Olejová vložka
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
- dave730
- Příspěvky: 94
- Registrován: pát úno 06, 2009 7:55 pm
- Bydliště: Jaroměř
Olejová vložka
Čau chlapi, potřeboval bych radu. Nevím přesně jak to funguje v olejové nádobce ( vložce ). Po výměně oleje 10 W 40 ( klasika co tam už leju léta ) mě při startu docela dlouho trvá cvakání hydroštelů, nikdy to předtím nedělalo. Tak jsem rozdělal víčko vložky a překvapilo mě, že je nádobka plná a olej nestekl vůbec do motoru. Filtrovou vložku používám s kovovým spodkem, který zatláčí takový ventilek a tam by mohl třeba být problém. Přijde mě to, že to olej tlačí, ale míň. Kontrolka ale nesvítí. Možná by mohl být i problém s filtren. Díky za každou radu. Jedná se o 3.0i V8 94.
ex - BMW e38 730 iL 95 LPG, BMW 745i e65
-
- Příspěvky: 116
- Registrován: čtv bře 10, 2016 3:47 pm
-
- Příspěvky: 611
- Registrován: ned říj 26, 2008 10:58 am
Re: Olejová vložka
Je to tak spravne. Nadobka ma byt plna oleja, keby bola prazdna tak to by bolo zle. Po vybrani vlozky z nadobky prave otvoris ten ventil, ktory je na dne tej nadobky, a ten sluzi na odtok oleja do vany pri vymene oleja. Tiez pouzivam vlozky Mann.
Mas rok 94, v tej nadobke v strede mas aj taku ciernu plastovu trubicku so spiralou? A nebo iba holu kovovu trubicku? Na vlozky je lepsie mat tu "spiralu", funguje to aj bez nej, ale ta vlozta tam potom dobre netesni.
Mas rok 94, v tej nadobke v strede mas aj taku ciernu plastovu trubicku so spiralou? A nebo iba holu kovovu trubicku? Na vlozky je lepsie mat tu "spiralu", funguje to aj bez nej, ale ta vlozta tam potom dobre netesni.
BMW 740iA E38 09/1994; diagnostika INPA a DIS
- dave730
- Příspěvky: 94
- Registrován: pát úno 06, 2009 7:55 pm
- Bydliště: Jaroměř
Re: Olejová vložka
Tu černou plastovou trubičku jsem kdysi vyndal, protože se mě stalo, že ta vložka bez kovového spodku se promáčkla a filtr byl prázdnej, to vysvětluje co tu popisuješ a následně jsem našel kovové pilinky, tam to opravdu málo mazalo, tak jsem objednal ten filtr jen na kovovou trubku ( má kovový dýnko ta vložka a byl klid ) . Filtr co tam mám je od Filtronu, možná že je problém tam, může být hůř průchodný a jak je olej studenej a hustej, tak mu to trvá než to tam dotlačí nahoru. Mrknu na to a uvidíme.Hugo píše:Je to tak spravne. Nadobka ma byt plna oleja, keby bola prazdna tak to by bolo zle. Po vybrani vlozky z nadobky prave otvoris ten ventil, ktory je na dne tej nadobky, a ten sluzi na odtok oleja do vany pri vymene oleja. Tiez pouzivam vlozky Mann.
Mas rok 94, v tej nadobke v strede mas aj taku ciernu plastovu trubicku so spiralou? A nebo iba holu kovovu trubicku? Na vlozky je lepsie mat tu "spiralu", funguje to aj bez nej, ale ta vlozta tam potom dobre netesni.
Ale díky za objasnění a za radu.
ex - BMW e38 730 iL 95 LPG, BMW 745i e65