Spooner a jeho 750iL Individual [e38]
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
-
- Příspěvky: 439
- Registrován: stř črc 27, 2016 10:07 am
- Bydliště: Brno
Re: Spooner a jeho 750iL Individual [e38]
Tyhle nálepky mám bohužel vybledlé, ale ted jsem si ji nechal doplnit a bylo to 1,5kg.
BMW e32 740iA (1995) [2017-present]
ALFA ROMEO 164 2.0 TS (1998) [2008-2017]
FORD GRANADA 2.3 V6 (1984) [2013-2014]
FORD SIERRA 2.0 DOHC (1989) [2007-2008]
ALFA ROMEO 164 2.0 TS (1998) [2008-2017]
FORD GRANADA 2.3 V6 (1984) [2013-2014]
FORD SIERRA 2.0 DOHC (1989) [2007-2008]
- fishmaker
- Příspěvky: 2140
- Registrován: čtv srp 21, 2008 7:54 am
- Bydliště: kousek na sever od Prahy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spooner a jeho 750iL Individual [e38]
Honza : třeba tě jenom natáhli, když ti tam nacpali 2x tolik než tam má být...
First EX: BMW e38 740i 6/1995
Second Car : BMW e66 745Li 2/2002 + LPG
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Second Car : BMW e66 745Li 2/2002 + LPG
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
- Huff
- Příspěvky: 846
- Registrován: stř črc 03, 2013 6:58 am
Re: Spooner a jeho 750iL Individual [e38]
E32 má hodně chladiva, někde bych to našel.
BMW E32 730ia V8
- Tomas V8
- Příspěvky: 587
- Registrován: pon lis 03, 2008 7:52 am
- Bydliště: Velim x Praha
Re: Spooner a jeho 750iL Individual [e38]
E32 má od 1500 po 2000. Některá má R12 a ne R134a jako většina
- Filozof
- Příspěvky: 2220
- Registrován: úte srp 20, 2013 7:05 am
- Bydliště: Vyškov
Re: Spooner a jeho 750iL Individual [e38]
Tak moje auto viz podpis má 1370g chladiva. Tak kdepak ty rozdily... asiv12 má málo místa kvůli motoru
BMW E38 728ia Schwarz II - LPG Prins VSI 6/97 - Spotřeba
-
- Příspěvky: 439
- Registrován: stř črc 27, 2016 10:07 am
- Bydliště: Brno
Re: Spooner a jeho 750iL Individual [e38]
Zatím se mi to nepodařilo dohledat, ale těch 1.5kg bude reálných. Na Alfě jsem s jistotou měl 1.2kg. Dvojková octa má tuším 600g. Ta stará auta mají ty zásobníky větší, proto se divím, že by e38 měla jenom pod jedno kilo.
BMW e32 740iA (1995) [2017-present]
ALFA ROMEO 164 2.0 TS (1998) [2008-2017]
FORD GRANADA 2.3 V6 (1984) [2013-2014]
FORD SIERRA 2.0 DOHC (1989) [2007-2008]
ALFA ROMEO 164 2.0 TS (1998) [2008-2017]
FORD GRANADA 2.3 V6 (1984) [2013-2014]
FORD SIERRA 2.0 DOHC (1989) [2007-2008]
- Spooner
- Příspěvky: 5363
- Registrován: pát říj 16, 2009 7:12 am
- Bydliště: Ostrava
Re: Spooner a jeho 750iL Individual [e38]
Zkusil jsem použít strejdu Googla a našel jsem tuto tabulku.
E38 do 1998 1235g
E38 od 1998 690g
E32 až 2,1kg
E38 do 1998 1235g
E38 od 1998 690g
E32 až 2,1kg
BMW e38 750iL Individual
BMW e36 328i Cabrio
BMW e32 750iL Highline (ex)
BMW e36 328i Cabrio
BMW e32 750iL Highline (ex)
- Filozof
- Příspěvky: 2220
- Registrován: úte srp 20, 2013 7:05 am
- Bydliště: Vyškov
Re: Spooner a jeho 750iL Individual [e38]
No to se divím tedy že e65 má tam málo chladiva ??? Polovinu toho co e38. Tak snad to chladí dostatečně ...ale pokud je nějaký slabý únik zjistí se to jistě brzo že klima nechladí. Ted tedy vidím že i facelift e38 už má taky dost málo chladiva.
BMW E38 728ia Schwarz II - LPG Prins VSI 6/97 - Spotřeba
-
- Příspěvky: 278
- Registrován: sob zář 26, 2015 7:15 pm
- Bydliště: Liberec
Re: Spooner a jeho 750iL Individual [e38]
Já mám 99 a dle nálepky taky jen 680g +-10%
ex e38 728ia 99 LPG
- rajnhold
- Příspěvky: 532
- Registrován: pon srp 08, 2011 3:07 pm
Re: Spooner a jeho 750iL Individual [e38]
Nadbytek chladiva způsobuje snížení účinnosti, tvrdil mi to mechanik při plnění.alap píše:Já mám 99 a dle nálepky taky jen 680g +-10%
Navíc to může někde ve spoji povolit, protože tlak v okruhu je pak podstatně vyšší.
A nejčastěji to nevydrží výparník pod palubkou. To je pak "bezva" prácička.
Je to obdoba jako s olejem v motoru, více oleje = větší tlak na simeringy.
Určitě bych dodržel množství chladiva dle výrobce, štítek v motoru má sve opodstatnění
a není tam zbytečně. Maximálně přidat o povolenou toleranci +/- 10g. né % to by bylo 68g.
Věř BMW.