Calif - 728iA Oxfordgruen
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
- volf-m
- Příspěvky: 1563
- Registrován: ned črc 19, 2015 5:40 pm
- Bydliště: Domažlice
Re: Calif - 728iA Oxfordgruen
To vůbec nezávidím, snad budeš brzo jezdit. Jak konkrétně má píst vůli? Co s tím?
BMW E38 750iA Individual
BMW 330i E91 Ghetto Touring
Mini Cooper S Cabrio (R57)
BMW 330i E91 Ghetto Touring
Mini Cooper S Cabrio (R57)
- calif
- Příspěvky: 1017
- Registrován: pon čer 23, 2014 2:21 pm
- Bydliště: Pacov u Pelhřimova
Re: Calif - 728iA Oxfordgruen
Počítám tak dva až tři týdny. První píst se viklá v bloku víc než ostatní.... Až ho vynda tak to změří... Kroužky by to měly pobrat. Nebo je tam jeden z kroužků prasklej nebo co ja vím... Snad to bude ok. Vůle cca 1mm? Prostě s ním jde prstem malinko zaviklat. Všechny jsou úplně černý... O hlavě toho moc nevím, budou nový gufera, možná nějaký ventil a dříky atd...
E36 325i ex
E38 730iA ex
E38 728iA DJ34193 ex
E38 730iA ex
E38 728iA DJ34193 ex
- dunnst
- Příspěvky: 1311
- Registrován: pon úno 15, 2010 2:22 pm
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Calif - 728iA Oxfordgruen
Jako vývojář pístů mohu s klidem říci, že písty jsou na hlavě černé naprosto běžně u ojetého auta, bylo by naopak velice divné, kdyby jsi viděl hliník a ne černou vrstvu karbonu Viklat by s ním však jistojistě jít nemělo, standardní vůle je 0,05 - 0,07 mm. Takhle obrovské opotřebení, které by způsobilo tuhle vůli, jsem ještě neviděl ani u truck pístů, u kterých garantujeme nájezd 1 500 000 km.
-
- Příspěvky: 278
- Registrován: sob zář 26, 2015 7:15 pm
- Bydliště: Liberec
- calif
- Příspěvky: 1017
- Registrován: pon čer 23, 2014 2:21 pm
- Bydliště: Pacov u Pelhřimova
Re: Calif - 728iA Oxfordgruen
Tu vůli odhaduji, s ničím menším než 1mm neumím operovat.. Prostě je tam cítit vůle. Tak to bys mi k tomu jako odborník mohl něco říct. Příčina, řešení,? Já pořád doufám že to bude ok. Auto normálně jezdilo, s pěkným výkonem, jen problém se spotřebou oleje a pak i vody. Horší volnoběh ale že by se to dusilo, hádalo nebo ztracelo výkon to ne... Uvidím až ty písty budou venku.
E36 325i ex
E38 730iA ex
E38 728iA DJ34193 ex
E38 730iA ex
E38 728iA DJ34193 ex
- dunnst
- Příspěvky: 1311
- Registrován: pon úno 15, 2010 2:22 pm
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Calif - 728iA Oxfordgruen
Já navrhuji nové písty pro Volkswagen, písty jeté vidím jen z motorových zkoušek a to, co pravděpodobně nastalo tady, tedy velice nadměrné opotřebení, jsem ještě neviděl. Na druhou stranu, jestli je 1mm odhad, tak kdo ví, kolik bude realita, aby to nebylo 0,1 mm Většina pístů, co se vytáhnou z motoru po 500h testu, má ještě viditelný sítotisk, což je polymer usnadňující klouzání, tedy ne hliník. Víc budeš vědět, až písty vytáhneš. Pokud píst neni prasklý, ale jen nadměrně opotřebený, tak fungovat může. On fungovat může i prasklý píst, dokud se nerozpadne na kousíčky hliníku. Zajímaly by mě ty hodnoty, co se naměří.
