Calif - 728iA Oxfordgruen

zde se můžete vy a vaše auto představit
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.

Příklad:

BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Odpovědět
Uživatelský avatar
calif
Příspěvky: 1017
Registrován: pon čer 23, 2014 2:21 pm
Bydliště: Pacov u Pelhřimova

Re: Calif - 728iA Oxfordgruen

Příspěvek od calif »

To mám v plánu, musím ale počkat na pátek odpoledne, dřív to nedám. Jsem v práci.
E36 325i ex
E38 730iA ex
E38 728iA DJ34193 ex
Uživatelský avatar
Filozof
Příspěvky: 2220
Registrován: úte srp 20, 2013 7:05 am
Bydliště: Vyškov

Re: Calif - 728iA Oxfordgruen

Příspěvek od Filozof »

udělej si dlouhej háček zpětnej ...aspoň 30cm dlouhý silný drát a ohni jej do učka protáhni pravou či levou ledvinkou uprostřed ... jak budeš mít chycenej drát lanka zatáhni spolu s pojistkou zvedneš pak kapotu. Mě se to tedy podařilo takto ...je to pár minut laborování s drátem ale když víš přesně kde je a děláš to po několikátý dáš to už i ze zavřenýma očima.
Mělo by to pak jít zvednout.
BMW E38 728ia Schwarz II - LPG Prins VSI 6/97 - Spotřeba Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
calif
Příspěvky: 1017
Registrován: pon čer 23, 2014 2:21 pm
Bydliště: Pacov u Pelhřimova

Re: Calif - 728iA Oxfordgruen

Příspěvek od calif »

Díky, jdu na to zítra, zkusím než vytrhnu ledvinu.
E36 325i ex
E38 730iA ex
E38 728iA DJ34193 ex
Uživatelský avatar
calif
Příspěvky: 1017
Registrován: pon čer 23, 2014 2:21 pm
Bydliště: Pacov u Pelhřimova

Re: Calif - 728iA Oxfordgruen

Příspěvek od calif »

Otevřeno, akce na dvě a půl hodiny, půl hodinu jsem ztratil laborací v interieru zda nestačí jen víc zatáhnout, když jsem našel všechny šroubky, na magnetu baterky :D bylo mi jasný že bez háčkování se to neobejde...obě ledviny ven, zatáhl jsem za bowden a ten mi zůstal v ruce, ze zámku na straně spolujezdce se roztrhla ta čepička bowdenu co drží ná páčce zámku...nechtěl jsem řezat ten plast kolem, tak mi to trvalo dlouho než jsem se trefil, strana u řidiče byla hotová za patnáct minut, a voalá, kapota hore :) lanko nebylo prsklé, ale druhá polovina lanovodu byla zarezlá a zatuhlá, zámky jsem vyndal, a než přijde nový lanovod tak je pořádně vyčistím...za obět bohužel padly obě ledviny, origo určitě kupovat nebudu a použitý jsou vždy dojebaný. zkusím nějakou druhošku...
Novinkou je neklidný volnoběh, kdy opět ručka otáčkoměru se nepohne, ale auto vibruje, a to docela dost, jako když je v řiti dvouhmota, která tuším u automatu neni?? občas to za studena neudrží otáčky, proběhne pořádná diagnostika, snad i livedata...ale to až bude ten lanovod....
E36 325i ex
E38 730iA ex
E38 728iA DJ34193 ex
alap
Příspěvky: 278
Registrován: sob zář 26, 2015 7:15 pm
Bydliště: Liberec

Re: Calif - 728iA Oxfordgruen

Příspěvek od alap »

Dvouhmota opravdu v automatu není.
ex e38 728ia 99 LPG
Uživatelský avatar
calif
Příspěvky: 1017
Registrován: pon čer 23, 2014 2:21 pm
Bydliště: Pacov u Pelhřimova

Re: Calif - 728iA Oxfordgruen

Příspěvek od calif »

