Raisidlo77 - L7 & L7
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
-
- Příspěvky: 439
- Registrován: stř črc 27, 2016 10:07 am
- Bydliště: Brno
Re: Raisidlo - L7 Individual a 850iA
Takže tahle spadá do těch 429ks. Ted ještě otázka, kolik z těch 899ks existuje. Je to prostě raritka.
BMW e32 740iA (1995) [2017-present]
ALFA ROMEO 164 2.0 TS (1998) [2008-2017]
FORD GRANADA 2.3 V6 (1984) [2013-2014]
FORD SIERRA 2.0 DOHC (1989) [2007-2008]
ALFA ROMEO 164 2.0 TS (1998) [2008-2017]
FORD GRANADA 2.3 V6 (1984) [2013-2014]
FORD SIERRA 2.0 DOHC (1989) [2007-2008]
- Spooner
- Příspěvky: 5363
- Registrován: pát říj 16, 2009 7:12 am
- Bydliště: Ostrava
Re: Raisidlo - L7 Individual a 850iA
Přesně tak . Ještě by mě celkem zajímalo, kolik z těch 429 levostranných aut bylo určeno pro pravostranný provoz . Popřípadě jestli bylo do Japonska dovezeno a až na místě provedena výměna světel.
BMW e38 750iL Individual
BMW e36 328i Cabrio
BMW e32 750iL Highline (ex)
BMW e36 328i Cabrio
BMW e32 750iL Highline (ex)
- Spooner
- Příspěvky: 5363
- Registrován: pát říj 16, 2009 7:12 am
- Bydliště: Ostrava
Re: Raisidlo - L7 Individual a 850iA
Nemáš zač. Zrovna jsem na to koukal asi před týdnem, takže jsem hned věděl, do kterého šuplíku pro tyto informace sáhnout .Raisidlo77 píše:Díky Vojto, byl jsi o chvíli rychlejší
Stříbrné vnitřky světel budeš nechávat?
BMW e38 750iL Individual
BMW e36 328i Cabrio
BMW e32 750iL Highline (ex)
BMW e36 328i Cabrio
BMW e32 750iL Highline (ex)
- fredy
- Příspěvky: 1626
- Registrován: ned pro 14, 2008 5:54 pm
- Bydliště: Severní Morava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Raisidlo - L7 Individual a 850iA
Ty vole, tak to je bomba, moc gratuluju, fakt paráda
ex. E38 740i, 1994, manuál, lpg
...
E38 750iL, 1994 - prodej nd....
...
E38 750iL, 1994 - prodej nd....
- Alois
- Příspěvky: 474
- Registrován: ned kvě 16, 2010 12:49 pm
Re: Raisidlo - L7 Individual a 850iA
Gratuluji k raritce.... Asi jedna ze dvou L7 v ČR...
Alpina B6 e63 4.4 Alpina Blue, M3 e46 manual Phoenixgelb/Kiwi, 840i Grancoupe Individual Dravit grey, Z3 Coupe 2.8 M52TU cosmosschwarz manual… a pár dalších non BMW
- pepin28
- Příspěvky: 235
- Registrován: ned čer 22, 2014 1:06 pm
- Bydliště: Budweis
Re: Raisidlo - L7 Individual a 850iA
Gratulace! sedma jak má být. Má to nějakou zvláštní výbavu co se dávala jen do L7? Mít takovýhle auto tak bych se asi nechal vozit jen vzadu Je zvláštní že tyhle prodloužený verze maj rádi hlavně šikomooký přitom jsou nejmenší
BMW e38 740i Fl
- pepin28
- Příspěvky: 235
- Registrován: ned čer 22, 2014 1:06 pm
- Bydliště: Budweis
Re: Raisidlo - L7 Individual a 850iA
škoda že tam nemáš tohle.. takovej počítač z roku 97 to musí být něco
BMW e38 740i Fl
- Raisidlo77
- Příspěvky: 1668
- Registrován: pon črc 25, 2011 8:52 am
- Bydliště: Lovčičky
Re: Raisidlo - L7 Individual a 850iA
Díky za ohlas pánové
Honza a Vojta > Kolik se jich dochovalo netuším, ale na Vojtovo otázku bych vysvětlení měl - auto má ve výpisu výbavy mimo jiné "L807 NATIONAL VERSION JAPAN", takže pro levostranný provoz bylo již uzpůsobeno z fabriky. Prakticky jediná odlišnost kterou musím řešit jsou přední světla, která mají kužel na druhou stranu, po sklopení clonítka se hrana světla pouze srovná. Dalo by se to vyřešit pouhou výměnou clony pro LHD za pár korun, ale protože pořád přemýšlím nad výměnou i vnitřku ze stříbrného na černý, ještě nevím jak to udělám.
Alois > Po počtu v CZ jsem se pídil a dopátral jsem pravděpodobně 2ks v CZ a 4ks v SK. U nás to jsem já a někdo od Prahy (zná Snejk), měl by to být modrý facelift, jednou byl vystavený na legendách ale nedaří se mi dohledat foto. Až bude čas na blbosti, zkusím ho kontaktovat .
