BMW e65 chladici trubka v motoru N62

Nový design rv. 2001 - 2008
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.

Příklad:

BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Komodo
Příspěvky: 5
Registrován: pát kvě 11, 2012 6:48 pm

BMW e65 chladici trubka v motoru N62

Příspěvek od Komodo »

Zdravim vas klubaci ,nikde jsem nenasel tema presne na tuto zavadu ,tim padem se potrebuju obratit na vas jestly mate nejake podrobnosti ci zkusenosti?? Vlastnim druhe BMW e39 i kdyz jsem uz chtel e38 ,ale nejak to nevyslo ,tak ze tim padem do budoucna zvazuji o koupi e65 745i a byl jsem rozhodnut ,ale videl jsem neco ,co asi jen tak neni normalni (pripada me to jako docela fatalni zavada) melo by se jednat ciste o motor N62 .
V motoru je nejaka trubka a v ni koluje chladici smes ci voda ,ale cetl jsem ze praska ci tesneni je spatne ,proc praska to by me zajimalo duvod ,jestly styl jizdy nebo je to chyba vyroby?? nevim ,v kolika ti km se to stane??
1. BMW cooling leak http://www.youtube.com/watch?v=LKAsu8JD ... re=related
2. All German Auto - BMW 7 series Cooling Leak http://www.youtube.com/watch?v=UoCED1jyfL4
Prikladam jsem dve videa aby jste presne vedeli a samozrejme lip jak ja co to muze byt a duvod tohoto problemu ,pokud nepujdou tak se predem omlouvam ,nejsu nejaky pocitacovej expert.
Mozna ne jenom me to bude zajimat ale i pro ostatni ,aby meli pripadne info o tomto problemu...
Uz jen z duvodu me to trochu odrazuje a uz premyslim o 760i ,ale volba ve vsech smerech i ohledech byla prave 745i N62.
Sleduju prispevky ,ctu hodne temat o poruchach ale toto jsem tu nejak nenasel ...

Dekuji za jakekoli info co by i pro ostatni mohlo byt uzitecny ....
ikeda
Příspěvky: 23
Registrován: stř bře 03, 2010 6:51 pm

Re: BMW e65 chladici trubka v motoru N62

Příspěvek od ikeda »

už se to tady řešilo....u té originál trubky se musí rozebrat motor a to stojí raketu...někdo už ale objednával tu teleskopickou co je ve videu a pak je to o dost jednodušší....
Komodo
Příspěvky: 5
Registrován: pát kvě 11, 2012 6:48 pm

Re: BMW e65 chladici trubka v motoru N62

Příspěvek od Komodo »

tak ze pokud dobre chapu ,tak chyba materialu .
Ale kdyz to rupne za jizdy tak je i motor snad k.o.??jinak pokud se to resilo tak me kdyz pak prosim hodte link...je lepsi to vymenit hned pri koupi?
Uživatelský avatar
Raisidlo77
Příspěvky: 1668
Registrován: pon črc 25, 2011 8:52 am
Bydliště: Lovčičky

Re: BMW e65 chladici trubka v motoru N62

Příspěvek od Raisidlo77 »

Pokud je to jako u M73 - tak je to obyč trubka těsněná o-koroužkama... pokud začne uplně normálně sáknout, musí se kuchat celej motor, a to je na tom to drahé. Tou teleskopickou trubkou neušetříš za tu trubku, ale na té práci kolem výměny za originál.

Nějak bych se toho nebál, pokud N62 chceš.. co se má stát, stane se - jsem řikal s koupí V12 :)
"Zatím prodáváme auta a ne hodnoty Cx.." šéf BMW Kuenheim při představení E38
BMW E38 750iXL - 1997 - DG10062
BMW E38 750iXL - 1997 - DG10161
exBMW E38 750iA
exBMW E38 740iA
bmw_pepa
Příspěvky: 8
Registrován: pon črc 06, 2009 2:54 pm

Re: BMW e65 chladici trubka v motoru N62

Příspěvek od bmw_pepa »

Ahoj, nedávno jsem tuto závadu zrovna řešil na mém autě. Původně jsem si myslel že si objednám tu trubku z amariky, ale dávat za ní 1000 dolarů pls poštu a clo jse mi nechctělo. tak jsem si koupil origo za 600kč plus pár těsnění kolem a pustil jsem se do práce. Dělal jsem to na autě což je dost ojeb ale dá se to udělat. Příště raději vyndám motor z auta, jednak je to rychlejší a jednodušší. materialově mě to vyšlo cca na 4000kč a práce na 5 dní. Rozhodně bych se nebál toho to motoru. Je celkem spolehlivej až na pár blbostí, rozhodně lepší a spolehlivější ne diesel.
Uživatelský avatar
Raisidlo77
Příspěvky: 1668
Registrován: pon črc 25, 2011 8:52 am
Bydliště: Lovčičky

