Stránka 4 z 4

Re: Omezovac

Napsal: čtv čer 22, 2017 6:57 am
od P3RF3KT
Budeš se divit ale nemám to na závodění :) mám rád pružné zrychlení a záběr ,,vocpodu" točení k omezovači mě nikdy u aut moc nebralo.
V tomhle mě třeba hrozně baví ta 4.2 co mám v Phaetonovi. Má postavenej největší krouťák (430nm) ve 3500ot. Takže s tím autem absolutně nejezdim víc jak 4tis. ot.

Re: Omezovac

Napsal: pát čer 23, 2017 8:27 am
od Filozof
zavodit nemusíš spise si auto otestovat pro sebe.... ani nemusíš jet závody... spise zda je vse sladěné a chovani v krajni situaci. myslel jsem že to mas jako show car ale i projekt s upravou motoru. klidně si to otestuj sam pro sebe bez diváků. ja mit takovou bestii chci vědět jak se auto chova v zatáčkáchi v krajni situaci. zda se neprehriva atd. no a taky bych si otestoval pruzne zrychleni a dalsi hodnoty pro porovnani s alpinou. ohledně výkonu bych čekal ze se nad 400hp dostane odladeny motor ale nechme to profikovi co to odladi ja jsem zvedavej a moc se mi tyto upravy líbí :)

Re: Omezovac

Napsal: pát čer 23, 2017 11:55 am
od dunnst
Mno já nevim, ale testovat maximálku, když už to předtim jelo 270, to neni úplně bezpečná záležitost. Já se svojí sedmou nejel nikdy víc, jak 220, auto by dalo víc, ale já už nechtěl :-) Kolik jsi Filozofe jel v autě nejvíc, když jsi řídil? Už při těch 270 ti stačí jeden, co si tě nevšimne a vjede ti tam a konečná.

Re: Omezovac

Napsal: pát čer 23, 2017 2:13 pm
od P3RF3KT
Muzu ti rict ze ve 290 na motorce se cejtim jeste huř jak ve 270 v aute :D

Re: Omezovac

Napsal: pon čer 26, 2017 4:57 am
od Filozof
já se přiznám že jsem více jak 235km/h se svým autem z mírného kopce nejel....ono to 220 dá v pohodě rychle ale pak se to k té 235km/h sune jak .... no prostě 2.8i nemohu z toho chtít zázraky je to ekonomickej benzínovej motor :)

Reálně se více jak 160-170km/h nepřemistuji a maximálku jsem zkoušel asi 5x když byla uplně čistá silnice třeba v noci nad ránem atd. Ale to mám zase strach ze srnky nebo divočáka. Kamarád zrušil 2 auta už díky zvěři. Takže tak ale bavíme se o speciálu co si postavil perfekt a ten bych viděl že může mít parametry alpiny cca.

Rád bych 300 ale spíše na okruhu a asi v jiném autě. Proto jsem psal ohruh kde si muže vyzkoušet maximálku a chování auta v zatáčkách na limitu atd.
Osobně bych si auto bejt perfekta hlavně upravil na co nejlepší pružné zrychlení což je dle mě duležitější jako to aby jelo 300. Spíše osobně by mi stačilo max 250km/h ale lepší akcelerace pokud bych měl bestii tako perfekt. Ale je to jeho auto jak si on odladí motor a nechá pořešit další komponenty v autě to je jeho věc. Zda bude chtít jak zrychlení tam maximálku nebo si to odladí hlavně na zrychlení ... to už jistě sám ví kam to chce posunout.

Spíše mi šlo o srovnání s tou alpinou zda bude mít podobné hodnoty. Nic víc.
On ten diferencial by udělal taky dost. Mít např z M5 nebo nějakej speciál kratší s uzávěrkou 50-100 pr. na zakázku. Hned auto točí jinak a je to znát i na chování auta. Ono stejně 350-400hp ukočírovat pouze se zadním náhonem bez svoru pujde těžko takže počítám to má jistě pořešeno. Na to zrychlení to bude mít velký vliv.

Re: Omezovac

Napsal: sob črc 08, 2017 1:57 pm
od pesa
na žádném okruhu kolem ČR 300km/h neuděláš...takže jedině dálnice....
s tím omezovačem a chipem mi snad Jarax pomůže :)