Do Ústí bych přijel taky, zatím bez sedmy, ale aspoň na pokec. Jinak Medvídek je vinikající kluk. A sedmu má skvělou, hlavně ten motor...P3RF3KT píše:Kdy s tim škopkem přijedeš na navštěvu za mnou a čabou? Chysta se za nami i Medvídek v nejbližší době tak by sme to mohli spojit
dunnst's E32 saga
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
- fivajs
- Příspěvky: 1238
- Registrován: ned úno 06, 2011 5:08 pm
- Bydliště: Chomutov
Re: dunnst's E32 saga
Audi A8 L W12 450hp + Liaz 151 290hp
- P3RF3KT
- Příspěvky: 4307
- Registrován: sob črc 09, 2011 2:16 pm
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: dunnst's E32 saga
myslíš ten naftovej nepojizdnej? No neni problem se domluvíme a klidně si pujdem sednout někam na pivko a než to bude tak určitě stihneš koupit toho černýho longa z sauta
BMW E38 740i M62 Kompresor Individual
PRODEJ NÁHRADNÍCH DÍLŮ e38
PRODEJ NÁHRADNÍCH DÍLŮ e38
- NORMANN
- Příspěvky: 3721
- Registrován: úte srp 26, 2008 8:03 pm
- Bydliště: Blottendorf, Schönbach, Nickelsdorf (Erz.) (Erz.)
Re: dunnst's E32 saga
nepatří tohle spíš do sekce srazy a setkání?
páč jezdím kolem ústí každej 3. den, kdybyste se nějak dohodli na dobu, kdy bych byl na cestě mezi Českou Lípou a Litvínovem a měl čas, taky bych se třeba i na chvíli stavil....
teda pokud by vám nevadilo, že mám naftosazomet....
páč jezdím kolem ústí každej 3. den, kdybyste se nějak dohodli na dobu, kdy bych byl na cestě mezi Českou Lípou a Litvínovem a měl čas, taky bych se třeba i na chvíli stavil....
teda pokud by vám nevadilo, že mám naftosazomet....
Freude am Fahren mit E38 725tdsA / E39 525tdsA Touring, E39 530dA Touring 142kw
Ex: 2x E12 520, E12 525, E28 527i, E32 735i+ E30 316i, E34 520i touring, E34 525ixA touring
Ex: 2x E12 520, E12 525, E28 527i, E32 735i+ E30 316i, E34 520i touring, E34 525ixA touring
- fivajs
- Příspěvky: 1238
- Registrován: ned úno 06, 2011 5:08 pm
- Bydliště: Chomutov
Re: dunnst's E32 saga
Ty vole, co má Medvídek s károu? Skopčáci vítáni
Audi A8 L W12 450hp + Liaz 151 290hp
- dunnst
- Příspěvky: 1311
- Registrován: pon úno 15, 2010 2:22 pm
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
Re: dunnst's E32 saga
Co by s ní měl, má tam naftu Jinak srazit se nějak můžem, moje téma je univerzální, je to prostě jedna velká sága Btw. já jsem v Novym Boru taky jednou tejdně, kdyby něco
- NORMANN
- Příspěvky: 3721
- Registrován: úte srp 26, 2008 8:03 pm
- Bydliště: Blottendorf, Schönbach, Nickelsdorf (Erz.) (Erz.)
Re: dunnst's E32 saga
vidíš a já mám nad Novým Borem na Polevsku barák. ale nejsem tam už každej den, odstěhoval jsem se právě kousek od Litvínova.
Freude am Fahren mit E38 725tdsA / E39 525tdsA Touring, E39 530dA Touring 142kw
Ex: 2x E12 520, E12 525, E28 527i, E32 735i+ E30 316i, E34 520i touring, E34 525ixA touring
Ex: 2x E12 520, E12 525, E28 527i, E32 735i+ E30 316i, E34 520i touring, E34 525ixA touring
- dunnst
- Příspěvky: 1311
- Registrován: pon úno 15, 2010 2:22 pm
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
Re: dunnst's E32 saga
Ty se koukám konstantně někam stěhuješ
- P3RF3KT
- Příspěvky: 4307
- Registrován: sob črc 09, 2011 2:16 pm
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: dunnst's E32 saga
Medvědovi kleknul spodek motoru ale revanžoval se že to hned opraví. Tak nevim zda už je to pojizdné. Srazit se musime dřív než napadne sníh
BMW E38 740i M62 Kompresor Individual
PRODEJ NÁHRADNÍCH DÍLŮ e38
PRODEJ NÁHRADNÍCH DÍLŮ e38
- NORMANN
- Příspěvky: 3721
- Registrován: úte srp 26, 2008 8:03 pm
- Bydliště: Blottendorf, Schönbach, Nickelsdorf (Erz.) (Erz.)
