Moja V12tka tak trochu inak

zde se můžete vy a vaše auto představit
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.

Příklad:

BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Odpovědět
Uživatelský avatar
fredy
Příspěvky: 1626
Registrován: ned pro 14, 2008 5:54 pm
Bydliště: Severní Morava
Kontaktovat uživatele:

Re: Moja V12tka tak trochu inak

Příspěvek od fredy »

:lol: :lol:

jinak musím souhlasit s P3RF3KTem, také mě to nějak neoslovuje, ale hlavní je, že se to páči majitelovi :)
ex. E38 740i, 1994, manuál, lpg
...
E38 750iL, 1994 - prodej nd....
Uživatelský avatar
Kajec
Příspěvky: 418
Registrován: ned pro 21, 2008 3:42 pm
Bydliště: Valašské království

Re: Moja V12tka tak trochu inak

Příspěvek od Kajec »

Ony i ty eska mají něco do sebe.

Docela bych chtěl v garáži vedle svých Bmw i Mercedes ale SL.. 90 léta.....
BMW 750iL e32 r.v.1987 " Schwarz "
BMW M5 e34 r.v.1989 " Schwarz "
BMW 318iC e30 r.v.1991 " Calypsorot metallic "
BMW Z3 2.8i Coupe e36/8 r.v.1999

Made in WEST Germany
Uživatelský avatar
Tomas750iL
Příspěvky: 525
Registrován: stř zář 29, 2010 11:44 pm
Bydliště: Slovensko

Re: Moja V12tka tak trochu inak

Příspěvek od Tomas750iL »

jo Tyhle auta niesu moc na krasu ale na velkost bezpecnost a komfort aspon podla mna

mne se libi ze je to velky nikto to nechce a je to tezky (2255KG bez benzinu a bez lidi :D) je to nemotorne neda se stym jazdit je to taky zaoceansky parnik :mrgreen:
mna hlavne co oslovilo je motor a pak technicka narocnost a pak ze to maji jenom blazni :D

kapota by mala tak sediet ale chyba mi tesnenie nad prednym lavym svetlom u spolojuzadca takze mozna je tam vacsie miesto

osobne si myslim ze sedma je krajsia sportovejsia dynamickejsia vhodna na akekolvek cesty
Esko je vic take ze proste jenom rovno a onic se nestarat. :)

PS: ak nemate co citat a chce citat :mrgreen: tak tu mam neco z historie Mamuta
http://www.mercedes-classic.cz/w140/historie.php

a pak tu mam recenziu od niekoho neviem nepoznam ale dobre sa to cita

a pak :
Tak když to vezmem popořadě, mamuta je v prvé řade problém vůbec koupit! Sám jsem zvolené auto vybíral na tipcarsu denně téměř dva roky. Za tu dobu byly pouze 2 normální kusy (!!!) Jeden na zastoupení v Praze, druhý dovoz na Jižní moravě v „no name“ bazaru. . Zbylých mnoho desítek (!!!) byly takové kousky, že jsem se začal aktivně stydět, že jsem Čech a bazarníky bych tak mlátil a mlátil, až by krev tekla. Subjektivně čím větší a prověřenější bazar, tím víc to byly vyčurané lišky. Bohužel ti slušní potom moc neoprosperují a musí a musí to dělat podobně nebo jsou v útlumu. Opravdu se divím, že takovéto živly mohou existovat a ČOI atd je na ně krátká. Začal jsem tedy svou lásku hledat v SRN. Zde je třeba dát pozor na polská a ruská jména, ani neuvažovat. Arabům sice nevěřit ani slovo, nicméně někteří slušné auto za slušnou cenu opravdu mívají. Rodilý němec ti nedá dobré auto zalevno, ale má nejférovější jednání. Při druhé jízdě jsem již nalezl pěkný kousek. V zásadě totiž platí, kdo má dobrého tak neprodá, protože se to za tu cenu neoplatí. Takže pouze náhody když majitel se slzou v oku jde do e65, Lexusu nebo nově w221. (motýlek w220 totiž není mercedes ale ošulená porucha)

