Stránka 100 z 101

Re: oxik orientblau 740i

Napsal: stř led 03, 2018 11:31 am
od volf-m
Tak já nenabíjím auto ale baterku :)

Re: oxik orientblau 740i

Napsal: stř led 03, 2018 12:54 pm
od scorpion
Tak ono třeba e65 můžeš nabíjet pouze v autě pokud chceš aby ta baterka vydržela. Tím že je nakodovaná. E38 nabíjím také normálně přes motorový prostor. :)

Re: oxik orientblau 740i

Napsal: čtv led 04, 2018 7:23 pm
od NORMANN
mám do ted dojem, že je lepší dát svorky nabíječky rovnou na kontakty akumulátoru, myslím si, že svorky na motoru jsou jen na nouzový startování, když se vybije baterka, ne? :D

Re: oxik orientblau 740i

Napsal: pon úno 05, 2018 3:11 pm
od spellcross
NORMANN píše:mám do ted dojem, že je lepší dát svorky nabíječky rovnou na kontakty akumulátoru, myslím si, že svorky na motoru jsou jen na nouzový startování, když se vybije baterka, ne? :D
ta baterka to neví. Nemá očíčka ;-).

Re: oxik orientblau 740i

Napsal: pon úno 05, 2018 7:45 pm
od oxik
Baterka to sice neví, ale odpor těch kabelů je docela velkej, takže nabíjení trvá delší dobu

Re: oxik orientblau 740i

Napsal: úte úno 06, 2018 5:15 pm
od NORMANN
tak! oxik mně předběhl, utvoří se tam velkej přechodovej odpor a paxe baterka nabíjí dýl a hůř ty očíčko! ;)
to že píšu, že "mám dojem", neznamená, že vůbec nevím o čem píšu.... ;)
jen tak pro zajímavost, když už je tu tohle téma, tak jsem ted ke konci ledna absolvoval několikahodinovou přednášku na akumulátory a nakonec i tu prezentaci jsem získal k tomu, od jednoho hodně známého a renomovaného výrobce, který vyváží akumulátory snad do celýho světa. ;)

Re: oxik orientblau 740i

Napsal: stř úno 07, 2018 4:02 pm
od zzeli
Byl bych opatrny s tim, ze se prechodovy odpor utvori. On tam proste trvale je a prochazejicimu proudu dela prekazku. Na druhou stranu nabijecka je zdroj proudu, takze by to pro ni nemel byt zase takovy problem. Myslim, ze ve vysledku je celkem jedno, jestli se nabiji primo na svorkach baterky nebo na mistech k tomu urcenych. Jestli tam podle ampermetru tecou treba 4A, tak tam proste tecou a po ceste se jiste neztrati a v plne sile dorazi do akumulatoru. Ze je k tomu potreba o par de/setin Voltu vyssi napeti uz je vec jina. Pokud nabijite nabijeckou obycejnou s trafem (nerizenou), tak tam to nabijeni bude trvat o maloucko dele, ale nepujde o nejak zavazne zdrzeni. Jak se s tim vyporada nabijecka s procesorem nevim. Nejspis bude cas stejny, ale bude tvrdit, ze baterka uz neni v kondici. Nebo ji odmitne nabijet uplne, zvlast kdyz bude hodne vybita.
Nektere baterky ocicka maji :D

Re: oxik orientblau 740i

Napsal: čtv úno 08, 2018 12:01 am
od NORMANN
očička mají, ale slouží k jinýmu účelu.
psal jsem že se utvoří přechodový odpor - je jasný, že tam ten odpor je už z výroby. že tam nevyroste. :roll:
pokud se teda nebudem bavit o zoxidovaných kontaktech na baterii a svorkách, což se taky stává.
mám praxi v tom, že je lepší nabíjet akumulátor přímo na kontaktech a ne někde přes startovací kontakty apod. jak tu někdo píše. ;)
tím netvrdím, že to tak nejde, ale je lepší nabíjet přímo baterku a ne auto, jak tu někdo už napsal.

Re: oxik orientblau 740i

Napsal: čtv čer 28, 2018 10:33 pm
od oxik
Tak.. po nějakém čase jsem se opět svezl ve svojí ex, i pár km za volantem. Jo, je to fajn, ale po přesednutí z něčeho novějšího to je všechno takový moc surový, plechový..

Bilance:
rozletěla se vodní pumpa
viscospojka KO
přední ramena KO
občas kope automat při dobržďování
chčije olej přes prsa a ventivíko - svíčky měly olejovou koupel
chčije servo, z hadic i přímo z pumpy
chčije chladič a teče voda i u hadic, které jsem kupoval nové v BMW
nechce se dovřít střešní okno
odešlo parkovací čidlo
auto skoro celý kvete, přes zimu se to rozjelo
..a určitě jsem na něco ještě zapomněl

Jediný co postrádám je zvuk a automat :D

Re: oxik orientblau 740i

Napsal: pát čer 29, 2018 7:24 am
od zzeli
To auto muselo dostavat tak trochu na prdel anebo jsi v dobe vlastnictvi primhouril oko nebo dve :)
Kone nepostradas?