Ted jsem si vsiml, ze kdyz je auto studene, tak me prevodovka vzdycky pri prvnim zarazeni malinko vrzne a i zarazeni neni dokonale plynule. Zda se mi, ze to v posledni dobe dela i pri trochu vyssich teplotach nez driv, ale to muze byt jen zdani.
Krom toho nepatrnyho vrznuti a prvni pomalejsiho a nebo ne-dokonale-plynuleho zarazeni se chova vzorne.
Nejake jine rady nez vymena oleje? Ten by snad mel byt jeste ok, ne? 133 000 dle palubky. Ale tyhle nove petistupnove steptroniky by meli mit prece celozivotni naplne, ne?
"vrznuti" prevodovky
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
- Kralik
- Příspěvky: 355
- Registrován: čtv srp 21, 2008 8:05 am
- Bydliště: Praha/Brusel
Re: "vrznuti" prevodovky
To se probira vsude Celozivotni neznamena nafurt Celozivotni je nez se rozpadne material prevodovky? Nebo nez se totalne obrousi lamely? Asi ne, ze?
Obecne rikaj ze prvni vymena oleje a filtru je po 140000 km a pak delat cca kazdych 40000km. A pokud ti neco nekde netesni tak ti trebas postupne par deci nekam zmizelo a ted pri tom chladu (mensim objemu i diky zime) se to proste projevi. Ale jestli nekope zpatecka nebo prerazovani tak bych to neresil. Neni to preci nove auto ;(
Obecne rikaj ze prvni vymena oleje a filtru je po 140000 km a pak delat cca kazdych 40000km. A pokud ti neco nekde netesni tak ti trebas postupne par deci nekam zmizelo a ted pri tom chladu (mensim objemu i diky zime) se to proste projevi. Ale jestli nekope zpatecka nebo prerazovani tak bych to neresil. Neni to preci nove auto ;(
BMW 740i/LPG e38 '96 DG46479 - BMW 840i e31 '96 CC61121