Postup meho amaterskeho reseni:
Zkouknul jsem, na radu Iva, svicky = ciste a suche → asi nejde palivo.
Palivove cerpadlo pri otocenem klicku do 3 na poslech nic nedela (nevrni) – proc?
Elektrika k cerpadlu ma dve pojistky a jedno relatko. Pojistka 17 je v motorovem prostoru prvni zprava v prostredni rade. Pojistka tusim 54 je v kufru za tapecem u baterky, kdyz koukate na pojistky tak je posledni v prvnim bloku pojistek zleva (sedi u prvni leve prepazky). Nad ni jsou tri relatka. Prostredni je k pumpe. Rada nad zlato, vyndejte relatko a natvrdo proklemujte dratem pin 2 a 6. Pokud se pumpa rozebehne, tak je chyba nekde v elektrice (rele, pojistky).
Pokud se preklemovane cerpadlo nerozebehne (jako u mne) tak voltmetr a promerit piny na konektoru u cerpadla bez klemu a s klemem. Poznate ze tam aspon jde elektrika. Taky jsem resil, jestli to mam delat a jestli na to mam. Staci ale voltmetr z OBI. Taky jde pouzit drat a zkusit na piny cerpadla pustit 12V primo, ale nenasel jsem na ktere piny presne... Pak je to tutovka jestli jde a nebo nejde.
Jak se dostat k cerpadlu? Nic sloziteho. Staci trhnout nahoru za zadni sedacku a ta vyskoci ven. Pod mistem za spolujezdcem je cerpadlo. Musi se odriznout guma (je to tam naznaceno uz od inzenyru z BMW), pod ni je viko na 4x krizak. To sundate a vidite horejsek nadrze s deklem cerpadla. Tam je i konektor.
U mne jasny zaver – odeslo cerpadlo do vecnych lovist. S novym cerpadlem mi po preklemovani relatka zacalo vrnet. Takze jsem rovnou vymenil relatko i obe pojistky.
Jak vymenit cerpadlo? Idealne je nemit plnou nadrz jako ja


Pak uz jen staci pridelat vsechny dekly a nacvakat konektory.
Sam jsem spis lama nez cokoli jineho, ale tohle se fakt da udelat na ulici, zadne slozite vybaveni k tomu netreba a nic na vas nikde nevyskoci (myslim pruzinky a jine male serepeticky co nekam zmizi a jste v riti:) )
Profici urcite najdou jednodussi postup a budu rad kdyh ho sem dopisi.