Servis e32 Plzen

Zkušenosti se servisy origo i neorigo BMW, upozornění, doporučení
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.

Příklad:

BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Odpovědět
eagle88
Příspěvky: 23
Registrován: ned úno 26, 2012 10:06 am
Bydliště: Plzen

Servis e32 Plzen

Příspěvek od eagle88 »

Ahoj nevite nahodou a nějakém dobrém mechanikovy z okolí plzen?Potreboval by sem mrknout na motor a tochu jej zostelovat.Dekuji
BMW E32 730 R6-DA77038
BMW E38 730 V8
Uživatelský avatar
fivajs
Příspěvky: 1238
Registrován: ned úno 06, 2011 5:08 pm
Bydliště: Chomutov

Re: Servis e32 Plzen

Příspěvek od fivajs »

Přijeď do Chomutova ke mě, ale dělám jen víkendy...Záleží na tom, co máš za motor, jinak moc se toho poštelovat nedá(kromě M30 -ventily), spíš můžeme zkouknout, co je potřeba, ev. zkusit nějaký jiný čidla, proměřit a tak. Podle motorizace tu mám i pár dílů...
Audi A8 L W12 450hp + Liaz 151 290hp
Uživatelský avatar
NORMANN
Příspěvky: 3721
Registrován: úte srp 26, 2008 8:03 pm
Bydliště: Blottendorf, Schönbach, Nickelsdorf (Erz.) (Erz.)

Re: Servis e32 Plzen

Příspěvek od NORMANN »

fivajs: ty máš čidla i na tds? já mám totiž už nějakou dobu problém se svým tds, že mi při teplým motoru nastartuje auto tak, že si houpne do otáček a na displeji CHC se napíše hláška vstřikovací zařízení (Einspritzanlage) dělá to od určité teploty, čili, když je v létě teplý počasí, tak to udělá i u studenýho motoru. mám podezření, že za to může nějaký z těch 3 teplotních čidel na motoru, jen nemám možnost je zkoušet postupně vyměnovat a zjištovat, který to dělá, páč je nemám.
Freude am Fahren mit E38 725tdsA / E39 525tdsA Touring, E39 530dA Touring 142kw

Ex: 2x E12 520, E12 525, E28 527i, E32 735i+ E30 316i, E34 520i touring, E34 525ixA touring
Uživatelský avatar
fivajs
Příspěvky: 1238
Registrován: ned úno 06, 2011 5:08 pm
Bydliště: Chomutov

Re: Servis e32 Plzen

Příspěvek od fivajs »

NORMANN píše:fivajs: ty máš čidla i na tds? já mám totiž už nějakou dobu problém se svým tds, že mi při teplým motoru nastartuje auto tak, že si houpne do otáček a na displeji CHC se napíše hláška vstřikovací zařízení (Einspritzanlage) dělá to od určité teploty, čili, když je v létě teplý počasí, tak to udělá i u studenýho motoru. mám podezření, že za to může nějaký z těch 3 teplotních čidel na motoru, jen nemám možnost je zkoušet postupně vyměnovat a zjištovat, který to dělá, páč je nemám.

Na E38 mám tak akorát kola. Nafťáky já nedělám. Ale vadný čidlo by měla ukázat "diagnóza"
Audi A8 L W12 450hp + Liaz 151 290hp
Uživatelský avatar
NORMANN
Příspěvky: 3721
Registrován: úte srp 26, 2008 8:03 pm
Bydliště: Blottendorf, Schönbach, Nickelsdorf (Erz.) (Erz.)

Re: Servis e32 Plzen

Příspěvek od NORMANN »

hmm, taky si to myslím, ale snejkovo diagnoza se mi nebyla schopna dostat do řídící jednotky motoru. :(
no a na diagnozu do BMW jsem se ještě nedostal.
Freude am Fahren mit E38 725tdsA / E39 525tdsA Touring, E39 530dA Touring 142kw

Ex: 2x E12 520, E12 525, E28 527i, E32 735i+ E30 316i, E34 520i touring, E34 525ixA touring
Uživatelský avatar
fivajs
Příspěvky: 1238
Registrován: ned úno 06, 2011 5:08 pm
Bydliště: Chomutov

Re: Servis e32 Plzen

Příspěvek od fivajs »

To už jsi tento týden asi třetí a jen u jednoho jsme to našli - zalomený kabel
Audi A8 L W12 450hp + Liaz 151 290hp
Uživatelský avatar
NORMANN
Příspěvky: 3721
Registrován: úte srp 26, 2008 8:03 pm
Bydliště: Blottendorf, Schönbach, Nickelsdorf (Erz.) (Erz.)

Re: Servis e32 Plzen

Příspěvek od NORMANN »

no, přesně! i na zalomenej kabel myslím, páč vím, v jakým stavu jsou ty ztvrdlý kabely v motorraumu, nejvíc přímo kolem motoru vlivem sálavýho tepla z motoru.
ale jinak je to fakt přesný! od určitý teploty, asi tak kolem 15stupnů celsia, to prostě nastartuje s tím, že si motor přidá. a hned naskočí ta hláška. dnes ráno bylo v garáži trochu chladněji po ránu a nastartovalo to normálně, jak má, ale jak se to ohřeje, houpne si, za autem je hned dým. je to takový trochu trapný na parkovišti před krámem, tuhle lidi dávali věci před tescem do auta z koše a byli za mnou, nastartoval jsem a zahalil je i s nákupem do černýho dýmu. :D jsem si připadal jak čmoud z filmu vodní svět.... :lol:
Freude am Fahren mit E38 725tdsA / E39 525tdsA Touring, E39 530dA Touring 142kw

Ex: 2x E12 520, E12 525, E28 527i, E32 735i+ E30 316i, E34 520i touring, E34 525ixA touring
Uživatelský avatar
NORMANN
Příspěvky: 3721
Registrován: úte srp 26, 2008 8:03 pm
Bydliště: Blottendorf, Schönbach, Nickelsdorf (Erz.) (Erz.)

Re: Servis e32 Plzen

Příspěvek od NORMANN »

tak žádnej zalomenej kabel to nebyl, ani teplotní čidlo, i když přes to se na to přišlo, ale v řídící jednotce motoru DDE se dlouhým zkoumáním zjistil vypálenej jeden integráč, kterej napájel obvod pro žhavení, ten byl odletován a nahrazen jiným, závada odstraněna. tohle diagnostika u tak starých aut neodhalí.
Freude am Fahren mit E38 725tdsA / E39 525tdsA Touring, E39 530dA Touring 142kw

Ex: 2x E12 520, E12 525, E28 527i, E32 735i+ E30 316i, E34 520i touring, E34 525ixA touring
Odpovědět