JaraXova druhá e65 745i moccabraun

zde se můžete vy a vaše auto představit
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.

Příklad:

BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
JaraX
Příspěvky: 2630
Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am

JaraXova druhá e65 745i moccabraun

Příspěvek od JaraX »

tak story svojí druhé sedmy, kterou se mi povedlo koupit před cca 3týdnama v de za 3000 eur, v hodně nezvykle barvě moccabraun, možna až ju trochu poladím tak bych ji někomu i pustil, uvidíme.

Type code: GL61
Model: 745I (EUR)
E-F-R series: E65
Series: 7
Type: LIM
Steering: LL
Doors: 4
Engine: N62
Displacement: 4.40
Power: 245 (333 hp)
Drive: HECK
Transmission: AUT
Paint code: 891 - MOCCABRAUN METALLIC
Upholstery code: U7SW - VOLLEDER CLUB SC
Prod.date: 2002-10-18
S202 Steptronic
S216 HYDRO STEERING-SERVOTRONIC
S223 Electronic Damper Control (EDC)
S245 Steering wheel column adjustment,electr.
S248 Steering wheel heater
S251 Runflat indicator
S261 Side airbags for rear passengers
S302 Alarm system
S316 automatic trunk lid mechanism
S319 Integrated universal remote control
S322 Comfort access
S323 Soft-Close-Automatic doors
S358 Climate comfort windscreen
S403 Glass roof, electrical
S415 Sun-blind, rear
S423 Floor mats, velours
S428 Warning triangle and first aid kit
S430 Interior/outside mirror with auto dip
S431 Interior rear-view mirror with auto dip
S442 Drink holder
S455 Active seat for driver and passenger
S456 Comfort seat with memory
S460 Comfort seat, rear, electr.adjustable
S488 Lumbar support, driver and passenger
S494 Seat heating driver/passenger
S496 Seat heating, rear
S502 Headlight cleaning system
S508 Park Distance Control (PDC)
S521 Rain sensor
S522 Xenon Light
S534 Automatic air conditioning
S541 Active cruise control
S548 Kilometre speedo
S584 BMW LA wheel Styling 94
S601 TV function
S603 Fond screen
S609 Navigation system, Professional
S612 BMW Assist
S613 Internet-based services
S616 BMW Online
S620 Voice control
S631 Second receiver in the rear, cordless
S638 Car telephone Professional
S650 CD player
S677 HiFi system Professional DSP
S696 DVD changer
S698 Area-Code 2 for DVD
S785 White direction indicator lights
S791 Coolbox
L801 NATIONAL VERSION GERMANY
S851 Language version German
S863 Dealer List Europe
S879 Operating instructions German
S906 Fotofahrzeug
S916 Development veh. w/out preservation
S964 Pseudocontrol f.countryversion/opt.extra
S991 STEUERUNG VORSERIE
========================================
Individual equipment
========================================
no access - Vehicle data protected




https://jarax.rajce.idnes.cz/745i_Mocca ... odhnojeni/
BMW service expert - http://www.jarax.net
Uživatelský avatar
dunnst
Příspěvky: 1311
Registrován: pon úno 15, 2010 2:22 pm
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Re: JaraXova druhá e65 745i moccabraun

Příspěvek od dunnst »

A já měl zato, že za tuhle cenovku se dají sehnat jen pojízdné pasti / vraky, sedma popelnice edition apod :-) Co tomu je?
EX E32 740i LPG Obrázek EX Honda Legend KA9 LPG Obrázek Volvo S80 T6 LPG Obrázek
JaraX
Příspěvky: 2630
Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am

Re: JaraXova druhá e65 745i moccabraun

Příspěvek od JaraX »

- motor top, gufera OK, ventildekle bez uniku apod, převodovka taky řadí krásně, podvozek bez vuli, jen na zadku prasklá pružina

a ted k závadam
- poškozený přední nárazník
- nefunkční radiotuner RAT ve sloupku, tzn nejde FM
- obě levé stahovačky KO (zajimave je že za celou praxi jsem měnil 2ks stahovaček na E65 a tadle má dvě KO)¨
- vadný modul hydrokufr (jen otvírá)
- chybí kryt pod motorem
- membrány sání ještě původní!! (separator oleje) mají se měnit po 60k-100k, auto má najeto 260k
- zdá se mi že to trochu topí, ale dle diag jsou ventily topení OK, ale moc jsem s tím nenajel ještě, se zaplou klimou ok
- oba nárazníky a zadní dvěře na lak do top stavu, viz foto
- steřelá podtlaková hadička výfuku u motoru
- utržený silentblok chladičů
- ACC nejde
- zadní idrive ulomený kloub
- drobná vule v altíku, radši nechám udělat ložiska
- utržené čidlo teploty
- špatná pistnice kastliku

plus nějaké drobnosti,
je to takové co nechce moc peněz, ale zatím hodně pozornosti :)
BMW service expert - http://www.jarax.net
Uživatelský avatar
Rejchy
Příspěvky: 245
Registrován: stř dub 06, 2011 8:54 pm
Bydliště: Červený Kostelec

