Nějáké dojmy z F01

Moderní od listopadu 2008 - 2015
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.

Příklad:

BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Odpovědět
JaraX
Příspěvky: 2630
Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am

Re: Nějáké dojmy z F01

Příspěvek od JaraX »

tak si to zkus pořádně spočítat,
všechny mechaniky co znám a maj Fka tak maj všichni N54 nebo N55, nikdo se nechce srát s naftou, tak si kupují spolehlivé benzíny, to je ale věc druhá, podívej se kolik ojetá 640i a 640d, 740i a 740d, propad ceny u toho benzínu je mnohem menší, navíc stojí ten benzín méně na pořízení,
640d GC nové 2 368 000, 640i GC 2 259 000, tzn rozdíl kupní ceny u nového je 109 tisíc! rozdíl v tabulkové spotřebě je 2,1litru, pokud počítám s cenou benzínu 30kč, tak to vychází 63kč na 100km, resp 0,63hal jezdí benzín "dráž" , když to spočítáš do kupní ceny, nafta se vyplatí od nájezdu 173 000km!!! a to v případě že se nic nevysere, o tom že u nafty vydrží převodovka polovinu a některá ramena taky polovinu o tom se vůbec nebavím, jednomu zákazníkovi servisuju vozovej park od konce záruky 1x 530d Gt, 1x 535d GT a 2x 535i GT, vedou náklady na servis a říkal že nafta vyšla o za ty leta o 250 tkč dráž jak ten benzín, s tím že s tou 535i jezdí za 10, s tou 535d jezdí za 8,(stejnej člověk)
samozřejmě v ojetině to chce spočítat, 4,0i stojí většinou víc jak nafta, ale nepočítej že bys jezdil za 17 , to už nejsou stary atmosfery, když jsem caknakisovi vezl jeho sedmou tak se mnou jel kamarád s E91 330i, ta E91 co má 190kW a 1600kg vzala o 1,9l víc jak ta 740i, prostě ty turba dělaj svoje a přímej vstřik taky.

motor 5,0i by měl být tuším slevněný na 150 tisíc z cca 400tisic. (přesnou informaci bych musel ověřit)
BMW service expert - http://www.jarax.net
caknakis
Příspěvky: 2908
Registrován: stř lis 04, 2009 9:01 am

Re: Nějáké dojmy z F01

Příspěvek od caknakis »

Alois píše:) Já jsem za volantem čuně, s 640xd na 20kách mám průměrnou 10,8l, s 640i bych byl kolem 17l/100km.
To je blbost, 17 to nebere ani při cukačkách po zacpané Praze, ani když blbneš na dálnici. Nevím, co bych musel dělat, abych tam měl takové číslo
E32 740iL LCI
E38 740i LCI
F01 740i LCI
JaraX
Příspěvky: 2630
Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am

Re: Nějáké dojmy z F01

Příspěvek od JaraX »

prorazit nádrž :D
BMW service expert - http://www.jarax.net
caknakis
Příspěvky: 2908
Registrován: stř lis 04, 2009 9:01 am

Re: Nějáké dojmy z F01

Příspěvek od caknakis »

Známý jezdí jako čuník se 750i za 16-17
E32 740iL LCI
E38 740i LCI
F01 740i LCI
JaraX
Příspěvky: 2630
Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am

Re: Nějáké dojmy z F01

Příspěvek od JaraX »

však jo, oni si každej myslí jak hrozně potřebuje naftu ale ty turbobenzíny a navíc s přimým vstřikem maj spotřebu uplně jinde, pokud by 740i žrala 17, tak vezme 740d 14
BMW service expert - http://www.jarax.net
Uživatelský avatar
Alois
Příspěvky: 474
Registrován: ned kvě 16, 2010 12:49 pm

Re: Nějáké dojmy z F01

Příspěvek od Alois »

Asi si někdy nějakou 740i půjčím a pak to vyfotím tu spotřebu, kamarad mi pořád cpe g11, ať si půjčím (asi si myslí že se nalákám :) ) ale to by stějně byl nějaký diesel.

Jezdil jsem týden v 428i a měl jsem 15-17 nakonec :) To je 2.0 turbo. Mám prostě těžkou nohu :)

Prodejnost.... Vidím kolik v inzerci leží 640i a 650i... Především 650i logicky.

Tady není potřeba žádná matematika, šetřím při každém tankování, protože bych tam byl s benzínem daleko častěji, ale to tady nechci rozvíjet, flame benzín vs nafta je tady hodně. Jen jsem reagoval na minulé příšpěvky. Na druhou stranu, jsem si své auto na šetření nekupoval, na to jsou jiné auta. To auto jako kombinace prostě není vůbec špatné, ale právě naopak.
Stějné jezdím převážně s benzínem (krom Coopera se starýma atmosférama), protože co pár dnů s něčím jiným a z 9 aut, mám jedno naftové..
Alpina B6 e63 4.4 Alpina Blue, M3 e46 manual Phoenixgelb/Kiwi, 840i Grancoupe Individual Dravit grey, Z3 Coupe 2.8 M52TU cosmosschwarz manual… a pár dalších non BMW
M3maniac
Příspěvky: 299
Registrován: stř čer 29, 2011 8:28 pm

Re: Nějáké dojmy z F01

Příspěvek od M3maniac »

Gratuluju chlape tak ses ji dočkal ;) já taky, sice mrdku naftovou před face, která je zralá tak na vrakáč dle některých , ale jsem z ni zatím nadčenej ;) zatím se oťukáváme. Všechny ty serepetičky jsou fajn jak popisuješ.
Přílohy
newsedma.jpeg
M3maniac
Příspěvky: 299
Registrován: stř čer 29, 2011 8:28 pm

Re: Nějáké dojmy z F01

Příspěvek od M3maniac »

Jinak mám stejnej názor jako Alois, asi jsme blbí nebo co :mrgreen:
caknakis
Příspěvky: 2908
Registrován: stř lis 04, 2009 9:01 am

Re: Nějáké dojmy z F01

Příspěvek od caknakis »

Ahoj René, gratulace! :) osobně si myslím, že s Tvým najezdem je ropa naprosto ok řešení.
E32 740iL LCI
E38 740i LCI
F01 740i LCI
M3maniac
Příspěvky: 299
Registrován: stř čer 29, 2011 8:28 pm

Re: Nějáké dojmy z F01

Příspěvek od M3maniac »

Čau , Tome, jinak se docela hrozím čeho se soudruzy v posledních letech dopouštějí, tak uvidíme jestli je to fakt 4x dražší na provoz než e65. Já jen pevně doufám, že né :D koupili jsme ji s nájezdem 130tkm, servis pouze bmw od začátku, dokonce ve 118tkm nám ještě němec nechal vyměnit pumpu na DD plus pár věcí asi za 3.300 eur. Na druhou stranu co mi říkají kluci z bmw tak poslední dobou je nejspolehlivější právě tento naftovej 3litr, tvá volba byla asi jediná rozumná z benzínových verzí a to je dost smutné. Kdysi to bylo naopak. Jinak mám celkem slušnou výbavu , komforty, plnou lištu, DD, jen větrané sedačky mě trochu serou.... ;) ale byl to dobrej kompromis s rozumným nájezdem a plnou serviskou od BMW. Co se týče spotřeby tak prvních 40km po okresce v reichu jsem jel klobouka kolem 5,8 litrů, ale to mě bavilo jen těch 40km :D průměr po cca 3000km mám 8,9 ;) jezdím svižně...
Odpovědět