Lanko kapoty vyměněno, zámky vyčistěny, promazány,ledviny nové, sehnat předfacelift v náhradě je celkem problém, stály 700 Kč a drží i vypadají perfektně, rozměry taky ok. Práce na půl hodiny.. Teď ten zbytek. Do dvou týdnů snad začne ten repas hlavy.
E36 325i ex
E38 730iA ex
E38 728iA DJ34193 ex
Uživatelský avatar
Filozof
Příspěvky: 2220
Registrován: úte srp 20, 2013 7:05 am
Bydliště: Vyškov

Re: Calif - 728iA Oxfordgruen

Příspěvek od Filozof »

Calife: Kde jsi to kupoval ? od někoho přímo nebo nové druhoška ? Myslím ty ledviny. Dával jsi klasické černé ?
Zajímala by mě kvalita toho chromu co je na ledvině. Ono ne všichni to umí dokonale jako originál.
Já jsem kupoval chromované ale někteří z vás by to jistě napadli že to není origo a nejsou předface což mě nevadí. Mám doma ještě černé a uvažuji o nich že je zase vrátím.

Mě přijde že je snad takových cca 20-30 položek co se na E38 serou a všichni to postupně řešíme.
Jakoby stejné věci. Lanka kapoty, nádrže tekoucí, budíky rozsypané, Problémy s plovákem a čerpadlem, únik chladící kapaliny u někoho více u někoho méně, odvzdušnění některých motorů zesilovače co odchází nebo jdou slabě, abs problémy ...atd.
Občas mi prostě přijde že vlastně repasujeme postupně celé auto :lol:

PS: NA co jsem hrdej u e38 je nerezový výfuk. Kterej i po 20letech vypadá fantasticky oproti běžným autům kde se po 8-10letech rozpadá...
Jen by mě zajímalo zda existuje někajá spešl barva na nerez třeba nerezový nátěr ...aby se to ochránilo a vypadalo zase o něco líp.
A pak samozřejmě vzhled a výbava a komfort oproti jiným autum a sportovní charakter auta.
BMW E38 728ia Schwarz II - LPG Prins VSI 6/97 - Spotřeba Obrázek

Obrázek
alap
Příspěvky: 278
Registrován: sob zář 26, 2015 7:15 pm
Bydliště: Liberec

Re: Calif - 728iA Oxfordgruen

Příspěvek od alap »

Ty se fakt nudíš, sere tě, že na ten výfuk nemusíš šahat, tak si vymýšlíš další problémy.
ex e38 728ia 99 LPG
tomas01
Příspěvky: 134
Registrován: pon led 11, 2016 6:56 am

Re: Calif - 728iA Oxfordgruen

Příspěvek od tomas01 »

Filozof : Máš úplnú pravdu aj po tých rokoch sa vyrovná E38 niektorým moderným autám.
Ja sa teším na každú cestu v nej.Ale na druhú stranu je pravda aj to ,že naozaj postupne renovuješ celé auto.
Ale tie chvíle ked sa nič nesere ,nebúcha a necinkaju upozornenia ked do nej sandeš sú veľmi príjemné.
E38 730i 1995
Uživatelský avatar
aristoloser
Příspěvky: 151
Registrován: čtv srp 16, 2012 4:46 pm
Bydliště: Nový Knín
Kontaktovat uživatele:

Re: Calif - 728iA Oxfordgruen

Příspěvek od aristoloser »

calif píše:A pamatuješ si kde ti to dělali? nejlépe firma co si tu hlavu vyndá a pak zas utáhne, nerad bych to někam poslal, pak zjistil že je to k hovnu a při reklamaci by mě poslali do řítě že to podělal ten co tam tu hlavu montoval a špatně to utáhnul....
Pardon za pozdní reakci. Dělali mi to tady ,v novém Kníně ( okres Příbram ) v BMW Lux. Člověk,co to přímo prováděl,je můj dobrý známý,měl jsem jistotu,že to neodflákne.nechal jsem jim tam auto,a za týden bylo hotovo.
BMW e 38 730i. WBAGF21060DF77938
http://www.filmcarsrent.cz.
Odpovědět