Re: JaraXova druhá e65 745i moccabraun

Příspěvek od Rejchy »

Barva je pěkná,ale nemá dynamic drive a bufíka,takže se mnou nepočítej :lol: :lol: :lol: :lol:
Dobrej kauf je to pro tebe,protože hodně práce/málo dílů,si představ tu částku za servis co by vycáloval ten němec ;)
Ex E38 750ia DG26378 LPG
JaraX
Příspěvky: 2630
Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am

Re: JaraXova druhá e65 745i moccabraun

Příspěvek od JaraX »

to jo, ale i kdyby jsme ji chystali tady někomu, tak by to nestálo moc,
dynamic drive se kdyžtak dodělá, myslel jsem že žena to nepozná, ale ted byla 10km u doktora po okresce na pohodu a když přijela, tak se ptala proč se to tak nahýbá :D
BMW service expert - http://www.jarax.net
Uživatelský avatar
Filozof
Příspěvky: 2220
Registrován: úte srp 20, 2013 7:05 am
Bydliště: Vyškov

Re: JaraXova druhá e65 745i moccabraun

Příspěvek od Filozof »

jedna poznámka stím altíkem. Jak vím ve svém okolí že alternátor kolem 300-350k umře v autě jde komplet na REPAS. Alespon tak to bylo jak u 2x 728i tak i 530xd otcovi při 335tis km a kamarádovi 320tis km. I mě kolem 350k umřel.
Asi bych udělal rovnou repas alternátoru pokud to bude mít brzy kilometry kdy odchází. Aspon majitel bude vědět že dalších 200-300tis km má klid a nepotká jej to někde na dovolené. Rozdíl už je pár drobných pokud je to klasickej nevím zda u V8 je vodou chlazenej a má nákladnější repas jako klasickej vzuchem chlazený.

Jinak dobrá koupě za ty prachy zadarmo to bych bral taky za 75-80k 745i - ve výbavě
BMW E38 728ia Schwarz II - LPG Prins VSI 6/97 - Spotřeba Obrázek

Obrázek
JaraX
Příspěvky: 2630
Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am

Re: JaraXova druhá e65 745i moccabraun

Příspěvek od JaraX »

- tak hledej občas jsou
- je to vodou chlazenej altík, tam repas = výměna ložisek, nejsou tam žádné uhlíky jako u klasickýho altíku, ale je třeba vyměnit ložiska, většina vodouchlazených umře na to že praskne uložení ložiska a vydře se to na kufru,
BMW service expert - http://www.jarax.net
Uživatelský avatar
volf-m
Příspěvky: 1562
Registrován: ned črc 19, 2015 5:40 pm
Bydliště: Domažlice

Re: JaraXova druhá e65 745i moccabraun

Příspěvek od volf-m »

Jak funguje ten vodou chlazenej altík? Myslel jsem, že uhlíky jsou potřeba, že to jinak nemůže fungovat.

Filozof: osobně než dávat prachy někomu, kdo bude dělat repas a ještě tam toho 3/4 udělá napůl koupím altík novej a je to. Pokud bych to chtěl udělat podstivě a všechno vyměnit, rozhodně to nebude dražší.

Jinak auto za ty peníze super, takhle nějak vnímám ideální E65, má to dřít a ne dělat parádu.
BMW E38 750iA Individual

BMW 330i E91 Ghetto Touring
Mini Cooper S Cabrio (R57)
JaraX
Příspěvky: 2630
Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am

Re: JaraXova druhá e65 745i moccabraun

Příspěvek od JaraX »

- já mám rád když E65 dělá obojí, dře a ještě dělá parádu, ale taková není za 80k.
- ten alternátor je indukční, proto nepotřebuje uhlíky, člověk co mi dělá alternátory a živí se jen tím, když jsem mu tehdy donesl první tak na to hleděl jako by to zrovna spadlo z vesmíru a nakonec prohlásil že to je dokonaly.
- repasi beru jako - regulátor s uhlíkama a ložiska (na klasickým altíku), zbytku se nemá co stát, taková repase stojí kolem 3-3,5k ovšem třeba u pozdnějších E65 se vzduchovým alternátorem když leta teče olej do alternatoru z ventilvíka, tak to rozleptá izolací vinutí a pak je to navyhození, a kvalitní alternator nekoupiš za 5k, spíš 10k+
BMW service expert - http://www.jarax.net
Uživatelský avatar
volf-m
Příspěvky: 1562
Registrován: ned črc 19, 2015 5:40 pm
Bydliště: Domažlice

Re: JaraXova druhá e65 745i moccabraun

Příspěvek od volf-m »

Třeba tohle jsem měl na mysli, ne vždycky je vynutí v pořádku a jednou jsem měl alternátor kde pak bylo ložisko nějak nalisované křivě a pořád to dělalo bordel a vyměnil jsem kladky a dva řemeny než mi došlo co je špatně.

Jinak souhlas, indukční altík je zajímavá věc, proč se to nepoužívá všude?
BMW E38 750iA Individual

BMW 330i E91 Ghetto Touring
Mini Cooper S Cabrio (R57)
Odpovědět