Sáni z 3.0 na 3.5

Sportovní rv. 1986 - 1994
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.

Příklad:

BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Uživatelský avatar
Démon
Příspěvky: 4
Registrován: ned říj 05, 2014 10:06 am
Bydliště: Chvaletice

Sáni z 3.0 na 3.5

Příspěvek od Démon »

Zdravím, v autě mam motor 3.5 m30b35 a sání z 3.0 m30b30 je v tom nějaký rozdíl v průměru a tak? omezí to výkon? diky :)
Bmw e32 735i 87"
Uživatelský avatar
T613
Příspěvky: 2647
Registrován: čtv srp 21, 2008 2:56 pm

Re: Sáni z 3.0 na 3.5

Příspěvek od T613 »

docela zajimavy dotaz, skoda ze uz nemam doma obe pro srovnani
muj nazor je ze to je stejne krom oznaceni ... pro oba motory je stejna vaha i vstriky, RJ ... tak proc by melo byt jine sani
Uživatelský avatar
Démon
Příspěvky: 4
Registrován: ned říj 05, 2014 10:06 am
Bydliště: Chvaletice

Re: Sáni z 3.0 na 3.5

Příspěvek od Démon »

Tak sem zjistil že sání 3,5 je v větší, cca o 10mm širší kanály.
Bmw e32 735i 87"
Uživatelský avatar
Démon
Příspěvky: 4
Registrován: ned říj 05, 2014 10:06 am
Bydliště: Chvaletice

Re: Sáni z 3.0 na 3.5

Příspěvek od Démon »

Ještě jeden dotaz, sedí převodovka trěba z tds na tu 3,5 nebo z čeho by šel použít manual? dík
Bmw e32 735i 87"
Hugo
Příspěvky: 611
Registrován: ned říj 26, 2008 10:58 am

Re: Sáni z 3.0 na 3.5

Příspěvek od Hugo »

uzsimi kanalmi (trubkami) posunes maximalny tocivy moment do nizsich otacok, ale vo vysokych otackach to lapa po dychu=motor ma mensi vykon.
BMW 740iA E38 09/1994; diagnostika INPA a DIS
Uživatelský avatar
T613
Příspěvky: 2647
Registrován: čtv srp 21, 2008 2:56 pm

Re: Sáni z 3.0 na 3.5

Příspěvek od T613 »

a proc bys tam cpal jiny manual? kdyz si vyrobis hrnec tak tam muzes dat prevodovku treba z jerabu
Uživatelský avatar
Démon
Příspěvky: 4
Registrován: ned říj 05, 2014 10:06 am
Bydliště: Chvaletice

Re: Sáni z 3.0 na 3.5

Příspěvek od Démon »

Mám automat a chci to předělat, jen nevím o žádny převodovce na prodej z tohoto motoru.
Bmw e32 735i 87"
Uživatelský avatar
T613
Příspěvky: 2647
Registrován: čtv srp 21, 2008 2:56 pm

Re: Sáni z 3.0 na 3.5

Příspěvek od T613 »

bez na e30 forum a dej inzerat tam to porad nekdo prodava, e34 ma stejnou a m30 bylo milion
Ondřej730i
Příspěvky: 25
Registrován: stř říj 21, 2015 11:15 pm
Bydliště: Střelice

Re: Sáni z 3.0 na 3.5

Příspěvek od Ondřej730i »

Opravdu má sání z b35 větší průměr? mě se to nějak nezdá... na sání je z boku přece vyražené 3,0l/3,5l takže to vypadá že to používají na oba stejný, hlavy také stejné... Já mám b30 a chci si objednat sání z Miller Perfomance. Podařilo se jim zvětšit objem sání o 100% a dává jim to v průměru o 30 koní větší výkon. Ale píší že je to na b35, m30b30 se do USA nejspíš nevozilo. Tak aby nebyl problém v tom průměru.
Uživatelský avatar
hubas
Příspěvky: 715
Registrován: stř bře 03, 2010 9:26 pm
Bydliště: Nové Strašecí

Re: Sáni z 3.0 na 3.5

Příspěvek od hubas »

Parohy na m30b35 kod: 1717405
Parohy na m30b30 kod: 1717403

Objem parohů o 100% větší? A k čemu je to dobré? Potřebuješ, aby "kompletní sání" počínaje airboxem a konče sacím kanálem kladlo nasávanému vzduchu co nejmenší odpor a nasávaný vzduch byl co nejchladnější, např: Tepelně izolovaný airbox s propustnějším filtrem-větší průměr sacího potrubí-hladší vnitřní povrch-větší škrtící klapka-plynulejší ohyby atd. Největší brzdou sání je beztak mechanickej bazmek jménem váha vzduchu, tou bych začal. Někde na netu jsem kdysi viděl návod na úpravu jiného typu váhy-pochybuju, že e34 m5 má tuhle mechanickou svini :D

Kromě výše uvedeného: proč honit koně u m30b30, když můžeš mít m30b35???
BMW e32-735i-10/91, manual+LPG
Volvo V70 I.-2,5d-10/99, automat
Opel Corsa E-1,4i-04/17, manual+LPG
EX BMW e38-740i-06/96, automat+LPG
Odpovědět