Servisovatelnost E65 - přechod z E39

Nový design rv. 2001 - 2008
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.

Příklad:

BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Uživatelský avatar
P3RF3KT
Příspěvky: 4307
Registrován: sob črc 09, 2011 2:16 pm
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Servisovatelnost E65 - přechod z E39

Příspěvek od P3RF3KT »

Tak když už jste to nakousli, tak konkretne v mem pripade opravdu e65 nedavala zadny smysl. Podarilo se mi koupit VW Phaetona, roku 2006, 4.2 qattro 246kw 4x4, long, soft close, 4x masazni, chlazene, vyhrivane sedacky, dvd multimedia, solarni sibr, key less, key go, po 1. Maj. Komplet servis. Auto stalo 202 000kč, za rok najeto 60tis. Km a delal jsem predni, zadni desky a jelikoz mam 2,5t na kouli kterou hojne vytezuji tak jedno zadni lozisko. Pri stejne konfiguraci by me e66 vysla alespon na 350tis. Kč. Jenze takovy nakup se ne vzdy povede. Phaeton je oproti e65 absolutni picovina na servis. Oproti bmw tady fakt nikdo nepremyslel a na nic neni zadny pristup a ani logicky se na nic nelze dostat. A dily na to oproti e65 tak nikde nejsou. U toho auta proste musis doufat ze bude fungovat a kdyz nebude, muzes ho vyhodit protoze ani jeho prodejnost neni kdovi jaka.
Ja osobne si taky dovedu postupem casu představit mit e65 doma. Ale momentalne bych ji prekousl pouze v opravdove náloži a nejake zajimave barevne kombinaci aby mi to kompenzovalo ten serednej zevnejsek.
Jinak zbytek byl asi řečen už.
BMW E38 740i M62 Kompresor Individual
PRODEJ NÁHRADNÍCH DÍLŮ e38
JaraX
Příspěvky: 2630
Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am

Re: Servisovatelnost E65 - přechod z E39

Příspěvek od JaraX »

ted jsi mě celkem pobavil.
a s tou prodejností E65 asi nejvíc :D
BMW service expert - http://www.jarax.net
Uživatelský avatar
P3RF3KT
Příspěvky: 4307
Registrován: sob črc 09, 2011 2:16 pm
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Servisovatelnost E65 - přechod z E39

Příspěvek od P3RF3KT »

Precti si to jeste jednou :)
BMW E38 740i M62 Kompresor Individual
PRODEJ NÁHRADNÍCH DÍLŮ e38
JaraX
Příspěvky: 2630
Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am

Re: Servisovatelnost E65 - přechod z E39

Příspěvek od JaraX »

jsem trochu přepracovanej. sorry :(
BMW service expert - http://www.jarax.net
zzeli
Příspěvky: 1553
Registrován: ned pro 29, 2013 9:46 pm

Re: Servisovatelnost E65 - přechod z E39

Příspěvek od zzeli »

Mam mondeo 2004 V6 (da se koupit za par penez), ale dalky stejne radeji jezdim e38, pochopitelne. Ale i s tim mondeem by to samozrejme celkem dobre slo. Novejsi mondeo s LPG pouze 2,5 petihrnek turbo (dvoulitr by byl trapeni). 2,5 turbo stejny motor je i ve volvu a jede dobre, ve volvu S70 se jelo standardne pohodlne. Jestli to volvo znameho nebylo pritvrzeny.
BMW e66 745Li Individual, 2003, pine green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
PAX
Příspěvky: 154
Registrován: pon zář 08, 2014 12:01 pm

Re: Servisovatelnost E65 - přechod z E39

Příspěvek od PAX »

Myslim ze nez Mondeo MK3, to uz je lepsi E39.
E39 528i manual, 1996, LPG
R1100R
Uživatelský avatar
volf-m
Příspěvky: 1562
Registrován: ned črc 19, 2015 5:40 pm
Bydliště: Domažlice

Re: Servisovatelnost E65 - přechod z E39

Příspěvek od volf-m »

Mondeo MK3 je podle mě opravdu těžce nepohodlné auto, to bych nedal. Naopak třeba Citroen C5 je dost pohodlné (i když to nemá lámání), nebo takový Renault VelSatis.
BMW E38 750iA Individual

BMW 330i E91 Ghetto Touring
Mini Cooper S Cabrio (R57)
Uživatelský avatar
Filozof
Příspěvky: 2220
Registrován: úte srp 20, 2013 7:05 am
Bydliště: Vyškov

Re: Servisovatelnost E65 - přechod z E39

Příspěvek od Filozof »

to je debata na 7er foru.... kdyby nebylo bmw tak zehlicka je renault megane 1.5dci jezdi za 5.2l a podvozek hodne filtruje. mel jsem rocnik 2010 jako sluzebak a po primce dalnice a rozbite silnice byl moc pohodlnej.....jinak zatacky se vice naklani...

jinak bych raději neco ze staje bmw. např 325i e90 auto na pohodu pokud ma i vybavu nějakou.... jede pěkně a ma sportovni ambice i neutralni chování....a hlavně čitelné co to udělá....

jinak osobne tihnu po e38 k e66 750il ....
BMW E38 728ia Schwarz II - LPG Prins VSI 6/97 - Spotřeba Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
calif
Příspěvky: 1017
Registrován: pon čer 23, 2014 2:21 pm
Bydliště: Pacov u Pelhřimova

Re: Servisovatelnost E65 - přechod z E39

Příspěvek od calif »

Já svou první e38 prodal právě z důvodu rodiny,kočárku atd.. Blbost, má to větší kufr než poslední koktávia f kombajnu, tam jsem ten kočár sotva nacpal. Se sedmou jsem absolvoval chorvatsko a jeli jsme plný auto, 4 dospělý a dítě v autosedačce, kufr plnej věcí na dva týdny včetně jidla a to pro dvě rodiny. A bez potíží. Měl jsem podobné požadavky, velký pohodlný auto s automatem,kufrem a motorem. Vybral jsem znova 7er
E36 325i ex
E38 730iA ex
E38 728iA DJ34193 ex
JaraX
Příspěvky: 2630
Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am

Re: Servisovatelnost E65 - přechod z E39

Příspěvek od JaraX »

zrovna v pátek jsem na vás myslel, přijel zákazník s E65 a kufr měl uplně plný, jako náhradní auto si bral X5 E53 no a odjížděl tak že měl ty věci i na zadních sedačkách, prostě se to tam nevešlo a jelikož jsme asi 10x šli z E65 do E53 tak mě prostě pobavilo kolik se toho vejde do E65.
akorát mě to vždycky napadne vyfotit až to je sbaleny, když jsem se loni balil v řecku do E65, tak jsem si říkal že to tam prostě všecko určitě nevleze, za autem byla velká hromada věcí, 4x sportovní taška, 4x 20l kanystr oleje, par igelitek, 15kg soli, krabica s flaškama atd. no a vše se vešlo. nikdy jsem nepochyboval o velikosti kufru v E65, letos už jsme jeli řecko s ledničkou a mraky věcma pro prcka a taky no problem. potraviny nakupujem jednou za 4 týdny, (krom pečiva denně), no a ten nákup je pravidelně prostě vrchovatej vozík a jezdíme E36 cabriem a stejně to naložíme.
BMW service expert - http://www.jarax.net
Odpovědět