no E65 je v tomdle super, přesně ti řekne co jí je, nemám tamto, nemám tamto, motor je trochu horkej, tak zvolni, motor je hodně horkej tak zastav, tamto nejde, tam to dělá tamto.
kdežto Fko je v tomdle uplně demenentí, každá věc je Drivetrain a ty kurva nevíš jestli je to vstřik, nebo to nemaže, minule mi volal zákazník s F10 že mu to píše Drivetrain a at to okamžitě odstaví. tak přijel na diag, jelikož bez diag se proste nic zjistit nedá. a víte co tomu bylo? chyběli dvě deci oleje v servu, který si muže i dement dolít kdyby to věděl, vlastně nemůže, protože u Fka už je víčko na klíč, aby si náhodou někdo nedolil servo ale hezky pěkně pěkně přijel do servisu. nebo druhá věc, ty Fka už sou tak dementní, že se tak šetřilo a nezbylo ani na váhovou dečku v sedačce (E65 když vystoupíš ze sedačky a je tam D, tak zabrdí a dá sama P), je to skvělá funkce, E46 mi takhle jednou ujela, dal jsem tam D a vystoupil a to auto furt jelo, to samý udělala kamaradovi E38, prostě si jela po ulici dál sama
naštestí jsme oba doběhli. E65 prostě zastaví, vyřadí. ale pozor, couvat s otevřenýma dveřma jde normálně, jen musíš sedět na sedačce a ten kvalt zařadit dvakrát, první je jako varování "jako vážně chceš couvat s otevřenýma dveřma? ok! tak zařad znova a můžeš" Fko když otevřeš dveře tak hned vyřadí do P, takže couvat s otevřenýma dveřma nejde, ani dopředu popojet. no a ještě je to tak super chytrý že když ti u Fka zamrzne zámek a nejdou dovřit dveře, tak to auto prostě nejede, musíš na odtah, vyfenovat zámek a zas můžeš jet
mě to fakt baví. starý Fka měli odblokování automatu pákou z interieru, E65 má krásný táhlo, ale novější Fka, ty už nemaji nic, pokud nejde nastartovat, nejde dát N, a jedinej způsob je zespodu převodovky, ale v krytu převodovky není díra, takže odtrojit, projistotu už na všecky Fka děláme retrofit a vrtáme dírku do krytu, ale stejně si lízt pod Mpaketovou pětku není rozumný. takže odtahovky si bud volaj technika z BMW na odblokování a nebo to prostě nasadí ramenem,a obojí odtah dost prodražuje. Sranda je pak tahat Fko na laně, když to točí startérem, dáš tam N, a ono to za 15 min dá samo P, tak si musíš nastavit stopky, jelikož aby ti to tam někde v 70ti dalo P, to fakt nechceš.
no a u těch starých kekelů typu E38, E65 si prostě vyměnte kritická místa chlazení a bude to zas 10 let fungovat, ale nemá smysl kupovat neorigo věci, ty jdou do kytek rychle. tzn ty tlustý hadice všechny origo, chladič Behr u E38, E65 už má naštestí chladič celokovovej, ten je věčnej. no a pak samozřejmě expanzky, ty jdou do kytek na všem. u M52 se domek termostatu dává z M50, je hliníkovej a ten už nepraskne.