750Li x

Moderní od listopadu 2008 - 2015
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.

Příklad:

BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
BobbySD
Příspěvky: 534
Registrován: ned lis 11, 2012 9:24 am
Bydliště: Orlová
Kontaktovat uživatele:

Re: 750Li x

Příspěvek od BobbySD »

clovek musi brat v potaz ze to je tezka a velka svine :lol:
ex E36 318i sedan
akt E30 328iC EB87725
akt E38 750i DG21846
akt E39 520i GP15511
DDT
Příspěvky: 936
Registrován: pon srp 09, 2010 4:45 pm

Re: 750Li x

Příspěvek od DDT »

Jen taková zkušenost, hovořil jsem s člověkem co je velký fanda a má 750Lix, první rok co auto měl tak 1x komplet výměna motoru, 1x komplet výměna převodovky + hromada věcí co se na autě posrala. Letos mi řekl že auto jezdilo 7 měsíců, zbytek času v servisech. Ten pán je PAN řidič, naprosto zajištěný člověk co se k tomu umí chovat a starat se a přesto taková zkušenost. Mimochodem přešel k BMW od Audi A8, které řídil i jako testovací řidič při vývoji modelů než šly na trh.
E38......zase
pavel.rossi
Příspěvky: 1117
Registrován: pát lis 30, 2012 10:28 am
Bydliště: Pardubice

Re: 750Li x

Příspěvek od pavel.rossi »

Tak to je hodně smutný.
vládní e32 735iL
ex BMW 740i e38,m60b40
ex BMW 523i e39
ex BMW 730D e38
ex BMW 525i e34
JaraX
Příspěvky: 2630
Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am

Re: 750Li x

Příspěvek od JaraX »

co je na tom smutnyho? to je nova doba, tak to dneska prostě je, dneska ty motory a převodovky vydrží 100-200tkm všecky, je jendo jeslti audi, BMW, Mercedes, všecko se to mrdá jak na běžicim pasu, nafta, benzin, všecko to jde do sraček, ted jsem řešil X5 2010, přijela mi sem na plataku, prvni majetel, kilo najeto, psalo to čidlo vačky a nestartovalo, čidlo vačky bylo ok, ale utrhl se řetez a rozmrdalo se to na ultrahovna, měl to starší pan duchodce a choval se k tomu hezky.
ale lidi to tak chcou, dneska všem přijde pul litru na spotřebě obrovskej rozdíl, hlavně at maj auto co nejnovější.
ja ted jezdím střídavě E46 a E90, obojí v kurevsky slušné výbavě kterou i dost sedmiček tady na foru nema (neberu E65), a prostě ta E46 je lepší auto, třeba u E90 když člověk stojí na semaforu a stírá stěračema a drží to na brzdě, tak dycky když sjedou stěrače dolu, tak to jakoby klepne do brzdy (dělá to každá e90), ja jsem na to uplně alergickej, vypínam při stání stěrače, protože mi to nesmírně vadí.
ted jsem pár dní jezdil s 535D F10, je to hnusnej plasták, ty plasty sou odporny, ale jezdí se v tom božsky, spotřeba u 535d dalkove jizdy 5,8. má to najeto 42 000 a ted se tam bude měnit v záruce převodovka, už je po ní.
BMW service expert - http://www.jarax.net
Uživatelský avatar
oxik
Příspěvky: 2245
Registrován: stř bře 13, 2013 4:46 pm

Re: 750Li x

Příspěvek od oxik »

Nevíte z jakého důvodu se nedělá 760i/760Li xdrive? Tam je problém s velikostí motoru nebo vysokým výkonem nebo..?

PS: ten novej konfigurátor je super
EX E38 740i LPG orientblau 12/99 DF89547 Obrázek
Mondeo fnaftě, fmetle, fmanuálku, fhadru, na hlínách, bez čipešku :twisted:
JaraX
Příspěvky: 2630
Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am

Re: 750Li x

Příspěvek od JaraX »

no nevím kde bys tam nacpal poloosy a xdrive přední diferák, tam když ti spadne šroubovák tak už to nikdy nikdo nenajde, navíc xdrive by tomu autu downgradoval jizdní vlastnosti.
BMW service expert - http://www.jarax.net
Uživatelský avatar
oxik
Příspěvky: 2245
Registrován: stř bře 13, 2013 4:46 pm

Re: 750Li x

Příspěvek od oxik »

Dík, proto jsem se ptal :D
EX E38 740i LPG orientblau 12/99 DF89547 Obrázek
Mondeo fnaftě, fmetle, fmanuálku, fhadru, na hlínách, bez čipešku :twisted:
Odpovědět