Výsledná motorizace je až druhořadá, rozhodující je stav. To je alfa a omega nákupu tohoto auta! (jasně to všech, ale tady opravdu dvojnásob) Když mám vybrat tak V6 (2.8/3/2) je na dané auto slabá. Pro běžnou jízdu něco ve stylu Octavia 1.6 ale stačí. Nicméně vnímání rychlosti v tomto autě je takové, že brzy přestane stačit, budeš se chtít proletět. A pak jezdit často v kick-downu není ono. Nejlepší kompromis po všech stránkách je V8 (4.2/5.0). Tyto motory jsou technicky shodné. V praxi je mezi nimi rozdíl menší, než se na papíře může zdát. Prvně jmenovaný si akorát pomáhá o chloupek kratším diferákem. Žerou „stejně“ ale 500 je silnější, je tedy výslednou volbou a číslo 1. Na druhou stranu rozhoduje stav, takže bych se spokojil s V8 a dál to neřešil. U V12 je rozdíl ve spotřebě 2-3 oproti V8 to nejmenší. Auto je top verze, je celé technicky velice složité, jeho servis je finanční vražda. Většina V12 je dnes kanibalizována na součástky! 350TD je lenochod pro klidné dědovské ježdění s hlídáním teploty v zácpách. Při jeho dodržování však taky poslouží víc jak půl mega bez problémů. Není pravda že ne, jen se na to musí dávat fakt majzla, což tady nedělá nikdo a pak to tak vypadá. Všude omýlané problémy jsou dány nedostatečně nadimenzovaným chlazením. Tak auto dostává za jízdy zabrat a praskají hlavy, 6 válce se přehřívá atd. 300TD je živější, chlazení má již dimenzované dobře, bohužel kousky s tímto motorem mají obrovské nájezdy a jsou drahé !!! Což pan Hrdlička jaksi vynechal. LPG je podle mě kravina, protože pro osmiválec je to pěkně složité dílko :-D (plyn si dej do R4 ale ne do V8). Otázky na dlouhodobou spotřebu jsou R6 -13L, V8 -14L, V12 -16L, 350td -10L, 300td – 9L. Že se jeden redaktor jednorázově projel jinak neber vážně, toto jsou dlouhodobá čísla mnoha lidí. Dálky samozřejmě klesá, město roste, tak záleží co bude převažovat.

S mamutem se jezdí báječně, ale auto je charakterem přesně zaoceánský parník. Ani ne tak velikostí, jako jízdním stylem a charakterem. Je abnormálně směrově stabilní a nerad se odchyluje z přímého směru. Na dálnici je doma a zcela zřetelně na ní ožije, úplně mu to svědčí , pro ni se fakt narodil !!! Ve městě díky automatu (super věc) a respektu pohoda, ale průměr. Nejhorší jsou klikaté rozbité rychlé okresky, tam zřetelně ztrácí a vyloženě trpí. Pozor na vnímání rychlosti, není problém se na rovnice namlsat 200+ (nepřijde ti to) pak před zatáčkou přibrzdit, ale pořád tam je třeba 150 a to je problém, auto pak nechce zatočit a vyžaduje to zvládnout už řidičkou zkušenost. Takže zpočátku zatáčky opatrně, ale záludný není , časem poznáš co snese. Parkování díky staré hranaté karoserii pohoda. Radar a bradavice netřeba. Kolmé vysouvací vodící tyčinky na kufru je super věc. Převodovka pak v 80% ani nepoznáš že řadí. Ze života, vezeš svatbu z hostiny v noci domů, novomanželé si v noci vzadu hezky hoví. Když v tom ženich začne zmatkovat pane řidič, pane řidič, vám hrozně blbě ukazuje tachometr. Ty že ne, že blbost a věnuješ se dál řízení, ale on nepřestane. Ok koukneš tedy, vidíš 150, což by tak mohlo být. Tak říkáš myslím že to je v pořádku. To víte je tu tma jak v dupě, moc to tu neznám, ta cesta je úzká, okolo samé stromy, ani jeden z vás na rozdíl ode mě není připoutaný, omlouvám se ale 150 tu na okresce stačí, 200 dávat nebudem, řekneš s ledovým klidem. On ztichne jak pěna, okamžitě se připoutá a špitne, promiňte, já myslel že jedem tak 80 :-D . Přitom ženich má Passat B5 a úplný Eman to nebyl. Takže o tom mamut je.

