Stránka 27 z 36

Re: JaraXův E66 long 745Li

Napsal: ned pro 24, 2017 7:36 pm
od Filozof
nechci domýšlet co by se stalo kdyby jsis nevšiml vody a jel dal a cela voda z chladice venku někde idealne v chumelenici v horách a ideálně sama žena která tomu nerozumí..... uz vidim jak motor jde do ruda a začne vařit po chvilce... bylo to štěstí ze jsi tam byl ty Jardo a dopadlo to dobře.

jinak praskla hadice u spoje a sla posunout o par cm pocitam nebo vozis náhradní sebou?

Re: JaraXův E66 long 745Li

Napsal: pon pro 25, 2017 8:37 am
od JaraX
nic, normálně by to dojelo, Snejk dojel přes vody 40km a motoru nic nebylo. vařilo to samozřejmě aji mě a hned.
a nejde si nevšimnout, nejdřív to začně hlásit že není voda, pak začně hlásit že je zvýšená teplota motoru a pak po chvilce začne hlásit že se motor přehřívá a máš zastavit a všecky tydle hlášky skáčou jak na idrive tak na budíky.
jj hadici jsem posunul, dal tam SK-pásku a jel. ale už má u mě sedma vroubek.

Re: JaraXův E66 long 745Li

Napsal: pon pro 25, 2017 3:00 pm
od certoslav
Filozof píše:nechci domýšlet co by se stalo kdyby jsis nevšiml vody a jel dal a cela voda z chladice venku někde idealne v chumelenici v horách a ideálně sama žena která tomu nerozumí..... uz vidim jak motor jde do ruda a začne vařit po chvilce... bylo to štěstí ze jsi tam byl ty Jardo a dopadlo to dobře.
neuvažovaj jsi někdy ty tvoje úvahy/dedukce hodit na papír a vopeřit se na tom, jakožto námět na další díly seriálu alá herkules pojrot? :)

Re: JaraXův E66 long 745Li

Napsal: pon pro 25, 2017 10:22 pm
od Filozof
JARAX: Jo tak pokud to má tolik hlášek ještě tak to je v pohodě. Měl jsem za to že praskla hadice nešikovně ale pokud jen takto, tak potom to bylo naštěstí v pohodě.

Myslím si že to je drobnost pokud to má člověk co přemýšlí a podle toho jedná.

To fko 750ka když se rozhodne že umře tak ani necekne jen výštěk smrti a konec. Motor v pí.... za 2kila. :lol:

Mě akorát dnes vypekla moje milá e38 když ani necekla nic mrtvola ... ani centrál nešel. Tak jsem šel po baterce no samozřejmě umřela po 2letech co je nová. Budu zjištovat zdabarerie nebo nějakej velkej odběr v autě. Altík je po repasi 2roky tak ten snad ne.
auto mě má docela rádo poslední dobou a nějak se ty problémy kumulují poslední týden-dva. Už se semnou chtěla i žena rozvádět že na něj není spoleh po 20letech ... :lol:

Re: JaraXův E66 long 745Li

Napsal: úte pro 26, 2017 8:04 am
od volf-m
Filozofe, pokud jsi citlivý na techniku, tak si vadného vstřiku u F řady máš šanci všimnout, víc by asi řekl Jarax, já mám ve svém okolí jen dvě benzínové a do F řady už se kromě podvozku atd nehrabu. Jinak jsem dojel minulý únor z Plzně k nám (cca 50km) po tom co mi u M52 praknul domeček na termostat. Říkám si, tak buď a nebo je zima odmítám se s tím srát. Domeček jsem vyměnil a jezdí to. Pak mi jednou praskla hadice když jsem jel s platem do Děčína, zrovna kousek od Jaraxova kamaráda z Ústí :) tak jsem jí zkrátil a hned koupil všechny hadice nové. A přesně tak jak jsem si je odnesl leží pořád v kufru e39. Nicméně teď už se nějakých hororů s chlazením fakt nebojím. Nebo když jsme proháněli po polních cestách e36 compact (M43B16) po menší nehodě, poškozený chladič jsem "opravil" tak, že jsem do posezení napatlal motorový silikon. Nekupuju ten ošklivej červenej ale kvalitní černej strach line. No nic, sám jsem nevěřil že to vydrží. Chladič měl o 1/3 plochy méně a auto dostávalo pořád za 2 za 3 do červenýho. Nic měsíc jsme takhle jezdili pak už bylo auto úplně off, ale chlazení pořád jelo. Tím nechci nikoho navádět na chlazení srát, při každé výměně oleje to chce vizuálně zkouknout hadice a vodní pumpu a zhruba po těch 10 letech si to ty nové hadice vždy zaslouží.