- calif
- Příspěvky: 1017
- Registrován: pon čer 23, 2014 2:21 pm
- Bydliště: Pacov u Pelhřimova
Re: Calif - 728iA Oxfordgruen
Vi někdo urgent kroužky na predface 728i který pasujou? Mechanik koupil už dvoje a je to moc těsný, velký.... V původním rozměru.
E36 325i ex
E38 730iA ex
E38 728iA DJ34193 ex
E38 730iA ex
E38 728iA DJ34193 ex
- Filozof
- Příspěvky: 2220
- Registrován: úte srp 20, 2013 7:05 am
- Bydliště: Vyškov
Re: Calif - 728iA Oxfordgruen
Podle mě by origo podle VIN měli pasovat pokud kupuješ originální díl.
Jinak bych se zeptal na BMWKLUBU kde je sekce 3er a 5er tam je spousty lidí co dělali nějaké opravy motorů případně Technická sekce.
Je divné žeby origo nepasovalo pokud se dá přesný rok a VIN auta.
Jinak bych se zeptal na BMWKLUBU kde je sekce 3er a 5er tam je spousty lidí co dělali nějaké opravy motorů případně Technická sekce.
Je divné žeby origo nepasovalo pokud se dá přesný rok a VIN auta.
BMW E38 728ia Schwarz II - LPG Prins VSI 6/97 - Spotřeba
- Raisidlo77
- Příspěvky: 1668
- Registrován: pon črc 25, 2011 8:52 am
- Bydliště: Lovčičky
Re: Calif - 728iA Oxfordgruen
Musel koupit blbě, navíc FL/ne FL nehraje roli (mají stejnou aplikaci od 1989 v E34 po 2001 v E38).
Nultý kroužky dle Tvého VIN mají kod "11 25 1 437 077" - tomu odpovídá např. KOLBENSCHMIDT 800001810000; GOETZE ENGINE 08-705100-00; MAHLE ORIGINAL 083 06 N0.
Zřejmě namísto "0" koupil "00" nebo "+", drž se kodu co jsem vypsal
Nultý kroužky dle Tvého VIN mají kod "11 25 1 437 077" - tomu odpovídá např. KOLBENSCHMIDT 800001810000; GOETZE ENGINE 08-705100-00; MAHLE ORIGINAL 083 06 N0.
Zřejmě namísto "0" koupil "00" nebo "+", drž se kodu co jsem vypsal
"Zatím prodáváme auta a ne hodnoty Cx.." šéf BMW Kuenheim při představení E38
BMW E38 750iXL - 1997 - DG10062
BMW E38 750iXL - 1997 - DG10161
exBMW E38 750iA
exBMW E38 740iA
BMW E38 750iXL - 1997 - DG10062
BMW E38 750iXL - 1997 - DG10161
exBMW E38 750iA
exBMW E38 740iA
- calif
- Příspěvky: 1017
- Registrován: pon čer 23, 2014 2:21 pm
- Bydliště: Pacov u Pelhřimova
Re: Calif - 728iA Oxfordgruen
Děkuji, tomu říkám erudovaná odpověď. Zjistil jsem si to a objednal ty od Goetze ještě než jsi mi stihl poradit. Co si nekoupis sám to nemáš.
Ale moc děkuji, aspoň jsem se ujistil v čísle dílu, v etk mi to přišlo malinko zmatené.. Snad tam půjdou a bude to brzo konečně jezdit... Už mě to fakt nebaví. Zatím je hotová hlava...
Ale moc děkuji, aspoň jsem se ujistil v čísle dílu, v etk mi to přišlo malinko zmatené.. Snad tam půjdou a bude to brzo konečně jezdit... Už mě to fakt nebaví. Zatím je hotová hlava...
E36 325i ex
E38 730iA ex
E38 728iA DJ34193 ex
E38 730iA ex
E38 728iA DJ34193 ex