Re: dunnst's E32 saga
proč? já s tím jezdím i v zimě.
Dunnst: ano, poslední dobou, to jest poslední 2 roky, jsem toho stěhování zažil víc než dost, ale to je osud, kdyby mi někdo říkal, že to tak bude, nevěřil bych tomu, ani ve snu by mně to nenapadlo, že to tak bude.
Dunnst: ano, poslední dobou, to jest poslední 2 roky, jsem toho stěhování zažil víc než dost, ale to je osud, kdyby mi někdo říkal, že to tak bude, nevěřil bych tomu, ani ve snu by mně to nenapadlo, že to tak bude.
Freude am Fahren mit E38 725tdsA / E39 525tdsA Touring, E39 530dA Touring 142kw
Ex: 2x E12 520, E12 525, E28 527i, E32 735i+ E30 316i, E34 520i touring, E34 525ixA touring
Ex: 2x E12 520, E12 525, E28 527i, E32 735i+ E30 316i, E34 520i touring, E34 525ixA touring
- dunnst
- Příspěvky: 1311
- Registrován: pon úno 15, 2010 2:22 pm
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
Re: dunnst's E32 saga
Tak přidám zase pár kydů o tom, co se událo na autě od té doby, co jsem si ho přivezl ze Zlína
V pondělí jsem byl v Praze u plynaře, který primárně řešil závadu špatného přepínání na LPG, vyzjistilo se, že byl neplynovým kolegou špatně namontován emulátor - byly přehozené dva válce, čili při přepínání se do jednoho nepustilo nic a do druhého benzín i plyn. Nyní přepíná jako hodinky. Dále mi vyměnil filtr plynné i kapalné fáze (1350 Kč za oba) a plyn seřídil. U toho jsem čekal, že se s tím bude někde jezdit a dělat kdovíjaký brikule a ve finále mi akorát řekl, ať na autě zapnu všecko co se dá a vytočim kola na max, pak tam půl minuty něco klikal a hotovo Plyn nebyl seřizován minimálně dva roky (tipnul bych si spíš čtyři) a je to velmi znát to seřízení, jezdí to teď víceméně jak na ten benál, nějakej malej rozdíl tam asi je, ale nejsem si jistej, jestli neni jen v mý hlavě
Na přední nápravu bylo dokoupeno vše, co chybělo z velké opravné sady (dvě malý spojovací tyče, jedna velká, dvě gumový uložení a nějakej malej blbec), nainstalováno na auto, k tomu převáženy kola a vibrace téměř zmizely. Ten zbytek jde prý od kardanu, tím se budu zabývat až tak na jaře.
Sečteno a podtrženo, auto dělá radost
V pondělí jsem byl v Praze u plynaře, který primárně řešil závadu špatného přepínání na LPG, vyzjistilo se, že byl neplynovým kolegou špatně namontován emulátor - byly přehozené dva válce, čili při přepínání se do jednoho nepustilo nic a do druhého benzín i plyn. Nyní přepíná jako hodinky. Dále mi vyměnil filtr plynné i kapalné fáze (1350 Kč za oba) a plyn seřídil. U toho jsem čekal, že se s tím bude někde jezdit a dělat kdovíjaký brikule a ve finále mi akorát řekl, ať na autě zapnu všecko co se dá a vytočim kola na max, pak tam půl minuty něco klikal a hotovo Plyn nebyl seřizován minimálně dva roky (tipnul bych si spíš čtyři) a je to velmi znát to seřízení, jezdí to teď víceméně jak na ten benál, nějakej malej rozdíl tam asi je, ale nejsem si jistej, jestli neni jen v mý hlavě
Na přední nápravu bylo dokoupeno vše, co chybělo z velké opravné sady (dvě malý spojovací tyče, jedna velká, dvě gumový uložení a nějakej malej blbec), nainstalováno na auto, k tomu převáženy kola a vibrace téměř zmizely. Ten zbytek jde prý od kardanu, tím se budu zabývat až tak na jaře.
Sečteno a podtrženo, auto dělá radost