Stránka 5 z 5

Re: Paulieho E38 750i

Napsal: ned říj 29, 2017 6:13 am
od Paulie001
Klidne se vyjadri, od toho to je forum :D .
Ja osobne nemam rad limcova kola, ale tyto origa jsou jedina, ktera jsem schopen s limcem akceptovat. Vzhledem k tomu,ze auto je jinak kompletne tak,jak vyjelo z fabriky, davalo mi smysl postavit to na dobova kola.

Re: Paulieho E38 750i

Napsal: pon říj 30, 2017 4:56 am
od Spooner
Oxika neposlouchej. Už je kritizoval u mě :D. A za chvíli už stejně ani nebude mít 7er, takže ať si jde prudit na "jízdní řády ČD" fórum :)

Re: Paulieho E38 750i

Napsal: pon říj 30, 2017 5:53 am
od volf-m
Oxíku to si děláš prdel, sám má hnusnej styling 32 a pořád nadává na M pary, což jsou jediný 18" který by byly hodny mého zájmu. Pojďte všichni do něj :D

Ne hele teď vážně, oběma autům to moc sluší, krásný sedmy ;)

Re: Paulieho E38 750i

Napsal: pon říj 30, 2017 10:32 am
od fredy
Myslím, že ty styling 32 bych nenazval úplně jako hnusné, ale M pary jsou M pary o tom žádná :)

Re: Paulieho E38 750i

Napsal: pon říj 30, 2017 3:57 pm
od Filozof
obě auta jsou pěkná a oběma to sluší. ale mě by lákaly ty alpiny abych viděl jak se v tom jezdí ale min 4,4ka protože 2,8i by se snimi trápila. Vidím jak se trápí s váhou na kolech 18" natož u 20" :mrgreen:

Tak nevím co kdo máte. Každý má jiný vkus a někdo bude ohrnovat nos nad 16" a jinej bude nadšenej. :mrgreen:

Re: Paulieho E38 750i

Napsal: pon říj 30, 2017 6:38 pm
od oxik
Za mě jsou mpary nejosklivejsi kola na e38, ale samozřejmě toleruji názor opačný :D

Re: Paulieho E38 750i

Napsal: pon říj 30, 2017 7:49 pm
od Paulie001
100lidi, 100chuti. Neni to na tom to krasne? :D

Kazdopadne brzy pujde auto pod plachtu, na jina prezimovaci kola ;)

Re: Paulieho E38 750i

Napsal: pon říj 30, 2017 9:15 pm
od aristoloser
Také zrovna,přiznám se ,mému oku na 7er nelahodí,ale jak píšeš výše,je to subjektivní.

Re: Paulieho E38 750i

Napsal: úte led 14, 2020 12:10 pm
od Paulie001
Vidím, že jsem tady dlouho neaktualizoval.
Na autě se od posledního postu nic nezměnilo. Vzhledem k mému delšímu pobytu v zahraničí a následně probíhala rekonstrukce bydlení v ČR.
Takže 7er většinu času trávila nevyužita a za poslední dva roky najela jen pár set kilometrů.

Takže proběhl jen běžný servis před STK:
- kapaliny
- komplet brzdy (kotouče, desky)
- výměna kroužku pod volantem (po zimě svítila ABS, ESP kotrolka)

Za tu dobu jsem několikrát zvažoval prodej, ale vždy jsem odolal :D

V tuto chvíli tedy začínám postupně syslit díly, které by měly na auto před znovuoživením přijít.

Co je v plánu:
- konečně rozchodit sedačku řidiče výměnou jednotky. Ale řídím 7er jen já a proto mě to dosud neomezovalo. Jednotka už je doma docela dlouho
- vyměnit silentbloky na zadní nápravě (je slyšet při přeřazení mezi D a R lupnutí od zadní nápravy)
- revize podvozku po delším stání (zdá se pevný a na STK nebyl jediný problém, ale co není 100%...)
- nové obutí (vystály se plošky na gumách dlouhým stáním)
- opravit únik oleje na předku motoru (lehce to rosilo od koupě, ale nyní se to zhoršilo a je cítit olej v interiéru). Pod autem je sice sucho, ale auto si tu péči zaslouží
- dokoupil jsem pátý kus Alu do sady, jakmile pošta doručí, proběhne odlakování, oprava oparkování a nový lak a šup do rezervy. Sháněl jsem dobrého lakýru na repas pavučin na E30 a toto kolo bude jako takový dobrý test, zda mu je svěřím... :D

Jinak na foto vypadá pořád stejně...

Ještě trocha statistiky:
- koupě 05/2016 ... 435000km
- STK 04/2017 ... 437987km
- STK 05/2019 ... 441494km
- stav dnes ... 441694km

Tzn. auto za mého vlastnictví najelo cca 6700km, z toho 3x bylo v Německu (3x1400km + pojíždky po Mnichově = cca 4500km). Letos de facto jen jarní servis, pak cesta na STK a párkrát cesta do/z práce ... krásných 200km :D
S takovou bude dříve veterán než kilometrový půlmilionář