oxik orientblau 740i
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
- volf-m
- Příspěvky: 1563
- Registrován: ned črc 19, 2015 5:40 pm
- Bydliště: Domažlice
Re: oxik orientblau 740i
Tak já nenabíjím auto ale baterku
BMW E38 750iA Individual
BMW 330i E91 Ghetto Touring
Mini Cooper S Cabrio (R57)
BMW 330i E91 Ghetto Touring
Mini Cooper S Cabrio (R57)
- scorpion
- Příspěvky: 1452
- Registrován: stř říj 21, 2009 1:05 pm
- Bydliště: Středočeský kraj - praha
Re: oxik orientblau 740i
Tak ono třeba e65 můžeš nabíjet pouze v autě pokud chceš aby ta baterka vydržela. Tím že je nakodovaná. E38 nabíjím také normálně přes motorový prostor.
- NORMANN
- Příspěvky: 3721
- Registrován: úte srp 26, 2008 8:03 pm
- Bydliště: Blottendorf, Schönbach, Nickelsdorf (Erz.) (Erz.)
Re: oxik orientblau 740i
mám do ted dojem, že je lepší dát svorky nabíječky rovnou na kontakty akumulátoru, myslím si, že svorky na motoru jsou jen na nouzový startování, když se vybije baterka, ne?
Freude am Fahren mit E38 725tdsA / E39 525tdsA Touring, E39 530dA Touring 142kw
Ex: 2x E12 520, E12 525, E28 527i, E32 735i+ E30 316i, E34 520i touring, E34 525ixA touring
Ex: 2x E12 520, E12 525, E28 527i, E32 735i+ E30 316i, E34 520i touring, E34 525ixA touring
-
- Příspěvky: 144
- Registrován: čtv úno 09, 2017 1:00 pm
Re: oxik orientblau 740i
ta baterka to neví. Nemá očíčka .NORMANN píše:mám do ted dojem, že je lepší dát svorky nabíječky rovnou na kontakty akumulátoru, myslím si, že svorky na motoru jsou jen na nouzový startování, když se vybije baterka, ne?
740i, automat, '99
735i, manual, '96, DK20202
725tds, automat, '96
728i, manual, '99, DN00379
735i, automat, '00, DN64848
Ex e32, 730i, R6, '92
BMW, Z3, 99, manual, 2,8i
BMW, 330d, e46, 99, 135kW
BMW, 525d, e39, 2003
a pár dalších untercarů...
735i, manual, '96, DK20202
725tds, automat, '96
728i, manual, '99, DN00379
735i, automat, '00, DN64848
Ex e32, 730i, R6, '92
BMW, Z3, 99, manual, 2,8i
BMW, 330d, e46, 99, 135kW
BMW, 525d, e39, 2003
a pár dalších untercarů...
- oxik
- Příspěvky: 2245
- Registrován: stř bře 13, 2013 4:46 pm
Re: oxik orientblau 740i
Baterka to sice neví, ale odpor těch kabelů je docela velkej, takže nabíjení trvá delší dobu
- NORMANN
- Příspěvky: 3721
- Registrován: úte srp 26, 2008 8:03 pm
- Bydliště: Blottendorf, Schönbach, Nickelsdorf (Erz.) (Erz.)
Re: oxik orientblau 740i
tak! oxik mně předběhl, utvoří se tam velkej přechodovej odpor a paxe baterka nabíjí dýl a hůř ty očíčko!
to že píšu, že "mám dojem", neznamená, že vůbec nevím o čem píšu....
jen tak pro zajímavost, když už je tu tohle téma, tak jsem ted ke konci ledna absolvoval několikahodinovou přednášku na akumulátory a nakonec i tu prezentaci jsem získal k tomu, od jednoho hodně známého a renomovaného výrobce, který vyváží akumulátory snad do celýho světa.
to že píšu, že "mám dojem", neznamená, že vůbec nevím o čem píšu....
jen tak pro zajímavost, když už je tu tohle téma, tak jsem ted ke konci ledna absolvoval několikahodinovou přednášku na akumulátory a nakonec i tu prezentaci jsem získal k tomu, od jednoho hodně známého a renomovaného výrobce, který vyváží akumulátory snad do celýho světa.
