pm
- Bydliště: Blottendorf, Schönbach, Nickelsdorf (Erz.) (Erz.)
Re: Hluk v autě
no a nejde to nakonec z převodovky a nepřenáší se ten zvuk na zadní nápravu?
Freude am Fahren mit E38 725tdsA / E39 525tdsA Touring, E39 530dA Touring 142kw
Ex: 2x E12 520, E12 525, E28 527i, E32 735i+ E30 316i, E34 520i touring, E34 525ixA touring
Ex: 2x E12 520, E12 525, E28 527i, E32 735i+ E30 316i, E34 520i touring, E34 525ixA touring