Padající volnoběh po odpojení DME E65 735i

Nový design rv. 2001 - 2008
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.

Příklad:

BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Odpovědět
mfojtu
Příspěvky: 60
Registrován: stř led 19, 2011 7:18 pm
Bydliště: Praha/Šumperk

Padající volnoběh po odpojení DME E65 735i

Příspěvek od mfojtu »

Ahoj,

Nevíte někdo,jaký je postup při odpojení řídící jednotky motoru? Snažil jsem se najít závadu na větráčku, který ochlazuje řídící jednotku.
Postupoval jsem dle TISu, takže jsem nejdřív odpojil baterku, pak odšrouboval dekl, abych se dostal na ten větráček, tak jsem musel odpojit všechny jednotky včetně řídící jednotky motoru. Pak jsem opět všechny jednotky zapojil, dělal jsem to celý odpoledne. Po připojení baterky jsem nastartoval, auto se celý třepe, jsou odpojený vstřiky k některým válcům, z výfuku jde cítit benzín. Nemusí se ty jednotky třeba nějak probudit po nějakým určitým čase?

odkaz na vyjetý závady z INPY:

http://leteckaposta.cz/115837671
http://leteckaposta.cz/942605128

Moc ocením nějakou radu, nevím co s tím :(
Odpovědět