Freude am Fahren mit E38 725tdsA / E39 525tdsA Touring, E39 530dA Touring 142kw
Ex: 2x E12 520, E12 525, E28 527i, E32 735i+ E30 316i, E34 520i touring, E34 525ixA touring
Ex: 2x E12 520, E12 525, E28 527i, E32 735i+ E30 316i, E34 520i touring, E34 525ixA touring
-
- Příspěvky: 1553
- Registrován: ned pro 29, 2013 9:46 pm
Re: oxik orientblau 740i
Byl bych opatrny s tim, ze se prechodovy odpor utvori. On tam proste trvale je a prochazejicimu proudu dela prekazku. Na druhou stranu nabijecka je zdroj proudu, takze by to pro ni nemel byt zase takovy problem. Myslim, ze ve vysledku je celkem jedno, jestli se nabiji primo na svorkach baterky nebo na mistech k tomu urcenych. Jestli tam podle ampermetru tecou treba 4A, tak tam proste tecou a po ceste se jiste neztrati a v plne sile dorazi do akumulatoru. Ze je k tomu potreba o par de/setin Voltu vyssi napeti uz je vec jina. Pokud nabijite nabijeckou obycejnou s trafem (nerizenou), tak tam to nabijeni bude trvat o maloucko dele, ale nepujde o nejak zavazne zdrzeni. Jak se s tim vyporada nabijecka s procesorem nevim. Nejspis bude cas stejny, ale bude tvrdit, ze baterka uz neni v kondici. Nebo ji odmitne nabijet uplne, zvlast kdyz bude hodne vybita.
Nektere baterky ocicka maji
Nektere baterky ocicka maji
BMW e66 745Li Individual, 2003, pine green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
- NORMANN
- Příspěvky: 3721
- Registrován: úte srp 26, 2008 8:03 pm
- Bydliště: Blottendorf, Schönbach, Nickelsdorf (Erz.) (Erz.)
Re: oxik orientblau 740i
očička mají, ale slouží k jinýmu účelu.
psal jsem že se utvoří přechodový odpor - je jasný, že tam ten odpor je už z výroby. že tam nevyroste.
pokud se teda nebudem bavit o zoxidovaných kontaktech na baterii a svorkách, což se taky stává.
mám praxi v tom, že je lepší nabíjet akumulátor přímo na kontaktech a ne někde přes startovací kontakty apod. jak tu někdo píše.
tím netvrdím, že to tak nejde, ale je lepší nabíjet přímo baterku a ne auto, jak tu někdo už napsal.
psal jsem že se utvoří přechodový odpor - je jasný, že tam ten odpor je už z výroby. že tam nevyroste.
pokud se teda nebudem bavit o zoxidovaných kontaktech na baterii a svorkách, což se taky stává.
mám praxi v tom, že je lepší nabíjet akumulátor přímo na kontaktech a ne někde přes startovací kontakty apod. jak tu někdo píše.
tím netvrdím, že to tak nejde, ale je lepší nabíjet přímo baterku a ne auto, jak tu někdo už napsal.
Freude am Fahren mit E38 725tdsA / E39 525tdsA Touring, E39 530dA Touring 142kw
Ex: 2x E12 520, E12 525, E28 527i, E32 735i+ E30 316i, E34 520i touring, E34 525ixA touring
Ex: 2x E12 520, E12 525, E28 527i, E32 735i+ E30 316i, E34 520i touring, E34 525ixA touring
- oxik
- Příspěvky: 2245
- Registrován: stř bře 13, 2013 4:46 pm
Re: oxik orientblau 740i
Tak.. po nějakém čase jsem se opět svezl ve svojí ex, i pár km za volantem. Jo, je to fajn, ale po přesednutí z něčeho novějšího to je všechno takový moc surový, plechový..
Bilance:
rozletěla se vodní pumpa
viscospojka KO
přední ramena KO
občas kope automat při dobržďování
chčije olej přes prsa a ventivíko - svíčky měly olejovou koupel
chčije servo, z hadic i přímo z pumpy
chčije chladič a teče voda i u hadic, které jsem kupoval nové v BMW
nechce se dovřít střešní okno
odešlo parkovací čidlo
auto skoro celý kvete, přes zimu se to rozjelo
..a určitě jsem na něco ještě zapomněl
Jediný co postrádám je zvuk a automat
Bilance:
rozletěla se vodní pumpa
viscospojka KO
přední ramena KO
občas kope automat při dobržďování
chčije olej přes prsa a ventivíko - svíčky měly olejovou koupel
chčije servo, z hadic i přímo z pumpy
chčije chladič a teče voda i u hadic, které jsem kupoval nové v BMW
nechce se dovřít střešní okno
odešlo parkovací čidlo
auto skoro celý kvete, přes zimu se to rozjelo
..a určitě jsem na něco ještě zapomněl
Jediný co postrádám je zvuk a automat
-
- Příspěvky: 1553
- Registrován: ned pro 29, 2013 9:46 pm
Re: oxik orientblau 740i
To auto muselo dostavat tak trochu na prdel anebo jsi v dobe vlastnictvi primhouril oko nebo dve
Kone nepostradas?
Kone nepostradas?
BMW e66 745Li Individual, 2003, pine green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green