Spooner a jeho 750iL Individual [e38]

zde se můžete vy a vaše auto představit
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.

Příklad:

BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Odpovědět
Uživatelský avatar
rajnhold
Příspěvky: 532
Registrován: pon srp 08, 2011 3:07 pm

Re: Spooner a jeho 750iL [e38]

Příspěvek od rajnhold »

Můžeš prosím Tě nafotit obal toho Belgického zázraku?
Děkuji
Uživatelský avatar
MEDVIDEK
Příspěvky: 632
Registrován: čtv srp 21, 2008 6:34 pm
Bydliště: Tanvald

Re: Spooner a jeho 750iL [e38]

Příspěvek od MEDVIDEK »

rajnhold píše:Můžeš prosím Tě nafotit obal toho Belgického zázraku?
Děkuji
Nafotim až na jaře,ted žadny nemam a prodava se to jen v 25L baleni ;)
BMW 750i e-65 fl
ex M5 e-39 r.v.12/ 2000
ex 730d r.v.4/ 2000
exBMW525tds
ex BMW 740iL e-38 r.v. 10/1997
Uživatelský avatar
Spooner
Příspěvky: 5363
Registrován: pát říj 16, 2009 7:12 am
Bydliště: Ostrava

Re: Spooner a jeho 750iL [e38]

Příspěvek od Spooner »

Tak jsem se dnes konečně pustil do renovace řidičova sedadla. Tedy do výměny molitanu a vnějších plastových krytů.
S prací jsem začal po obědě, asi ve 14h a skončil jsem o půl 8 večer :).

Spodní molitan jsem měl už hodně vysezený, nebo spíš vymačkaný od nastupování a vystupování a kůže nebyla napnutá jak by měla.

Zde je vidět původní prasklý plast. A všimněte si místa kde je kůže odřená od bočního plastu.

Obrázek

A tady už je sedadlo na operačním stole

Obrázek

Pohled na volnou kůži na straně od dveří

Obrázek

Starý a nový plast

Obrázek

Dále byla potřeba vypreparovat starý molitan. Nejhorší bylo oddělit ho od kůže. V molitanu jsou nataženy dráty a ty stejné jsou i pod kůží. Vzájemně jsou potom spojeny kovovými kroužky. Takže každý kroužek opatrně rozevřít v kleštích a dráty rozpojit. Přitom čím víc se jde dozadu, tím hůř to jde.

Obrázek

To bychom měli demontáž a nyní jsem to musel zase složit dohromady. Nasadil jsem tedy nový molitan a opět jsem kroužek po kroužku musel připevnit kůži.
Jediné co bych k tomu chtěl říct je, že už nikdy víc :twisted: :lol:

Obrázek

A po výměně. Rozdíl ve výšce boků lze vidět na výše zmíněné odřenině.

Obrázek

Teď už je kůže pěkně napnutá. A ten rozdíl, když si na to sednu :shock:. To se až nechce věřit. Jako bych měl najednou Kontursitze :)

Obrázek

Obrázek

Spolujezdce už jsem nestihl. Nebo spíše se mi už nechtělo. Takže příště. Ale tam budu měnit jen plastový kryt, tak bych u toho nemusel strávit zase půl dne :)
Naposledy upravil(a) Spooner dne stř led 28, 2015 11:34 am, celkem upraveno 1 x.
BMW e38 750iL Individual
BMW e36 328i Cabrio
BMW e32 750iL Highline (ex)
Uživatelský avatar
Rostik
Příspěvky: 363
Registrován: ned srp 24, 2008 1:48 pm

Re: Spooner a jeho 750iL [e38]

Příspěvek od Rostik »

Pěkné vypadá to i jednoduše ale dělat bych to asi nechctěl :-D
Uživatelský avatar
hacker
Příspěvky: 367
Registrován: ned zář 19, 2010 3:52 pm
Bydliště: Praha/Bratislava