Podstatný je již zmiňovaný stav!!! U tohoto auta není podstatné, zda vám dá gangster (rozuměj tuzemský bazarník) slevu 20 - 30 -50 tkč. Byť se vždycky nasměješ, protože ti bude tvrdit jak je pancéřovaný. Že to jsou obyčejná dvojitá determální skla ho nepřesvědčíš. Udržovat dobrého mamuta se náhodou dá. Naopak oživit vraždu je nadlidský úkol. Problém je ten, že mamut je schopen pohybu vpřed svépomocí i když je již po smrti. Proto málo kdo vraždu pozná. Navíc když většina S-klass byla vždy garážovaná, tak opticky vypadají hezky. Pravidlo číslo 1, pouze první (max 2) majitel který na něj měl, jezdil s ním mnoho let a dopřál mu vše a podle toho to auto vypadá. Zda chce o 1000 euro víc nebo míň, nebo tam je 250 či 350 tkm není podstatné. Jakmile to měl čecháček rychlokvaška nebo rádoby boss co s tím lítal 2 roky na masírku po našich tankodromech. A neumí koupit 8L kvalitního motorového oleje, nedá 17tis kč za nivo tlumič, nebo pětimistné částky za různé díly, tak je to počátek konce. Byť on si opravdu myslí jak se o něj staral, v tuzemsku je prostě kultura aut obecně nízká. Taky jsem si myslel, že už v Evropě jsme. Ale začal jsem teď hodně jezdit do Německa a Finska a věř, že oni jsou fakt jinde i když si to nepřiznáme. Z tuzemska bych auto rozhodně nechtěl (pominu osobního přítele nadšence) i kdyby vyšlo levněji kolikrát chtělo. U nás je levnější proto, protože je zničené. Ne že bazarník je takový superman že to umí za hubičku a ještě se 136tkm. Za těchto podmínek je pak jeho nájezd nebo věk pouhé číslo na papíře. Audi A8 (s polovičním věkem i nájezdem!!! ) je proti němu pak dodělávající papírová židle. Má sice třeba mladistvou image a náctky před diskotékou na něj letí atd. Ale tebou zmiňovanou bezpečností, nebo mnou zmiňovaná strojařská stránka je nebe a dudy. Už jen ty dveře, sloupky, nosníky pod motorem, to pozná i baba pokud jsou vedle sebe. Audi zapomeň, to je pro chlapce v růžové košilce s výučním listem kterým dojezdila Oktávka (lol)

Pan továrník je totiž Mercedesář, a ten prostě musí přežít. Proti ostatním samozřejmě primárně nic nemá. Na druhou stranu že někde zařve 10 dělníků ho nevzrušuje, raději totiž oni, než On ! Tak je postaveno toto auto. Ultimativní bezpečnost, i na úkor ostatních. S mamutem prostě sedíš v precizním trezoru vystlaném poduškami, koukáš na okolní svět skrz dlouhou kapotu a ostatní jsou ti šumák. Subjektivně je to tak, že rázem je Passat b5 karton z křídového papíru, Omega b je kelímek od másla, Volvo S80 je lepenková krabice, A6 c5 pak PET láhev. Je humorné jejich počítání hvězdiček a zlepšováky typu vyztužíme se izolepou, víko si přiděláme koníkem místo kancelářské sponky a podobně. Tomu se musíš smát, protože ty jsi bankovní trezor, jiná liga než kelímek , karton nebo flaška. Fabia pak projedeme skrz a pokračujeme ve zvoleném směru, netřeba se vzrušovat. Uno nebo Tavria, stačí pustit stěrače. Nějaké A8 nebo e38 se pak snaží a nejsou špatné ano ano, možná už nejsou papírky, dobrá , jsou ptačí budky. Jenže co naplat, trezor je trezor , pořád jsi jiná liga. Samozřejmě pýcha předchází pád a je jasné že Q7 , R-R Phantom nebo Hummer H1 už na tom budou a lépe, to je marné !! Na druhou stranu si vem kolik stojí (!) a jejich provoz bude též jinde. A lady Diana umřela proto, protože nebyla připoutaná, jinak by tu byla, jen tak na okraj.Taky 160 do betonu, ne do cizího auta. Koruranský Jerg Hajdr hodil ve 150 přemet v daleko modernějším voze hrající si na stejnou kategorii a je po něm i když připoutaný byl, danke VW Phaeton.

Takže w140 se stydět vůbec nemusí a třeba současná pýcha českého strojírenství Superb II generace je proti němu měkkýš, velorex, hadra, nic, prostě absolutně nic, byť ten mamut je tak úžasně obstarožní. Mě vždycky baví ty dotazy jak ostatní nechápou že kotouče nebo výfuk 250-300tkm udělají, skoro 20 leté auta (pokud je péče ano) šlapou jak hodinky. Mamut je prostě jiná liga, to je auto na kterém se při vývoji při materiálech nešetřilo. Poslední dobrej Mercedes (pak už bylo období temna) nesmrtelnost w124, ale v jiném balení. Na druhou stranu zvětšená 124 to není, pan redaktor třeba nezaznamenal revoluční síť CAN což je síť pro datový přenos v autě, 10x rychlejší než telefonní linka.