V SK by to pak měl být 1ks doposud evidovaný u armády, 1ks po vládě nyní vystavený v muzeu, 1ks po Rezešovi a 1ks na východním Slovensku.
Pepin > Jediné specifikum L7 je asi jen ten tunel nebo přepážka a výbava v tom, ostatní se asi dalo nacpat i do krátké/longa. Ale tak jak se některé prvky výbavy navzájem vylučují, všiml jsem si jedné (vlastně logické) věci i u L7 - tunel může mít/má čtyřzonovou klimu, zatímco přepážka je vždy "jen" třízona. Mě se přepážka v E38 nelíbí tvarově, v E65 je to bomba, ale samozřejmě vzhledem k raritnosti bych po tom okamžitě skočil ... akorát L7 s přepážkou je k prodeji 0,5x za život, takže asi nic .
Honza a Vojta > Kolik se jich dochovalo netuším, ale na Vojtovo otázku bych vysvětlení měl - auto má ve výpisu výbavy mimo jiné "L807 NATIONAL VERSION JAPAN", takže pro levostranný provoz bylo již uzpůsobeno z fabriky. Prakticky jediná odlišnost kterou musím řešit jsou přední světla, která mají kužel na druhou stranu, po sklopení clonítka se hrana světla pouze srovná. Dalo by se to vyřešit pouhou výměnou clony pro LHD za pár korun, ale protože pořád přemýšlím nad výměnou i vnitřku ze stříbrného na černý, ještě nevím jak to udělám.
Alois > Po počtu v CZ jsem se pídil a dopátral jsem pravděpodobně 2ks v CZ a 4ks v SK. U nás to jsem já a někdo od Prahy (zná Snejk), měl by to být modrý facelift, jednou byl vystavený na legendách ale nedaří se mi dohledat foto. Až bude čas na blbosti, zkusím ho kontaktovat .
V SK by to pak měl být 1ks doposud evidovaný u armády, 1ks po vládě nyní vystavený v muzeu, 1ks po Rezešovi a 1ks na východním Slovensku.
Pepin > Jediné specifikum L7 je asi jen ten tunel nebo přepážka a výbava v tom, ostatní se asi dalo nacpat i do krátké/longa. Ale tak jak se některé prvky výbavy navzájem vylučují, všiml jsem si jedné (vlastně logické) věci i u L7 - tunel může mít/má čtyřzonovou klimu, zatímco přepážka je vždy "jen" třízona. Mě se přepážka v E38 nelíbí tvarově, v E65 je to bomba, ale samozřejmě vzhledem k raritnosti bych po tom okamžitě skočil ... akorát L7 s přepážkou je k prodeji 0,5x za život, takže asi nic .
"Zatím prodáváme auta a ne hodnoty Cx.." šéf BMW Kuenheim při představení E38
BMW E38 750iXL - 1997 - DG10062
BMW E38 750iXL - 1997 - DG10161
exBMW E38 750iA
exBMW E38 740iA
BMW E38 750iXL - 1997 - DG10062
BMW E38 750iXL - 1997 - DG10161
exBMW E38 750iA
exBMW E38 740iA
- Raisidlo77
- Příspěvky: 1668
- Registrován: pon črc 25, 2011 8:52 am
- Bydliště: Lovčičky
Re: Raisidlo - L7 Individual a 850iA
A co kolem auta ? Zatím dotahuju k cíli hlavně doklady. Emise i TK v pořádku, formulář má krásných 0 závad .
Nějaké dodělávky nebo retrofity zveřejním vždycky až při dodělání, ale už teď mám doma a chystám chybějící CD changer od Perfekta, z ruska dorazil fax do E38, z BMW nové díly na seskládání monitoru 4:3 (jako celek nedostupné), lampičky na B-sloupky, originální zástěrky, ... dojde samozřejmě i na roky syslené vlaječkové dřevo nebo lednici.
Předtím ale "řeším" pár dilemat. Chtěl bych příležitostně auto dovybavit opravdu vším možným, ne však bastlit. Je pár věcí, které jsem vždycky na E38 chtěl a moje L7 je bohužel nemá, jenže ... prosím debatujte, Filozofujte, polemizujte a pomozte mi ujasnit si názor na:
Vnitřky předních světel stříbrné nebo černé ?
Jestliže bych dával černé, šel bych nejspíše cestou kompletních nových světel. Mám shodou okolností zajímavou nabídku na jedny originální nepoužité uloženky, které jsou fakt nádherné.
+ černé se mi líbí, stříbrné ne
+ je to vratná úprava
- snad jen, že takto nevyjela z fabriky
Navigace 4:3 nebo 16:9 ?
Tady jsme u výbavy a 16:9 je "víc" než 4:3. Mám předFL kam patří 4:3, jenže větší monitor šlo běžně dokoupit a vyměnit jako retrofit kit přímo v BMW, nevidím to tedy jako bastlení. Doma mám jak uloženku 16:9 v krásném stavu, tak prakticky novou neosahanou 4:3, shánět tedy nemusím a přebytek pak prodám.
