Vyosený volant

pokec jen ohledně 7er
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.

Příklad:

BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Odpovědět
735iLA

Vyosený volant

Příspěvek od 735iLA »

Ahoj kluci, mám otázku,zvláště na zasvěcené jako je Snejk, T613 a pár málo dalších:-)

Mám E32 a potřebuju poradit rozumný postup, jak dohledat tuhle závadu:
vyosený volant při jízdě, je to tak blbě, že při přesazení volantu o zub je zase moc na druhé straně.

Geometrie dělána několikrát, i laserová - vše OK, závaží s olůvky se dávalo atd. Kola, podvozek, vše original.
Jenže - auto si z geošky sedne na zem a po pár metrech se někde něco dole usadí tak, že volant je křivě.

Auto při jízdě nikam netáhne.

Několikrát jsem byl na STK - i v díře, kde se vizuálně i tyčí hledaly vůle - a kromě jednoho silentbloku nic. Dívali se blbě? Neumím si to jinak vysvětlit. Nebo co může být ještě příčinou?

Nejsem technik, díky za pomoc
Mirek
JaraX
Příspěvky: 2630
Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am

Re: Vyosený volant

Příspěvek od JaraX »

ja bych řekl že pokud je o to jeden zub na tisicihranu, tak je prostě nejaka tyčka nebo něco v řízení
BMW service expert - http://www.jarax.net
Uživatelský avatar
T613
Příspěvky: 2647
Registrován: čtv srp 21, 2008 2:56 pm

Re: Vyosený volant

Příspěvek od T613 »

je to uplne normalni na kazdem druhem aute, vetsinou starsim, volant uz nejde dat uplne presne na stred, bud o zub tam nebo vedle
je to dane unavou rizeni, kastle atd. Kazdy kdo to resil, nic nevyresil. Ono ze je geometrie dobra nemusi nic znamenat.

Reknu ti moje poznatky z praxe:
V mem aute volant lehce doleva tak jsem si vzal 22 golu a jedu se projet ze si to srovnam, tak asi 6x jak kokot zastavuju a srovnavam srovnavam. Nakonec jsem zjistil ze to proste o chlup vzdycky nejde. Rikam si ok vsak takhle je to dobre. Za tyden jsem vymenil kola za 18" a volant mi zas uhl doprava. Takze cele znova ...