Scorpion e38 740iL - origo vlady ČR

zde se můžete vy a vaše auto představit
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.

Příklad:

BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Odpovědět
Uživatelský avatar
aristoloser
Příspěvky: 151
Registrován: čtv srp 16, 2012 4:46 pm
Bydliště: Nový Knín
Kontaktovat uživatele:

Re: Scorpiona e38 740iL (HLZPE) - origo vlady ČR

Příspěvek od aristoloser »

Skoro kilo ročně za sedmu dám taky,a to s ní jezdí manželka do práce 2 km ,plus kolem komína ,v okruhu 20 km.Penezenka nadává,jenže nemám garáž,abych z ní udělal víkendovku a ani místo před barákem,protože tam parkuju ještě s pracovní Caravelle.... Občas mám záchvaty,sedmu prodat a pořídit něco pro pani na to popojíždění,něco co mne nebude nutit k investicím . Například taková panda v benzínu je ideální,jenže už jsem svou paní rozmazlil E39,e 38, v malých autech se boji,nebo se jí hnusí to co bych chtěl já (Compact E46 v benzínu. ) Hrozny,bejt fanda BMW.....
BMW e 38 730i. WBAGF21060DF77938
http://www.filmcarsrent.cz.
Honza164
Příspěvky: 439
Registrován: stř črc 27, 2016 10:07 am
Bydliště: Brno

Re: Scorpiona e38 740iL (HLZPE) - origo vlady ČR

Příspěvek od Honza164 »

Já nevím, ale na posouvání do práce a zpět úplně stačí nějaký blbuvzdorný focus a podobné káry. Osobně se mi zdá, že když se se sedmou nejede alespoň 100-200 km vkuse (ideálně tak 1000km), tak je to o ničem.
BMW e32 740iA (1995) [2017-present]
ALFA ROMEO 164 2.0 TS (1998) [2008-2017]
FORD GRANADA 2.3 V6 (1984) [2013-2014]
FORD SIERRA 2.0 DOHC (1989) [2007-2008]
Uživatelský avatar
calif
Příspěvky: 1017
Registrován: pon čer 23, 2014 2:21 pm
Bydliště: Pacov u Pelhřimova

Re: Scorpiona e38 740iL (HLZPE) - origo vlady ČR

Příspěvek od calif »

Tak to si dovolím hrubě nesouhlasit. Je to stejná blbost jako jít ráno pro rohlíky bos místo v pohodlných botách...není k tomu důvod....když ty pohodlný boty máš... :!:
E36 325i ex
E38 730iA ex
E38 728iA DJ34193 ex
Uživatelský avatar
Filozof
Příspěvky: 2220
Registrován: úte srp 20, 2013 7:05 am
Bydliště: Vyškov

Re: Scorpiona e38 740iL (HLZPE) - origo vlady ČR

Příspěvek od Filozof »

mno ono se na to dá dívat tak že máš obyč boty do práce a pak ty lepší v kterých jdeš do divadla. Ty si leštíš a schováváš na lepší akce. Nejlepší je několik bot na pole jiné stejně jako do práce či divadla.
No konec filozofování. Kdo má prachy má pořádny boty na vše nebo alespon 4 boty a využívá co potřebuje. :lol:
BMW E38 728ia Schwarz II - LPG Prins VSI 6/97 - Spotřeba Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
oxik
Příspěvky: 2245
Registrován: stř bře 13, 2013 4:46 pm

Re: Scorpiona e38 740iL (HLZPE) - origo vlady ČR

Příspěvek od oxik »

Jenže provoz bot skoro nic nestojí pánové, špatně přirovnání :D
EX E38 740i LPG orientblau 12/99 DF89547 Obrázek
Mondeo fnaftě, fmetle, fmanuálku, fhadru, na hlínách, bez čipešku :twisted:
Uživatelský avatar
calif
Příspěvky: 1017
Registrován: pon čer 23, 2014 2:21 pm
Bydliště: Pacov u Pelhřimova

Re: Scorpiona e38 740iL (HLZPE) - origo vlady ČR

Příspěvek od calif »