Re: JaraXův E66 long 745Li

Napsal: úte pro 26, 2017 9:19 am
od JaraX
no E65 je v tomdle super, přesně ti řekne co jí je, nemám tamto, nemám tamto, motor je trochu horkej, tak zvolni, motor je hodně horkej tak zastav, tamto nejde, tam to dělá tamto.
kdežto Fko je v tomdle uplně demenentí, každá věc je Drivetrain a ty kurva nevíš jestli je to vstřik, nebo to nemaže, minule mi volal zákazník s F10 že mu to píše Drivetrain a at to okamžitě odstaví. tak přijel na diag, jelikož bez diag se proste nic zjistit nedá. a víte co tomu bylo? chyběli dvě deci oleje v servu, který si muže i dement dolít kdyby to věděl, vlastně nemůže, protože u Fka už je víčko na klíč, aby si náhodou někdo nedolil servo ale hezky pěkně pěkně přijel do servisu. nebo druhá věc, ty Fka už sou tak dementní, že se tak šetřilo a nezbylo ani na váhovou dečku v sedačce (E65 když vystoupíš ze sedačky a je tam D, tak zabrdí a dá sama P), je to skvělá funkce, E46 mi takhle jednou ujela, dal jsem tam D a vystoupil a to auto furt jelo, to samý udělala kamaradovi E38, prostě si jela po ulici dál sama :D naštestí jsme oba doběhli. E65 prostě zastaví, vyřadí. ale pozor, couvat s otevřenýma dveřma jde normálně, jen musíš sedět na sedačce a ten kvalt zařadit dvakrát, první je jako varování "jako vážně chceš couvat s otevřenýma dveřma? ok! tak zařad znova a můžeš" Fko když otevřeš dveře tak hned vyřadí do P, takže couvat s otevřenýma dveřma nejde, ani dopředu popojet. no a ještě je to tak super chytrý že když ti u Fka zamrzne zámek a nejdou dovřit dveře, tak to auto prostě nejede, musíš na odtah, vyfenovat zámek a zas můžeš jet :D mě to fakt baví. starý Fka měli odblokování automatu pákou z interieru, E65 má krásný táhlo, ale novější Fka, ty už nemaji nic, pokud nejde nastartovat, nejde dát N, a jedinej způsob je zespodu převodovky, ale v krytu převodovky není díra, takže odtrojit, projistotu už na všecky Fka děláme retrofit a vrtáme dírku do krytu, ale stejně si lízt pod Mpaketovou pětku není rozumný. takže odtahovky si bud volaj technika z BMW na odblokování a nebo to prostě nasadí ramenem,a obojí odtah dost prodražuje. Sranda je pak tahat Fko na laně, když to točí startérem, dáš tam N, a ono to za 15 min dá samo P, tak si musíš nastavit stopky, jelikož aby ti to tam někde v 70ti dalo P, to fakt nechceš.

no a u těch starých kekelů typu E38, E65 si prostě vyměnte kritická místa chlazení a bude to zas 10 let fungovat, ale nemá smysl kupovat neorigo věci, ty jdou do kytek rychle. tzn ty tlustý hadice všechny origo, chladič Behr u E38, E65 už má naštestí chladič celokovovej, ten je věčnej. no a pak samozřejmě expanzky, ty jdou do kytek na všem. u M52 se domek termostatu dává z M50, je hliníkovej a ten už nepraskne.

Re: JaraXův E66 long 745Li

Napsal: úte pro 26, 2017 9:29 am
od volf-m
Díky za tip, jsem nevěděl, že to jde zaměnit (ten domeček u M52).

Re: JaraXův E66 long 745Li

Napsal: úte pro 26, 2017 10:43 am
od oxik
na E38 jsem kupoval ty dvě velký hadice do chladiče originály, spodní kapala hned týden po nasazení a horní kape po dvou letech..

Re: JaraXův E66 long 745Li

Napsal: úte pro 26, 2017 11:46 am
od JaraX
jak jak kape? ve spoji? a namazal jsi o-kroužky při montáži?

Re: JaraXův E66 long 745Li

Napsal: úte pro 26, 2017 11:50 am
od oxik
Měnil mi je misulin, takže netuším..
Kapala ve spoji hadice/příruba