Servisovatelnost E65 - přechod z E39

Nový design rv. 2001 - 2008
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.

Příklad:

BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
JaraX
Příspěvky: 2630
Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am

Re: Servisovatelnost E65 - přechod z E39

Příspěvek od JaraX »

ten servis vychází uplně nastejno, servisuju jak mraky E65 tak mraky E39, servis stojí uplně stejně, na E39kách je víc závad a časteji, už je to prostě staré auto, E65 zase mají dražší některé závady, ale většina zákazníku s E65 u mě nechá za roční servis kolem 25 tisíc korun při nájezdu cca 20k ročně. mám i zákazníky s nájezdem přes 100tkč ročně a krom občas nějaké drobnosti ty auta nic nechcou. víceméně platí že čím víc km najedeš tím mín toho auto chce. bohužel 90 procent E65 u nás jsou pasti do kterých není problém narvat klidně půlmilion,chce to dobrý kus. já osobně koupil E66 745Li před skoro 3 rokama včetně LPG a ve skoro max výbavě za 230k, za tu dobu jsem najel přes 80tkm, posralo se kolečko od idrivu, stálo 2k, ale nemám čas vyměnit, po starém bouchnu a zas to jede měsíc v pohodě :) alternátor, ale ten jsem si zničil sám, a tedka odešel motor ostřikovačů čelního skla, už mám objednaný. jo a sem tam zlobí dynamic drive, musím vyměnit ventil kterých mám skladem mraky, ale čas není a zatím to zlobí spíš vyjímečně tak neřeším. musím říct že je to nejspolehlivější auto jaké jsem měl a komfort taky nejlepší. ted jsem přikoupil ještě E64, tomu autu furt něco je, svezení není zdaleka tak dobrý jako v E65 a každá závada stojí hroznej ranec proti tomu kdyby stejná věc odešla v E65, kde by stejně neodešla.
pokud bys postavil vedle sebe TOP A1 E39 a TOP A1 E65, tak by ta E39 servisně vyšla líp, ale takový E39 už nejsou. zrovna mi sem jede na odtahovce jedna E39 , pán měl E65, paní mu nedala přednost a zrušila E65ku, jenže měla Slaviu tak pán dostal jen 100k a za 100k E65 nebyla ,tak se vzala krásná E39 535i s nájezdem 130k, pán se o to stará a udržuje v TOP A1 a za servis platí mnohem víc než lidi s E65, ročně do toho auta vždy cca 100k spadne, ale zase je to vonavka, já bych ale ani do E38 ani do E39 takové peníze už nedával. ta E65 je prostě uplně jiný level se stejnýma nákladama.
elektronika se prakticky vůbec nekazí, na to že top vybavené kousky mají přes 100 řídících jednotek!!!! a většina těch aut má všechny ty jednotky původní, tak je to masakr jak je to kvalitně udělaný, sedačky jsou polohovatelné každá do 36 směrů a ty motorky jsou všechny původní, ted jsme poprvé jeden měnil a to pánovi nešel od doby co to měl na čistění interieru takže buhví co mu s tím udělali.
to auto je prostě nadprůměrně spohelivé na to co umí, servisovatelnost super, např gufera ventiů jdou udělat na autě, DSC, Logic, ASK spraví falcon, atd atd. ale koupit si auto co není v dobrém stavu a jet s tím na servis k někomu kdo E65 nezná = utopit se v tom finančně. ted jsem tu měl člověka kterýmu teklo čidlo tlaku oleje za 200kč, jenže mu řekli že mu teče olej pod hlavou (kousek pod tím čidlem) já ani Snejk jsme toto nikdy neviděli. no a udělali mu přetěsnění motoru za strašný peníze, mechanik to přetěsnoval půl roku, přehodil několik hadiček, špatně zapojil plyn, po poskládání se zlomina pružina valvetronicu, atd :D :D
třeba herman napíše víc :D
BMW service expert - http://www.jarax.net
spellcross
Příspěvky: 144
Registrován: čtv úno 09, 2017 1:00 pm

Re: Servisovatelnost E65 - přechod z E39

Příspěvek od spellcross »

e65 je nejošklivější BMW, co kdy vyrobili. Značka peugeot by na tom byla uvěřitelnější :D
740i, automat, '99
735i, manual, '96, DK20202
725tds, automat, '96
728i, manual, '99, DN00379
735i, automat, '00, DN64848
Ex e32, 730i, R6, '92

BMW, Z3, 99, manual, 2,8i
BMW, 330d, e46, 99, 135kW
BMW, 525d, e39, 2003

a pár dalších untercarů...
JaraX
Příspěvky: 2630
Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am

Re: Servisovatelnost E65 - přechod z E39

Příspěvek od JaraX »

tak jeslti hodnotíte auta podle toho jak vypadájí :)
mě je uplně jedno jak auto vypadá, at to vypadá klidně jak multipla, žádný auto za 200k mi nenabídne to co E65 a je mi uplně jedno jak to vypadá.
BMW service expert - http://www.jarax.net
Paulie001
Příspěvky: 324
Registrován: pon úno 27, 2012 3:19 pm
Bydliště: Petřvald u Karviné / München