No právě že provoz bot nic nestojí, tak je blbost chodit bos. Ještě jsem neměl auto co by nic nechtělo. Do sedmy nekupuju nic co by nechtěl ani jinej vehikl - kola, pneumatiky, brzdy, tlumiče, těsnění atd... Není to tolik dražší než na ostatní, pokud to nekupujte v autokelly.. Taky mě ten verk někdy sere... Ne že ne..
E36 325i ex
E38 730iA ex
E38 728iA DJ34193 ex
Uživatelský avatar
dunnst
Příspěvky: 1311
Registrován: pon úno 15, 2010 2:22 pm
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Re: Scorpiona e38 740iL (HLZPE) - origo vlady ČR

Příspěvek od dunnst »

Jak nic nestojí, boty se opotřebují stejně, jako to auto. Když je vychodíš, můžeš je vyhodit. U auta taky počítáš amortizaci, když máš něco novějšího. Mě jednou u Bati zamítli reklamaci (po roce a půl provozu těch bot) s tím, že "Životnost obuvi byla zcela vyčerpána."
EX E32 740i LPG Obrázek EX Honda Legend KA9 LPG Obrázek Volvo S80 T6 LPG Obrázek
Uživatelský avatar
oxik
Příspěvky: 2245
Registrován: stř bře 13, 2013 4:46 pm

Re: Scorpiona e38 740iL (HLZPE) - origo vlady ČR

Příspěvek od oxik »

Nechcete se přesunout do jinýho tématu a nezasírat to tady chudákovi škorpionovi? :D

Myslel jsem to tak, že auto potřebuje průběžný servis, který něco stojí nezávisle na tom, jak moc se auto sere. To u bot neznám, koupím boty, 3 roky je nosím, pak je vyhodím, nebo zařadím mezi pracovní. Jednou za čas je hodim do pračky nebo vezmu voskem (podle typu) a tím to končí. V autě měníš náplně, kupuješ gumy, tankuješ..do bot ne..takže jo, samozřejmě tady existuje amortizace, ale při průměrně ceně za pár 2000Kč a výdrži 3 roky je to 600Kč ročně, u auta jsi třeba 8000Kč měsíčně, takže jak jsem psal, špatný příklad :lol:
EX E38 740i LPG orientblau 12/99 DF89547 Obrázek
Mondeo fnaftě, fmetle, fmanuálku, fhadru, na hlínách, bez čipešku :twisted:
Uživatelský avatar
Filozof
Příspěvky: 2220
Registrován: úte srp 20, 2013 7:05 am
Bydliště: Vyškov

Re: Scorpiona e38 740iL (HLZPE) - origo vlady ČR

Příspěvek od Filozof »

Další možnost je mít nové auto za 250-300k jezdíš 5let na to nešáhneš jen palivo a oleje s filtrama a pak to prodáš za 150k. Ztráta 100-150k ale klid a mír.
Nebo jsi fanda děláš to samé ale stojí tě to o kilo víc a za auto dostaneš možná kilo možná ne.
Třetí varianta koupíš si to neujspornější auto jezdíš za pakatel se servisem za pakatel a BMW máš v garáži na sváteční dny v roce ... či víkendy a dovolené.
Jinak je stále naleštěné a vyluxované komplet opečovávané.

Myslím si že když to jde, poslední možnost je nejlepší, protože máš BMW které má velkou cenu a taky je to zážitek jet v autě co je v TOP stavu. a auto za pakatel splní ulohu dopravení do práce či na chalupu a zahradu.
BMW E38 728ia Schwarz II - LPG Prins VSI 6/97 - Spotřeba Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
scorpion
Příspěvky: 1449
Registrován: stř říj 21, 2009 1:05 pm
Bydliště: Středočeský kraj - praha

Re: Scorpiona e38 740iL (HLZPE) - origo vlady ČR

Příspěvek od scorpion »

Tak tu zase trochu probudím mé téma, bohužel nemám tolik času se věnovat e38 jak bych rád. Takže stojí pod plachtou a nebo na ní padá prach. :cry: Ač se s ní nejezdí, tak se s ní stále něco děje. Za poslední dobu jsem na ní vyměnil přední pružiny za nové, pak se udělala komplet nově ruční brzda a nyní jsem měnil hadice od vody, jelikož jedna se mi moc nelíbila. A jelikož rádi praskají za jízdy, tak se vše preventivně vyměnilo. Jak čas ubíhá, tak bylo na čase vyměnit i olej, takže si opět mlaská. Jen doufám, že ten olej zase za rok nevyměním s nulovým nájezdem. :D Zde přihazuji jedno zaprášené foto té nejelegantnější generace 7er... 8-)

Obrázek
Přílohy
dasfas12.jpg
Obrázek
Odpovědět