Stránka 79 z 82

Re: Scorpiona e38 740iL (HLZPE) - origo vlady ČR

Napsal: úte led 09, 2018 7:31 pm
od aristoloser
Skoro kilo ročně za sedmu dám taky,a to s ní jezdí manželka do práce 2 km ,plus kolem komína ,v okruhu 20 km.Penezenka nadává,jenže nemám garáž,abych z ní udělal víkendovku a ani místo před barákem,protože tam parkuju ještě s pracovní Caravelle.... Občas mám záchvaty,sedmu prodat a pořídit něco pro pani na to popojíždění,něco co mne nebude nutit k investicím . Například taková panda v benzínu je ideální,jenže už jsem svou paní rozmazlil E39,e 38, v malých autech se boji,nebo se jí hnusí to co bych chtěl já (Compact E46 v benzínu. ) Hrozny,bejt fanda BMW.....

Re: Scorpiona e38 740iL (HLZPE) - origo vlady ČR

Napsal: stř led 10, 2018 5:25 am
od Honza164
Já nevím, ale na posouvání do práce a zpět úplně stačí nějaký blbuvzdorný focus a podobné káry. Osobně se mi zdá, že když se se sedmou nejede alespoň 100-200 km vkuse (ideálně tak 1000km), tak je to o ničem.

Re: Scorpiona e38 740iL (HLZPE) - origo vlady ČR

Napsal: čtv led 11, 2018 9:05 pm
od calif
Tak to si dovolím hrubě nesouhlasit. Je to stejná blbost jako jít ráno pro rohlíky bos místo v pohodlných botách...není k tomu důvod....když ty pohodlný boty máš... :!:

Re: Scorpiona e38 740iL (HLZPE) - origo vlady ČR

Napsal: čtv led 11, 2018 10:10 pm
od Filozof
mno ono se na to dá dívat tak že máš obyč boty do práce a pak ty lepší v kterých jdeš do divadla. Ty si leštíš a schováváš na lepší akce. Nejlepší je několik bot na pole jiné stejně jako do práce či divadla.
No konec filozofování. Kdo má prachy má pořádny boty na vše nebo alespon 4 boty a využívá co potřebuje. :lol:

Re: Scorpiona e38 740iL (HLZPE) - origo vlady ČR

Napsal: pát led 12, 2018 8:24 am
od oxik
Jenže provoz bot skoro nic nestojí pánové, špatně přirovnání :D

Re: Scorpiona e38 740iL (HLZPE) - origo vlady ČR

Napsal: pát led 12, 2018 8:36 am
od calif
No právě že provoz bot nic nestojí, tak je blbost chodit bos. Ještě jsem neměl auto co by nic nechtělo. Do sedmy nekupuju nic co by nechtěl ani jinej vehikl - kola, pneumatiky, brzdy, tlumiče, těsnění atd... Není to tolik dražší než na ostatní, pokud to nekupujte v autokelly.. Taky mě ten verk někdy sere... Ne že ne..

Re: Scorpiona e38 740iL (HLZPE) - origo vlady ČR

Napsal: pát led 12, 2018 9:31 am
od dunnst
Jak nic nestojí, boty se opotřebují stejně, jako to auto. Když je vychodíš, můžeš je vyhodit. U auta taky počítáš amortizaci, když máš něco novějšího. Mě jednou u Bati zamítli reklamaci (po roce a půl provozu těch bot) s tím, že "Životnost obuvi byla zcela vyčerpána."

Re: Scorpiona e38 740iL (HLZPE) - origo vlady ČR

Napsal: pát led 12, 2018 10:57 am
od oxik
Nechcete se přesunout do jinýho tématu a nezasírat to tady chudákovi škorpionovi? :D

Myslel jsem to tak, že auto potřebuje průběžný servis, který něco stojí nezávisle na tom, jak moc se auto sere. To u bot neznám, koupím boty, 3 roky je nosím, pak je vyhodím, nebo zařadím mezi pracovní. Jednou za čas je hodim do pračky nebo vezmu voskem (podle typu) a tím to končí. V autě měníš náplně, kupuješ gumy, tankuješ..do bot ne..takže jo, samozřejmě tady existuje amortizace, ale při průměrně ceně za pár 2000Kč a výdrži 3 roky je to 600Kč ročně, u auta jsi třeba 8000Kč měsíčně, takže jak jsem psal, špatný příklad :lol:

Re: Scorpiona e38 740iL (HLZPE) - origo vlady ČR

Napsal: pát led 12, 2018 10:57 pm
od Filozof
Další možnost je mít nové auto za 250-300k jezdíš 5let na to nešáhneš jen palivo a oleje s filtrama a pak to prodáš za 150k. Ztráta 100-150k ale klid a mír.
Nebo jsi fanda děláš to samé ale stojí tě to o kilo víc a za auto dostaneš možná kilo možná ne.
Třetí varianta koupíš si to neujspornější auto jezdíš za pakatel se servisem za pakatel a BMW máš v garáži na sváteční dny v roce ... či víkendy a dovolené.
Jinak je stále naleštěné a vyluxované komplet opečovávané.

Myslím si že když to jde, poslední možnost je nejlepší, protože máš BMW které má velkou cenu a taky je to zážitek jet v autě co je v TOP stavu. a auto za pakatel splní ulohu dopravení do práce či na chalupu a zahradu.

Re: Scorpiona e38 740iL (HLZPE) - origo vlady ČR

Napsal: stř čer 20, 2018 9:47 am
od scorpion
Tak tu zase trochu probudím mé téma, bohužel nemám tolik času se věnovat e38 jak bych rád. Takže stojí pod plachtou a nebo na ní padá prach. :cry: Ač se s ní nejezdí, tak se s ní stále něco děje. Za poslední dobu jsem na ní vyměnil přední pružiny za nové, pak se udělala komplet nově ruční brzda a nyní jsem měnil hadice od vody, jelikož jedna se mi moc nelíbila. A jelikož rádi praskají za jízdy, tak se vše preventivně vyměnilo. Jak čas ubíhá, tak bylo na čase vyměnit i olej, takže si opět mlaská. Jen doufám, že ten olej zase za rok nevyměním s nulovým nájezdem. :D Zde přihazuji jedno zaprášené foto té nejelegantnější generace 7er... 8-)

Obrázek