KOmar e38 740i

zde se můžete vy a vaše auto představit
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.

Příklad:

BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Odpovědět
Uživatelský avatar
P3RF3KT
Příspěvky: 4307
Registrován: sob črc 09, 2011 2:16 pm
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: KOmar e38 740i

Příspěvek od P3RF3KT »

Nadsenej je no :lol: druhej den mu vyhnila trubka na benzin vzadu a vytekla pulka nadrze pod auto. V sobotu mi to znovu prijede aby se to vyresilo. Vymeni se expanzka s cidlem, pac ta jeho prestala ukazovat hladinu vody a cidlo nekomunikuje.
BMW E38 740i M62 Kompresor Individual
PRODEJ NÁHRADNÍCH DÍLŮ e38
JaraX
Příspěvky: 2630
Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am

Re: KOmar e38 740i

Příspěvek od JaraX »

to je smutny :(
a taky jeden z duvodu proč si myslím že do takovyho auta nema smysl investovat.
minuly tyden tu byla jedna podobna E38 na výměnu automatu, tak ok, když jsme vyndali a nandaly automat, tak auto přestalo startovat, po pul dne měření a zkoumání všech rozdilu mezi převodovkama (blokace D/R) sme vyhodili starter a co se nestalo, prostě když se odšrouboval a zase zašrouboval tak odešla cívka, jen tak. takže druhej starter no a pak když už to auto bylo hotovy jsem si všiml že ma steřely přední brzdovy hadice, ok, to udělame, dyt to je hned, tak 1 hadice zustala v brzdiču, na druhe straně uletěl odvzdušnovák a vzadu projistotu vubec neebyl, takže oprava brzd stála víc než výměna převodovky.
BMW service expert - http://www.jarax.net
Uživatelský avatar
P3RF3KT
Příspěvky: 4307
Registrován: sob črc 09, 2011 2:16 pm
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: KOmar e38 740i

Příspěvek od P3RF3KT »

Nemusis mi nic vypravet. Polovinu aut co servisuju bych radsi rozebral :)
BMW E38 740i M62 Kompresor Individual
PRODEJ NÁHRADNÍCH DÍLŮ e38
Uživatelský avatar
Filozof
Příspěvky: 2220
Registrován: úte srp 20, 2013 7:05 am
Bydliště: Vyškov

Re: KOmar e38 740i

Příspěvek od Filozof »

to je divné že moje e38 furt jezdí jak nesmrtelný vuz ... proč se všem tedy e38 serou ? a já 4roky jezdím denně a cca týdně najedu 400-550km točím furt dokola krom spotřebáku a spínačky a jednou odpalujícího čidla pojistku je auto držák ... snad bude i nadále a nepřivedu si tímto jen trápení ...
By mě zajímalo proč některá auta se serou více a jiné skoro nic nechtějí ... a jezdí jen se základní udržbou a spotřebákem ...a to se bavím o e38 a ano vím že je to staré auto.
BMW E38 728ia Schwarz II - LPG Prins VSI 6/97 - Spotřeba Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
volf-m
Příspěvky: 1563
Registrován: ned črc 19, 2015 5:40 pm
Bydliště: Domažlice

Re: KOmar e38 740i

Příspěvek od volf-m »

V každé e38 je tajná jednotka, které zkoumá co si právě vyměnil a čim více do auta investuješ, tím popravuje další a další věci.
BMW E38 750iA Individual

BMW 330i E91 Ghetto Touring
Mini Cooper S Cabrio (R57)
JaraX
Příspěvky: 2630
Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am

Re: KOmar e38 740i

Příspěvek od JaraX »

jde především o to jak o auto bylo staráno dřív, z vraku už nikdy dobrý auto nebude aji když do toho budeš rvát vrchem spodem. určitě jsou E38 co jen jezdí,ale ty většinou stojí majlant. a když pravidelně měníš brzdovku tak prostě nebudeš mít urvaný odvzdušnováky.
BMW service expert - http://www.jarax.net
alap
Příspěvky: 278
Registrován: sob zář 26, 2015 7:15 pm
Bydliště: Liberec

Re: KOmar e38 740i

Příspěvek od alap »

Měl jsem to už u několika aut, pokud s ním jezdíš,tak prostě jen jezdíš a děláš normální údržbu. Jak ho odstavíš, tak se začne všechno srát a pak je problém auto rozjet. Upřímně, už bych auto které měl někdo uchované několik let v kopřivách nekoupil. Je to časovaná bomba. V tomhle případě raději 300 tis na tachometru. Taky jen jezdím a dělám spotřebáky. Ale jezdím.
ex e38 728ia 99 LPG
Uživatelský avatar
calif
Příspěvky: 1017
Registrován: pon čer 23, 2014 2:21 pm
Bydliště: Pacov u Pelhřimova

Re: KOmar e38 740i

Příspěvek od calif »

Komara lituju, ale když se udělá palivový vedení, brzdový vedení a chlazení tak už toho moc nezbude.
Ani já bych už odstavený auto nechtěl, to moje sice stálo naleštěný pod plachtou v garáži ale je fakt lepší když to pořád jezdí.
Každý auto jezdí do soudnýho dne kdy se posere všechno. Vyměníš tohle a támhleto a pak už to bude dobrý....ne nebude...je to moc starý,složitý a unavený.... Za 12 let co jezdím v BMW jsem mohl za servis mít pěkný nový podauto. A to jsem nikdy neměl topmodel ve výstavním stavu....nejhorší je že člověku na tom krámu záleží a pořád doufá že to prostě dobrý bude.
E36 325i ex
E38 730iA ex
E38 728iA DJ34193 ex
Uživatelský avatar
aristoloser
Příspěvky: 151
Registrován: čtv srp 16, 2012 4:46 pm
Bydliště: Nový Knín
Kontaktovat uživatele:

Re: KOmar e38 740i

Příspěvek od aristoloser »

Ale ty okamžiky,kdy to jezdí podle představ,za to stojí. Takový pocit ti nedá žádné jiné auto. Jezdím ve své práci s různými současnými auty různých kategorií,ale stav,co mám při jizdě s e38 a kdysi s E30 je prostě úplně jinde.
BMW e 38 730i. WBAGF21060DF77938
http://www.filmcarsrent.cz.
alap
Příspěvky: 278
Registrován: sob zář 26, 2015 7:15 pm
Bydliště: Liberec

Re: KOmar e38 740i

Příspěvek od alap »

To souhlasím, taky s E38 užívám každý kilometr. V práci mám Dachnu a je to opravdu je přemísťovadlo. To auto nemá charakter.
Ale je fakt, že s 728 taky jen jezdím. Kompletní servis při koupi a už jen spotřebáky.
A bude to čím dal horší, myslím, že čím novější auto stojí, tím to pak je horší ho normálně rozjet.
Calife ty se neboj a nech pořádně udělat motor a uvidíš, že pak už budeš jen jezdit.
ex e38 728ia 99 LPG
Odpovědět