Re: Servisovatelnost E65 - přechod z E39

Příspěvek od Paulie001 »

Ja ted resim podobne dilema, do pul roku chci koupit neco na me pravidelne jizdy Mnichov- Ova a ma E36 tour na to neni nejvhodnejsi. E38 uz ma prece jen roky, takze jsem se poohlizel po kombi a E61 nepada v uvahu, E39 uz je proste stara. Takze v pripade kombi mi z toho vylezl MB E320i v kombiku. Kdybych od toho upustil, E65/66 je asi jasna volba (i kdyz ten design je sileny, ale komfort paradni).
E38 750i
E36 323ti
E30 316i TC2 Baur
----------------------
ex: E38 730i, E36 320i Touring, E36 318i Tour LPG, S211 E500, e36 316i Compact
pavel.rossi
Příspěvky: 1117
Registrován: pát lis 30, 2012 10:28 am
Bydliště: Pardubice

Re: Servisovatelnost E65 - přechod z E39

Příspěvek od pavel.rossi »

Za mě je servisovatelnost e39 a e65 úplně něco jiného. Průměrnou e39ku v dobrém stavu není problém v tom stavu udržet svépomocí doma v garáži s celkem zanedbatelnýma výdajema. Po výměně klasických dílů většinou už žádná velká rána nepříjde. U e65 se bez pomocí lidí jako je Jarax , Snejk, Falcon neobejdeš. Jenže v tom je právě problém, protože tito lidé jsou dost zaneprázdněni a jen se jim dovolat je kolikrát problém.
vládní e32 735iL
ex BMW 740i e38,m60b40
ex BMW 523i e39
ex BMW 730D e38
ex BMW 525i e34
JaraX
Příspěvky: 2630
Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am

Re: Servisovatelnost E65 - přechod z E39

Příspěvek od JaraX »

jde o to co srovnáváš
třeba vanosy u M62TU nebo rozvody si taky sám neuděláš a tadle oprava vyvažuje přetěsnění motoru s guferama u N62 a špatně udělaných rozvodů u M62 už jsem taky viděl dost.
DSC ti odejde jak u E39 tak u E65 uplně stejně.
samozřejmě že pokud srovnáš předface E39 tak to je jiná liga když tam není vanos, neodchází DSC jednotky do roku 1998 atd.
to že ti odejde Logic zesilovač je menší pravděpobonost než tě ti odejde DSP zesilovač u E39, E38, na obojí potřebuješ Falcona
na rozsypany pixely u E38, E39 potřebuješ Falcona, to u E65 není
na opravu radiomodulu u e38, E39 potřebuješ Falcona atd.

myslím že se té E65 jen zbytečně bojíte,
BMW service expert - http://www.jarax.net
spellcross
Příspěvky: 144
Registrován: čtv úno 09, 2017 1:00 pm

Re: Servisovatelnost E65 - přechod z E39

Příspěvek od spellcross »

JaraX píše:tak jeslti hodnotíte auta podle toho jak vypadájí :)
mě je uplně jedno jak auto vypadá, at to vypadá klidně jak multipla, žádný auto za 200k mi nenabídne to co E65 a je mi uplně jedno jak to vypadá.
kdybych nehodnotil auta podle toho jak vypadjí, tak bych neměl e38 a stačila by mi octavia I. :D tam je servisovatelnost taky dobrá.
740i, automat, '99
735i, manual, '96, DK20202
725tds, automat, '96
728i, manual, '99, DN00379
735i, automat, '00, DN64848
Ex e32, 730i, R6, '92

BMW, Z3, 99, manual, 2,8i
BMW, 330d, e46, 99, 135kW
BMW, 525d, e39, 2003

a pár dalších untercarů...
JaraX
Příspěvky: 2630
Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am

Re: Servisovatelnost E65 - přechod z E39

Příspěvek od JaraX »

tak mě třeba zajímá jak se s tím autem jezdí, jaké má sedačky, jakou hudbu, jaké je v tom ticho, kolik se dá jet zatáčka atd.
BMW service expert - http://www.jarax.net
Uživatelský avatar
calif
Příspěvky: 1017
Registrován: pon čer 23, 2014 2:21 pm
Bydliště: Pacov u Pelhřimova

Re: Servisovatelnost E65 - přechod z E39

Příspěvek od calif »

Mě se bochník líbí, hlavně předface... Jednou třeba kdoví...
E36 325i ex
E38 730iA ex
E38 728iA DJ34193 ex
Uživatelský avatar
Rejchy
Příspěvky: 245
Registrován: stř dub 06, 2011 8:54 pm
Bydliště: Červený Kostelec

Re: Servisovatelnost E65 - přechod z E39

Příspěvek od Rejchy »

Když už se tu řeší E65,neví někdo co si mám představit pod těmahle položkama výbavy? :)
226 Sports Suspension Settings Sportliche Fahrwerksabstimmung
330 Sports Package Sportpaket
481 Sport Seats F Driver/front Passenger Sportsitze Fuer Fahrer/beifahrer
488 Lumbar Support Driver/front Passenger Lordosenstuetze Fahrer/beifahrer
Děkuju
Ex E38 750ia DG26378 LPG
Odpovědět