Jojo, tahle barva se mi taky líbí.
Dneska sem si udělal radost a to v podobě velkého BC. Od Scorpiona už tam byla páčka i BC, tak zbývalo jen zapojit.
Našel jsem návod kde propojili dva kabely pod zadní sedačkou, tak jsem jak pitomec hledal ten konektor a nic, v záplavě zoufalství jsem na Pinu 9 naměřil 12V tak jsem to spojil na 17tku a ono to funguje.
BC mi tam prostě chyběl, už kvůli hodinám. A k mému údivu funguje i teplota.
Pítr ex E32 730iA, E38 750iA
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
- Pítr
- Příspěvky: 180
- Registrován: úte bře 06, 2012 7:23 pm
- Bydliště: Krkonoše
Re: Pítr E32 730iA
ex BMW E32 730iA -21/03/94- DA29301
- Spooner
- Příspěvky: 5363
- Registrován: pát říj 16, 2009 7:12 am
- Bydliště: Ostrava
Re: Pítr E32 730iA
Paráda. Velký BC je super . Líbí se mi, jak v E32 jde všechno jednoduše dodělat
BMW e38 750iL Individual
BMW e36 328i Cabrio
BMW e32 750iL Highline (ex)
BMW e36 328i Cabrio
BMW e32 750iL Highline (ex)
- scorpion
- Příspěvky: 1452
- Registrován: stř říj 21, 2009 1:05 pm
- Bydliště: Středočeský kraj - praha
Re: Pítr E32 730iA
Tyo velká gratulace!! Konečně to někdo rozchodil!! A opravdu koukám, že to bylo v jistých směrech jednoduché a to zapojit šťávu... Jen si prosím tě nejsem jist zda ten palubák je z 730i... Někde se tu snad řešilo, že palubák z 730i a 750i ukazuje rozdílné spotřeby než jaké jsou ve skutečnosti... Tak pokud někdo ví jak poznat palubák dle nějakých výrobních číslech na nich tak prosím porad tě Pítrovi...
- Pítr
- Příspěvky: 180
- Registrován: úte bře 06, 2012 7:23 pm
- Bydliště: Krkonoše
Re: Pítr E32 730iA
Děkuju ty čísla mám tuším někde napsaná ale podívat jsem se na to zapomněl, stejně jezdím na plyn tak tam zhruba vím kolik tak to je od plné k prázdné, mám tu ještě jeden od původního majitele, tak se zkusím podívat.
ex BMW E32 730iA -21/03/94- DA29301
- NORMANN
- Příspěvky: 3721
- Registrován: úte srp 26, 2008 8:03 pm
- Bydliště: Blottendorf, Schönbach, Nickelsdorf (Erz.) (Erz.)
Re: Pítr E32 730iA
kdysi jsem dával do 735 M30 35B E32 přístrojovku z 750 a spotřeba byla úplně jiná na budíkách než ve zkutečnosti. ani BC mi nešel přehodit, dalj sem velkej BC místo menšího a displej ukazoval PPPP, což bylo vpodstatě odmítnutí tohoto BC, taxem tam vrátil ten původní.
Freude am Fahren mit E38 725tdsA / E39 525tdsA Touring, E39 530dA Touring 142kw
Ex: 2x E12 520, E12 525, E28 527i, E32 735i+ E30 316i, E34 520i touring, E34 525ixA touring
Ex: 2x E12 520, E12 525, E28 527i, E32 735i+ E30 316i, E34 520i touring, E34 525ixA touring
- scorpion
- Příspěvky: 1452
- Registrován: stř říj 21, 2009 1:05 pm
- Bydliště: Středočeský kraj - praha
Re: Pítr E32 730iA
Já už si nepamatuji právě jestli mi tehdy prodávající neříkal že je z jiné než 730i.. Tehdy jsem tam vyměnil jen ten držák toho velkého BC a dal tam BC ale bohužel už nezapojil a myslím že jsem tam dal i páčku s ovládáním palubáku... Ale pak to šlo k prodeji tak jsem to už nestihl zapojit... Jinak jasné, že by ti to nevadilo když jezdíš na plyn ale i tak je fajne když je to tak jak má být... Vím, že mi neukazoval ani palivoměr od benálu a měnil jsem tam tehdy plavák...
