KOmar e38 740i

zde se můžete vy a vaše auto představit
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.

Příklad:

BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Odpovědět
Uživatelský avatar
P3RF3KT
Příspěvky: 4307
Registrován: sob črc 09, 2011 2:16 pm
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: KOmar e38 740i

Příspěvek od P3RF3KT »

Tak nakonec to tak strasne nebylo. Obrousila se o sponku malinka hadicka na přepadu u nadrže, takže to se vyměnilo, během pul hodiny se přehodila expanzka a rovnou sahara za nepopraskanou a opravil se kabel u abs cidla. Vsechno zacalo fungovat jak ma a komar muže už zas zvesela jezdit.

Příjemná věc že nedoliva konečně ani kapku oleje a auto je schopný protočit kola při rozjezdu, což prej nepamatuje :D motor se neklepe a drží krásně volnoběh jak za studena, tak za tepla.
BMW E38 740i M62 Kompresor Individual
PRODEJ NÁHRADNÍCH DÍLŮ e38
KOmar
Příspěvky: 65
Registrován: úte srp 07, 2012 5:54 pm

Re: KOmar e38 740i

Příspěvek od KOmar »

Myslím že po 10 000 km je na čase hodnotit. Olej je na spodní risce takže 1l což je super. Zase praskla někde hadice od chladícího systému zatím nereseno a servo pořád chcije:-D jinak za 1400 kč najedu to stejne co za 1000 plynu+benzín+Olej:-D takže za mě asi uspornejsi benzín.

Jestli bych šel znovu do lpg? Ne a to nemůžu říct na plyn křivé slovo, v podstatě to odjezdilo 100 000 km bez nějaké vážnější poruchy, ale řešit servis u starého auta jak víme je náročnější a do toho si namontovat další bazmek co může dělat problémy.

Jestli bych šel znovu do e38 asi ne, buď si to člověk musí opravovat sám a pak tedy ano a nebo musí mít dobrý servis který má čas což se vzájemně vylučuje :D
Honza164
Příspěvky: 439
Registrován: stř črc 27, 2016 10:07 am
Bydliště: Brno

Re: KOmar e38 740i

Příspěvek od Honza164 »

Tyhle staré káry si člověk musí dělat sám. Tyhle auta potřebují nejen servis, ale i jakousi přidanou hodnotu, která spočívá v lásce k tomu autu a vždycky udělat něco navíc. V servisu na to nemají čas, je to logické. Já už se leccos naučil, za to jsem rád, ale doufám, že nebudu muset nikdy řešit převodovku, nebo GO motoru. To bych sám nezvládl. Na zbytek už si celkem dost troufám.
BMW e32 740iA (1995) [2017-present]
ALFA ROMEO 164 2.0 TS (1998) [2008-2017]
FORD GRANADA 2.3 V6 (1984) [2013-2014]
FORD SIERRA 2.0 DOHC (1989) [2007-2008]
JaraX
Příspěvky: 2630
Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am

Re: KOmar e38 740i

Příspěvek od JaraX »

tak hlavně ta tvoje sedma byla vrak už když jsi to auto koupil, a bohužel takové auto nikdy nebude tak spolehlivé jako udržovaný kus ani to z toho nikdy neuděláš, vím to z vlastní zkušenosti, měl jsem podobný vrak a bastl. u E65 jsem si vybíral a jen jezdím, žádné problémy, žádné praskající hadice a podobné věci.
Bohužel spolehlivá E38 dnes stojí víc jak spolehlivá E65.
viz dnešní Svět motorů, kdo si chcete něco přečíst o E38 utíkejte do trafiky.
BMW service expert - http://www.jarax.net
KOmar
Příspěvky: 65
Registrován: úte srp 07, 2012 5:54 pm

Re: KOmar e38 740i

Příspěvek od KOmar »

Jardo nechej mého milaska na pokoji :D nebýt takových aut tak nemáte co žrát, jen si vzpomen na čem jsi začínal :D za chvilku veteranske spz :lol:

Hlavně tím autem jezdím každý den, takže spolehlivost tam je, servis se dá taky utáhnout jinak bych už to prodal a jestli se mám placnout z bahna do louže tak to radši zůstanu v tom teplem bahynku :lol: praskle hadice, to je to nejmenší co tomu autu chybí:-D
JaraX
Příspěvky: 2630
Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am

Re: KOmar e38 740i

Příspěvek od JaraX »

tak to je tím že jsi neměl nikdy dobrou E38, fakt dobrou, do které sedneeš a jedeš, nemusíš se bát že praskne hadice, poteče voda, pojedou nebo nepojedou stěrače atd.
přesně takovou E38 jsem měl taky a jsem rád že nemám. už jsem starej a nemam nervy se s nečím takovým rozčilovat. chci auto do kteryho sednu a jedu
BMW service expert - http://www.jarax.net
Uživatelský avatar
Filozof
Příspěvky: 2220
Registrován: úte srp 20, 2013 7:05 am
Bydliště: Vyškov

Re: KOmar e38 740i

Příspěvek od Filozof »

tak snad už to budou jen drobnosti pokud je motor ok.
Já viděl u známého pěknou e38 728i najeto originál kolem 180tis km a to byla pecka. Sice taky jen střední výbava ale motor tichej že jsem netušil že je nastartovanej . Vnitřek taky parádní. Dveře se zavírali jak u nového BMW prostě lehce mlask příjemně vše vypadalo luxusně po jednom člověku nic to auto nechtělo jen filtry oleje se udělali jinak pecka.