Re: BMW e65 chladici trubka v motoru N62

Příspěvek od Raisidlo77 »

Takže je to tak, jako u M73, že je ta trubka naražená na vodní pumpu a vzadu spojovačku mezi hlavami.. a spojovačka nejde vytáhnout bez motoru venku, takže musí vodní pumpa (+ vše kolem samozřejmě) pryč ?
"Zatím prodáváme auta a ne hodnoty Cx.." šéf BMW Kuenheim při představení E38
BMW E38 750iXL - 1997 - DG10062
BMW E38 750iXL - 1997 - DG10161
exBMW E38 750iA
exBMW E38 740iA
Komodo
Příspěvky: 5
Registrován: pát kvě 11, 2012 6:48 pm

Re: BMW e65 chladici trubka v motoru N62

Příspěvek od Komodo »

A nevite ciste teoreticky v kolikati km se to vysype ,nebo je to spise nahodny ze se to vysype treba v 100 000km ci 250 000kc??

Ale na druhou stranu kdyz vyjedu ,a pojedu po dalnici 150 km/h a najednou se to vysype ZA JIZDY ,tak jak to poznam??? vzdyt se musi zadrit ten motor nebo ne?? nebo to samo od sebe chcipne??
BMW a jejich benzinove motory jsou uzasne ,ale toto opravdu nevychytali ,o nafte ani nepremyslim jsu spis benzinovej a budu.
bmw_pepa
Příspěvky: 8
Registrován: pon črc 06, 2009 2:54 pm

Re: BMW e65 chladici trubka v motoru N62

Příspěvek od bmw_pepa »

Co jsem tak zaslechl, tak to odchází průměrně mezi 200-2500 000km, mě to vydrželo 300 000. Jinak se musí rozdodit dost věcí na motoru, začíná se u vodní pumpy přes sání, komplet přední prsa, altík, vany motoru, klama kompresoru, nápravnice (pokud se to dělá na autě). Je toho dost co se musí rozebrat protože jeddnou souvisí s druhým. Potnáš to tak že motor se začně přehřívat a hůř táhnout, bohužel se většinou nerozsvítí kontrolka teploty motoru, to je už většinou pozdě. Ale dá sr to docela snadno zjistit tím že většinou tě upozorní zápach z motoru unikající kapaliny. Pak je dobré se podívat odkud to teče, jestli to neni třeba hadice nebo vodní pumpa,pak už je to většinou ta trubka a voda vytýká z malé dírky v předních prsou za vodní pupou. Je dobré to občas kontrolovat jestli se tam nezačíná objevovat voda.
Hugo
Příspěvky: 611
Registrován: ned říj 26, 2008 10:58 am

Re: BMW e65 chladici trubka v motoru N62

Příspěvek od Hugo »

no ta teleskopicka trubka se da objednat uz za $485 + $15 shipping
http://www.ebay.com/itm/Bimmer-Pipe-BMW ... 35b2db4af0
BMW 740iA E38 09/1994; diagnostika INPA a DIS
Komodo
Příspěvky: 5
Registrován: pát kvě 11, 2012 6:48 pm

Re: BMW e65 chladici trubka v motoru N62

Příspěvek od Komodo »

bmw_pepa píše:Co jsem tak zaslechl, tak to odchází průměrně mezi 200-2500 000km, mě to vydrželo 300 000. Jinak se musí rozdodit dost věcí na motoru, začíná se u vodní pumpy přes sání, komplet přední prsa, altík, vany motoru, klama kompresoru, nápravnice (pokud se to dělá na autě). Je toho dost co se musí rozebrat protože jeddnou souvisí s druhým. Potnáš to tak že motor se začně přehřívat a hůř táhnout, bohužel se většinou nerozsvítí kontrolka teploty motoru, to je už většinou pozdě. Ale dá sr to docela snadno zjistit tím že většinou tě upozorní zápach z motoru unikající kapaliny. Pak je dobré se podívat odkud to teče, jestli to neni třeba hadice nebo vodní pumpa,pak už je to většinou ta trubka a voda vytýká z malé dírky v předních prsou za vodní pupou. Je dobré to občas kontrolovat jestli se tam nezačíná objevovat voda.

Diky moc ,jak rikam ja clovek ktery kupuje auto tak by mel vedet o tom vse a do ceho jde ,jinac i tak to koupim :D
Odpovědět