- Pítr
- Příspěvky: 180
- Registrován: úte bře 06, 2012 7:23 pm
- Bydliště: Krkonoše
Re: Pítr E32 730iA
Jojo to je pravda, zase si říkám že lepší jak nic. Uvidíme po zítřejší cestě, když tak mrknu co je za čísla i na tom druhém co tu mám. Koukám že je to problémová holkascorpion píše:Já už si nepamatuji právě jestli mi tehdy prodávající neříkal že je z jiné než 730i.. Tehdy jsem tam vyměnil jen ten držák toho velkého BC a dal tam BC ale bohužel už nezapojil a myslím že jsem tam dal i páčku s ovládáním palubáku... Ale pak to šlo k prodeji tak jsem to už nestihl zapojit... Jinak jasné, že by ti to nevadilo když jezdíš na plyn ale i tak je fajne když je to tak jak má být... Vím, že mi neukazoval ani palivoměr od benálu a měnil jsem tam tehdy plavák...
ex BMW E32 730iA -21/03/94- DA29301
- NORMANN
- Příspěvky: 3721
- Registrován: úte srp 26, 2008 8:03 pm
- Bydliště: Blottendorf, Schönbach, Nickelsdorf (Erz.) (Erz.)
Re: Pítr E32 730iA
to jsou téměř všechny starší 7er.
Freude am Fahren mit E38 725tdsA / E39 525tdsA Touring, E39 530dA Touring 142kw
Ex: 2x E12 520, E12 525, E28 527i, E32 735i+ E30 316i, E34 520i touring, E34 525ixA touring
Ex: 2x E12 520, E12 525, E28 527i, E32 735i+ E30 316i, E34 520i touring, E34 525ixA touring
- scorpion
- Příspěvky: 1452
- Registrován: stř říj 21, 2009 1:05 pm
- Bydliště: Středočeský kraj - praha
Re: Pítr E32 730iA
Koukni a zítra uvidíš... Každopádně jsi jí zase dostal o level výše což je důležité! Dovolil bych si říct, že se řadí mezi nejvybavenější e32 tu na fóru když nepočítám HLka... Ještě udělej funkční PDC jelikož to je snad už jediné co tam nejde a nešlo už za mě jelikož tam chyběli čidla... A odstínem origo laku se tu řadí do nejzajímavějších... Jo hele mě vyšplouchla už po cca 20 až 30 km od prodávajícího, ale vždy jsem s ní dojela až na jednou kdy musela chvilku na laně ale pak se potvora umoudřila a zbytek odjela sama... Ale to byla i moje chyba takže to jí nedávám tak za vinu... Jinak na začátcích s ní bylo veselo ale to i protože jsem se celkově s BMW seznamoval... Když teď na to pomyslím tak to vše byly prkotiny když víš oč jde... Později už byla spolehlivá a jezdila jak má, když se člověk vykašlal na podtlakový plyn... A s tou sekvencí už si to musí ševelit krásně včetně spotřeby... Problém byl, že od toho člověka co jsem to koupil tak dostala nula nula nic péči a spíš jí jen domrdal anebo to právě rychle pustil pryč, jelikož s tím měl problémy jako já... Vím, že v tom byla hudba a celkem dobrá, to vše on vyrval a prodal bez toho... Dohledal jsem si pak u majitele před ním a s ním jsem telefonicky komunikoval, byl to pohodář a bmw má i dnes... Nic méně to auto střídalo majitele málem po měsících... až teprve u mě se zasekla cca na dva roky a pak zase celkem cestovala a teď doufám že se na dlouho (nebo doživotně) zasekne u tebe... Jelikož to auto kdyby umělo vyprávět tak asi člověk bude jen s otevřenou hubou zírat... Hlavním problém u toho auto je podle mě koroze, ovšem za týden intenzivní práce dle mě by byla i po této stránce v pohodě... když si vezmu co jsem teď vyvařováním strávil na tříce tak mě je ještě teď blbě...
- scorpion
- Příspěvky: 1452
- Registrován: stř říj 21, 2009 1:05 pm
- Bydliště: Středočeský kraj - praha
Re: Pítr E32 730iA
Dovolím si nesouhlasit... Samozřejmě záleží na nájezdu km každého... Ale snejkoviště e38 bez potíží dodnes... (snad nezakřiknu a klepu na zuby)NORMANN píše:to jsou téměř všechny starší 7er.