750IL - E32 - příběh pokračuje
Napsal: ned pro 04, 2016 5:08 pm
Ahojte kolegové a fanoušci sedmiček,
letos na jaře jsem se zařadil mezi vás šťastlivce, kteří si mohou dopřát leštěnku jen tak na výlet v neděli. Cestu k mé sedmičce hodnotím jako částečně trnitou, ale myslím, že se to nakonec povedlo. Nejdůležitější pro mne bylo mít jasno v tom co chci a co za našetřený obnos mohu koupit, vzhledem k tomu, že jsem se byl na sedmičky podívat i v De, tak byť to ve všech případech nedopadlo, nastřádal jsem si cenné informace o trhu s E32.
Nakonec jsem našel, nebo spíše si mě našla sedmička zdejšího člena DJ Racinga, nejprve jsem tomu nedával naději, ale po několika obsáhlých telefonátech o tomto autě a Bavorácích obecně jsme se s DJ Racingem setkali. Svým vztahem a zapálením k tomuto autu mne přesvědčil, že auto bylo v dobrých rukou a je do min. dobrý základ pro youngtimera.
S autem jsem nakonec odjel domů včetně hromady náhradních dílů a kol a vzhledem k jeho stavu mohl užívat letních měsíců, nakonec se mě podařilo účastnit se Vallašského srazu u Kajce.
Suma sumárum jsem letos najel nějakých 1500km a koncem září auto odstavil s tím, že přes zimu začnu vychytávat mouchy. Jedinou věc co jsem mu letos dopřál byly kola Style 5 a kanaldekly uložil do archivu. Ahojte
Nyní jsem se naplno pustil do vychytávání much - kdy zejména o víkendech trávím v garáži - tedy pokud nemáme s rodinou něco na programu.
Plán oprav je následující:
interiér:
- oprava stropnice
- oprava motorku zadní roletky - vychozené zuby na kolečku v převodce
- osvětlení budíků - výměna žároviček - asi největší banalita
- renovace volantu - nechám jej znovu obšít podvozek:
- začínám zadní části - tu již demontuji a chci jí renovovat
- zadní tlumiče
- regulaci podvozku
- ramena
- diferenciál
- nápravnice
- zejména chci vyměnit brzdové a hydraulické vedení, věk a provoz se zde značně projevil
atd. Zadní část bych rád dokončil do poloviny příštího roku a posléze se pustil do pření části, auto plánuji zprovoznit někdy během roku 2018, ale čas mě v tomto případě netlačí, což považuji za velkou výhodu.
Ve finále nechám opravit karosařinu, je zde několik míst, které budou potřebovat vyladit a posléze chci auto znovu hodit do laku, protože již jednou lakované bylo a nebylo to moc dobře provedeno.
Podmínky pro některé operace jsou sice bojové, ale chci si tím projít a každou součástku nechat projít mýma rukama. Cesta renovace nebude úplně lehká, ale věřím, že jednou cíle dosáhnu.
Na úvod bych se zeptal, zda máte někdo zkušenost se sundáním palivové nádrže, která mě nyní čeká?
Díky
Kuba
letos na jaře jsem se zařadil mezi vás šťastlivce, kteří si mohou dopřát leštěnku jen tak na výlet v neděli. Cestu k mé sedmičce hodnotím jako částečně trnitou, ale myslím, že se to nakonec povedlo. Nejdůležitější pro mne bylo mít jasno v tom co chci a co za našetřený obnos mohu koupit, vzhledem k tomu, že jsem se byl na sedmičky podívat i v De, tak byť to ve všech případech nedopadlo, nastřádal jsem si cenné informace o trhu s E32.
Nakonec jsem našel, nebo spíše si mě našla sedmička zdejšího člena DJ Racinga, nejprve jsem tomu nedával naději, ale po několika obsáhlých telefonátech o tomto autě a Bavorácích obecně jsme se s DJ Racingem setkali. Svým vztahem a zapálením k tomuto autu mne přesvědčil, že auto bylo v dobrých rukou a je do min. dobrý základ pro youngtimera.
S autem jsem nakonec odjel domů včetně hromady náhradních dílů a kol a vzhledem k jeho stavu mohl užívat letních měsíců, nakonec se mě podařilo účastnit se Vallašského srazu u Kajce.
Suma sumárum jsem letos najel nějakých 1500km a koncem září auto odstavil s tím, že přes zimu začnu vychytávat mouchy. Jedinou věc co jsem mu letos dopřál byly kola Style 5 a kanaldekly uložil do archivu. Ahojte
Nyní jsem se naplno pustil do vychytávání much - kdy zejména o víkendech trávím v garáži - tedy pokud nemáme s rodinou něco na programu.
Plán oprav je následující:
interiér:
- oprava stropnice
- oprava motorku zadní roletky - vychozené zuby na kolečku v převodce
- osvětlení budíků - výměna žároviček - asi největší banalita
- renovace volantu - nechám jej znovu obšít podvozek:
- začínám zadní části - tu již demontuji a chci jí renovovat
- zadní tlumiče
- regulaci podvozku
- ramena
- diferenciál
- nápravnice
- zejména chci vyměnit brzdové a hydraulické vedení, věk a provoz se zde značně projevil
atd. Zadní část bych rád dokončil do poloviny příštího roku a posléze se pustil do pření části, auto plánuji zprovoznit někdy během roku 2018, ale čas mě v tomto případě netlačí, což považuji za velkou výhodu.
Ve finále nechám opravit karosařinu, je zde několik míst, které budou potřebovat vyladit a posléze chci auto znovu hodit do laku, protože již jednou lakované bylo a nebylo to moc dobře provedeno.
Podmínky pro některé operace jsou sice bojové, ale chci si tím projít a každou součástku nechat projít mýma rukama. Cesta renovace nebude úplně lehká, ale věřím, že jednou cíle dosáhnu.
Na úvod bych se zeptal, zda máte někdo zkušenost se sundáním palivové nádrže, která mě nyní čeká?
Díky
Kuba