Re: Spooner a jeho 750iL [e38]

Příspěvek od hacker »

V téhle zimě jsem se dva týdny přemáhal jen vyměnit ten plast... good job

Jak se na tom teď sedí, když je to tvrdší, subjektivně? Já měl několikrát možnost sedět v contourech a moc se mi to nelíbilo..
Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha"orientblau on pearl beige
BMW E36 318is tmavě modré kupé
Uživatelský avatar
Spooner
Příspěvky: 5363
Registrován: pát říj 16, 2009 7:12 am
Bydliště: Ostrava

Re: Spooner a jeho 750iL [e38]

Příspěvek od Spooner »

Rostik píše:Pěkné vypadá to i jednoduše ale dělat bych to asi nechctěl :-D
Ono to není moc složité, ale pokud to chce člověk udělat pořádně a nezničit při tom nic dalšího, tak jedno sedadlo je práce na půl dne :)
BMW e38 750iL Individual
BMW e36 328i Cabrio
BMW e32 750iL Highline (ex)
Uživatelský avatar
Spooner
Příspěvky: 5363
Registrován: pát říj 16, 2009 7:12 am
Bydliště: Ostrava

Re: Spooner a jeho 750iL [e38]

Příspěvek od Spooner »

hacker píše:V téhle zimě jsem se dva týdny přemáhal jen vyměnit ten plast... good job

Jak se na tom teď sedí, když je to tvrdší, subjektivně? Já měl několikrát možnost sedět v contourech a moc se mi to nelíbilo..
Díky ;). Venku bych to nedělal, ale ve vyhřívané garáži je celkem jedno jaká zima je venku :).

Ten molitan není z Kontursitze. Je to nový molitan, který patří do Komfortsitze. Akorát, že teď se na tom sedí jako na novém sedadle. Tak jak to vyjelo z továrny. A ten rozdíl je tam po 15 letech opravdu velký. Není to nijak tvrdé, akorát to není vysezené. A strana od dveří není níže než ta od tunelu, jak to bývá nastupováním vystupováním opotřebované. Tím pádem to má lepší boční vedení.

Kontursitze mě taky nenadchly. To není pohodlné sezení, které si představuju v 7er. Ale můj starý molitan byl druhý extrém, který by v 7er taky neměl být :D
BMW e38 750iL Individual
BMW e36 328i Cabrio
BMW e32 750iL Highline (ex)
Uživatelský avatar
T613
Příspěvky: 2647
Registrován: čtv srp 21, 2008 2:56 pm

Re: Spooner a jeho 750iL [e38]

Příspěvek od T613 »

co prosezeny ... rekneme si to na rovinu, spis prosrany :lol:
posledni dobou nedelam taky nic jineho nez seskladavam porad nejake sedaky, je to vyborna prace ... draty, zobacky a ty ocka
M3maniac
Příspěvky: 299
Registrován: stř čer 29, 2011 8:28 pm

Re: Spooner a jeho 750iL [e38]

Příspěvek od M3maniac »

pěkně, jde vidět už na fotkách, že je to velkej rozdíl ;) good job
Uživatelský avatar
NORMANN
Příspěvky: 3721
Registrován: úte srp 26, 2008 8:03 pm
Bydliště: Blottendorf, Schönbach, Nickelsdorf (Erz.) (Erz.)

Re: Spooner a jeho 750iL [e38]

Příspěvek od NORMANN »

rajnhold píše:Můžeš prosím Tě nafotit obal toho Belgického zázraku?
Děkuji
dost možná, že to je tohle:

http://www.impex.cz/cistic-disku-wheelshine-super-25l
Freude am Fahren mit E38 725tdsA / E39 525tdsA Touring, E39 530dA Touring 142kw

Ex: 2x E12 520, E12 525, E28 527i, E32 735i+ E30 316i, E34 520i touring, E34 525ixA touring
Odpovědět