Klidně bych šel v budoucnu do další e38 za předpokladu že to bude nějaké auto po panu dokonalém ...což takových aut je velice málo. Idea je kolem 2kil nájezd origo což skoro dnes už nikdo nemá většinou je to tak 2x i 3x tolik u e38.

E65 má už spousty elektroniky navíc a je dle mého choulostivější. Ale to spíše u debaty někde u vína či piva v partě e65-e38mičkařů...
PS: Stačí sledovat co kdo dělal za šílený servis u spousty e65 kdežto pár lidí pouze řešilo jen základní servis. Je toho plnej bmwklub. Ale jak říkám toto je debata na dlouho.

Martine tak snad bude čas a omrknu auto cos dělal na servis vše. Jsem zvědavej jak jsi spokojen a jak to ted jede oproti tvé návštěvě tady ve vyškově, což jsem měl opravdu strach abys vůbec dojel domů .... natož k perfektovi :)
BMW E38 728ia Schwarz II - LPG Prins VSI 6/97 - Spotřeba Obrázek

Obrázek
KOmar
Příspěvky: 65
Registrován: úte srp 07, 2012 5:54 pm

Re: KOmar e38 740i

Příspěvek od KOmar »

To auto stalo 80 tisíc před pěti roky tím myslím že je řečeno vše jaké auto jsem potřeboval á vonavku za 200 jsem nehledal takže za mě super koupe :D

Jak pojedeš na mohelnici dej vědět;-)
JaraX
Příspěvky: 2630
Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am

Re: KOmar e38 740i

Příspěvek od JaraX »

dostala se mi sem komárova sedma abych to doladil po Perfektovi, ale todle se fakt nedá, je hezké že mě perfekt tak pěkně pomluvil, ale todle mi nedá neragovat.

to auto je po výměně motoru ještě v horším stavu, a troufám si říct že peníze co komár u perfekta zaplatil mohl prochlastat a byl na tom líp

dovolím si reagovat
- výměna motoru - 230tis. Km
motor jede

- nové těsnění pod ventil víka
víka chčijou dál, jelikož nikdo nevyměnil přitlačovací gumičky takže to teče přes ně i přes víka samotná (nedostatečný přítlak)

- přetěsnění všech servo hadic
servo teče jak niagára, na servonádobce chybí vymezovácí válečky

- kompletní demontáž LPG
tak takovou prasárnu jsem dlouho neviděl, všecky trubky usekané, z auta na několika místech čouhají měděný trubky, nikdo se neobtěžoval s tím to vytáhnout, pod autem to normálně trčí všude kde může, na autě je dokonce i tankovací hrdlo, nedej bože kdyby si to od komara někdo pujčil a napadlo by ho natankovat LPG. taky se nikdo neobtěžoval nasadit zpět průchodku po kabelu od přepínače, ráj pro hlodavce, určitě se jim v tom interieru bude líbit. Jo a nádrž nikdo nezastavil, normálni ji dovezl v kufru otevřenou, a pochybuju že si komár řekl že si jen tak otevře nádrž co mu perfekt dal, schválně co to udělá.

- výměna všech díky plynu rozřezaných hadic k webastu
to je hrozně fajn, jen auto od té doby netopí, asi to nebude uplně dobře zapojený, jedna vodní hadice vůbec nemá držáček ke kterému má být chycená a při běhu motoru o ni dře řemen,

- výměna vodní pumpy
taky hrozně fajn, jen je na ní viskospojka s obrovskou vuli, takže ta pumpa půjde rychle zase srát

- oprava hydrokufru
ale nikdo se už neobtěžoval přetáhnout hadice vedoucí skrz kufr tam jak to patří

-kromě toho od opravy nefunguje stabilizace, což se není čemu divit, když tam ani není zapojená, u motoru je víc utržených kabelů, lanko plynu taky nikdo nevyměnil, takže se komarovi už zasekl při kickdown, to musí být taky příjemné a bezpečné. není nasazený odtok pod stěračema, voda teče jen tak na převodovku a další věci, utrhl se silentblok od domečku olejového filtru, ten už nikdo neřešil(horní čast tam není, takže to někdo věděl a odmontoval), klidně at to drží na tom druhym, však nevadí až spadne celej domeček mezi vrtuli a řemen. našel jsem několik nezapojených konektorů v motorovém prostoru. je lepená hadice sání nějakou zelenou páskou, to nevím kdo udělal. kabel od lambdy visí pod auto, není natažen ani tak jak má byt, ani nikde uchycen.


komár mi auto dovezl at to spravím, ale todle se nedá, to je tak vyndat motor a udělat to znova a pořádně, tady bude lepší to poslat zpět perfektovi at mu těch pár drobností doladí, rád se mu pak za to co jsem napsal omluvím, zatím je to pro mě prasárna na ntou. u mě by todle byli opět vyhozené peníze.


pár foteček pro pobavení

https://jaraxnet.rajce.idnes.cz/velmi_o ... ovane_auto
BMW service expert - http://www.jarax.net
Uživatelský avatar
P3RF3KT
Příspěvky: 4307
Registrován: sob črc 09, 2011 2:16 pm
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: KOmar e38 740i

Příspěvek od P3RF3KT »

Klidne muze. Prez polovinu veci co jsi vypsal se mnou nema nic spolecneho. Na prani zakaznika klidne vyresim a asi si ani nebudu uctovat 690kc na hodinu.
BMW E38 740i M62 Kompresor Individual
PRODEJ NÁHRADNÍCH DÍLŮ e38
Odpovědět