já jsem jí lepil dvousložkovým lepidlem a tmelem zároveň, držela parádně, ta opravovaná místa drží prostě už nafurt, ale vloni začala týct zas jinde a v tom pertlu u těch děr, za který je přes gummilagery na krajích pověšená, když to začne týct tam, už vám žádný lepidlo nepomůže.
koupil jsem tady od jednoho člena jinou nádrž bláhově si myslíc, že bych třeba mohl mít štěstí a zrovna by jako netekla, přivezl jsem jí na chalupu a začal brousit orezlá místa, nestačil jsem se divit, našel jsem 2 dirky a z toho jedna byla "mistrně" opravená, našel jsem si oprávce nádrží, kterej se tím živí a odvezl mu to tam, nechal jsem mu tam sice 4 tisíce, ale opravil, natlakoval, celý nalakoval a ne nějakým obyč. sprejem a celou tu dolní půlku nádrže nastříkal takovou tou protikamínkovou měkkou vrstvou, před lakováním dal vrstvu čehosi antikorozního, před tím zbrousil starej lak dolů, našel ještě další 2 dírky.
nejvíc orezlý to bylo právě v tom pertlu na určitý straně, kde to hnije na všech nádržích.
opravy nádrží je mimo jiné jejich specializace, akorát že mám to bez danovýho dokladu, aby to bylo levnější, dělá to tam takový starší pán, asi už v důchodu,
je šikovnej a vypadá že dost zkušenej, je to kousek od Roudnice.
ten chlapík říkal, že nejhorší právě je, když se nádrž lepí.
čili mám něco jako novou nádrž na E38, akorát, že už jí mám asi 5 měsíců v garáži, páč moje auto stále stojí po tý nehodě v garáži.
co mi začala chcát nádrž na srazu u Kájece vloni, jsem s tím byl jen jednou v listopadu u bráchy na narozkách v Plzni, jinak to stojí celou zimu v garáži, dokavad nepříjdou peníze na opravu z pojištovny, nebudu s tím jezdit.
ono vyměnit nádrž je pěknej voser, v garáži nebo před garáží to jde pěkně blbě, navíc mě už to ani nebaví se pod tím válet, jenže dát si vyměnit nádrž je práce na celej den
a když jsem se jednoho ptal, za kolik mi jí vymění, řekl že za 4 tisíce, k tomu se zjistí, že jsou na výměnu lanovody na park. brzdu atd. a šup! budu pěkně na 6tis.
takže až přijde něco z pojištovny, tak to budu řešit.