+ 4:3 má dřevo
+ 16:9 vypadá "moderněji"
- 16:9 nemá dřevo, v černém interieru to ale není tak výrazná absence
Držáky / tyčky vlajek ?
Toto asi bude nejzajímavější debata . Rozhodně to neberu jako bastl, protože to šlo jako dodatečnou sadu v BMW dokoupit a dodělat, jedná se však o nevratný zásah do blatníku. Důvod proč to chci je ten, že se mi to prostě líbí a podtrhuje to majestátnost E38 ve své době, určitě si nechci hrát na vládu. Narozdíl od stávající tyčky pro JPN trh lze držáky vlajek kdykoliv sejmout, takže bych nemusel trnout který debil to ulomí (a že si to fakt každý osahává). Na druhou stranu tu tyčku co mám teď tu asi nikdo nemá, takže je relativně netradiční.
Nějaké dodělávky nebo retrofity zveřejním vždycky až při dodělání, ale už teď mám doma a chystám chybějící CD changer od Perfekta, z ruska dorazil fax do E38, z BMW nové díly na seskládání monitoru 4:3 (jako celek nedostupné), lampičky na B-sloupky, originální zástěrky, ... dojde samozřejmě i na roky syslené vlaječkové dřevo nebo lednici.
Předtím ale "řeším" pár dilemat. Chtěl bych příležitostně auto dovybavit opravdu vším možným, ne však bastlit. Je pár věcí, které jsem vždycky na E38 chtěl a moje L7 je bohužel nemá, jenže ... prosím debatujte, Filozofujte, polemizujte a pomozte mi ujasnit si názor na:
Vnitřky předních světel stříbrné nebo černé ?
Jestliže bych dával černé, šel bych nejspíše cestou kompletních nových světel. Mám shodou okolností zajímavou nabídku na jedny originální nepoužité uloženky, které jsou fakt nádherné.
+ černé se mi líbí, stříbrné ne
+ je to vratná úprava
- snad jen, že takto nevyjela z fabriky
Navigace 4:3 nebo 16:9 ?
Tady jsme u výbavy a 16:9 je "víc" než 4:3. Mám předFL kam patří 4:3, jenže větší monitor šlo běžně dokoupit a vyměnit jako retrofit kit přímo v BMW, nevidím to tedy jako bastlení. Doma mám jak uloženku 16:9 v krásném stavu, tak prakticky novou neosahanou 4:3, shánět tedy nemusím a přebytek pak prodám.
+ 4:3 má dřevo
+ 16:9 vypadá "moderněji"
- 16:9 nemá dřevo, v černém interieru to ale není tak výrazná absence
Držáky / tyčky vlajek ?
Toto asi bude nejzajímavější debata . Rozhodně to neberu jako bastl, protože to šlo jako dodatečnou sadu v BMW dokoupit a dodělat, jedná se však o nevratný zásah do blatníku. Důvod proč to chci je ten, že se mi to prostě líbí a podtrhuje to majestátnost E38 ve své době, určitě si nechci hrát na vládu. Narozdíl od stávající tyčky pro JPN trh lze držáky vlajek kdykoliv sejmout, takže bych nemusel trnout který debil to ulomí (a že si to fakt každý osahává). Na druhou stranu tu tyčku co mám teď tu asi nikdo nemá, takže je relativně netradiční.
"Zatím prodáváme auta a ne hodnoty Cx.." šéf BMW Kuenheim při představení E38
BMW E38 750iXL - 1997 - DG10062
BMW E38 750iXL - 1997 - DG10161
exBMW E38 750iA
exBMW E38 740iA
BMW E38 750iXL - 1997 - DG10062
BMW E38 750iXL - 1997 - DG10161
exBMW E38 750iA
exBMW E38 740iA
- calif
- Příspěvky: 1017
- Registrován: pon čer 23, 2014 2:21 pm
- Bydliště: Pacov u Pelhřimova
Re: Raisidlo - L7 Individual a 850iA
Za mě černá světla, a 4:3
Ale hlavně bez dodělávání čehokoliv... to auto, pokud si ho necháš, bude jednou velmi vzácné, pokud tam bude něco co tam při sjetí z linky nebylo srazí to jeho hodnotu...
Ale jinak je mi to jedno....jen můj názor...ikdyž to nebude bastlení, ale věci z origo ceníku...stejně bych to nechal tak jak to bylo, s původníma kolama a výbavou...
Ale stejně ti ji závidím
Ale hlavně bez dodělávání čehokoliv... to auto, pokud si ho necháš, bude jednou velmi vzácné, pokud tam bude něco co tam při sjetí z linky nebylo srazí to jeho hodnotu...
Ale jinak je mi to jedno....jen můj názor...ikdyž to nebude bastlení, ale věci z origo ceníku...stejně bych to nechal tak jak to bylo, s původníma kolama a výbavou...
Ale stejně ti ji závidím
E36 325i ex
E38 730iA ex
E38 728iA DJ34193 ex
E38 730iA ex
E38 728iA DJ34193 ex