Takové poctivé auto už dneska nikdo neudělá, možná Bentley Arnage (neplést s Continentalem což je převlečená VW Phaeton doplněný o turbo). Na druhou stranu je to auto co bylo primárně určené pro lidi co na něj mají. Takže pouze od takových si ho kupuj a sám se tak k němu snaž chovat. Už jen proto, protože na světě byly opravdu kvalitní auta defakto 3. A to Golf II, LandCruiser 80 a w140. Zbytek je technický spam! (dneska asi něco z Japonska, samotný motor pak Bmw- smekám).

V tuzemsku je problém servis, garážoví nadšenci dělající M-B jsou na w126 zlatí, na w140 už ale slabí, zajistí spíš rozšířenou údržbu. Proto Moraváci servisují v Rakousku, čecháčci v Německu. I přes jazykovou bariéru a vzdálenost se to oplatí. Na druhou stranu stačí zajet na servis jednou za dva roky ať máš jistotu a zbylou údržbu ti udělají garážoví. Tuzemské M-B servisy hrubě nedoporučuji, s přimhouřením oka pražský Chodov. Jinde bych auto dobrovolně už nedal. Ono třeba VW grup je vlastně taková stavebnice Merkur, s trochou logického myšlení to pak našroubuje kdejaké ucho. Medvěd je ale monolit, chce to pak mít fištróna a znát postupy. Třeba že pro spálené žárovičky na podsvětlení palubky se neleze stylem kdesi pod volantem jak jinde, na to přijdem opravili jsme kde co. Ale musí se oddělat čalounění A sloupku, vyhodí se mřížka levého větráku, strčí tam ruka a celé přístroje vyskočí -hotovo. Kdo to neví, dobastlí půl auta a tak je to se vším. U kousků z prvních let produkce jsou hendikepem chvějící se sklíčka zpětných zrátek (to vyskakuje z toho kříže). Občas problikává oranžově obložení, to je však jen bordel v pouzdrech od čidel. Pokud to dýl jezdí po tuzemsku, malinko vůle v PN, třeba nějaké kosti a čepy. Zaujala mě zmínka pana redaktora „nízká životnost komponentů předních kol“. Dejme tomu souhlasím, ale je třeba říct že při 200tkm je na tom vše původní vč čepů kostí silentbloků atd, na STK nehlásí ani áčko. Tak je otázka, kam by pak zařadil PN od Passata nebo Tuarega :-D :-D :-D Do roku 1992 mělo auto poctivou elektriku fungující par excelence, pozdější modely elektronika někdy zlobívá.

Když to vezmu chronologicky tak: 1/92 pozměněné těsnění dveří, 3/92 modifikace zámků, 1/93 o 10mm nižší světlost, 2/93 R6 zlepšen kruťák v nízkých ot, 3/94 facelift bílé přední blinkly + ruční brzda se zvukovou signalizací, počítadlo km není analogové ale lcd, plast okoko auta má jednu čárku navíc 9/95 automat 5gang, 6/96 boční airbagy, 3brzdové světlo, lepší uzávěrka diferáku, 95/96 (dle modelu) ESP.

Kapotu je třeba pečlivě přibouchnout, protože na dost autech se spolujezdcův roh hůř dovírá. Výfuk je dost drahý, většina aut má původní, s výměnou se počká časem na tebe. 4 rychlostní převodovka je velmi spolehlivá, a jako náhradní díl levnější. Ale není to to pravé ořechové pro dlouhodobé rychlé lítání po dálnici nad 160 (byť vytáhne 250 bez problému a držet 200 se též dá o to nic). Motoru totiž stačí (pokud se nesportuje) obecně dost nízké otáčky! Pokud to nehoníš, vystačíš si 3/4 doby mezi 1500-2000 ot, což je na benzínové auto super. Od 1500 ot dělá totiž krouťák již kopeček a není třeba jej za každou cenu hnát, výš, je to tak prostě postaveno. (mluvím o V8+V12, samozřejmě že R6 točí vždycky víc). 5 gang se dával později, je o chloupek méně spolehlivý, a drahý, pro rychlou dálnici 160+ má však něco do sebe!

Pokud někdo mluví o netěsnostech (olej, voda,klima, automat) je to jen část pravdy, většinou je to dáno špatnýma rukama v servisu. Třeba že někdo dotáhl těsnění na krev a to se zdeformovalo atd. Pozor na auta co mají tzv nivo (pan redaktor opět nějak nepostřehl). Je to zařízení, které i po naložení udržuje stejnou světlou výšku. Na komfort vypružení to subjektivně nemá vliv a když se to podělá (byť jednou za dvacet let, víc fakt ne) tak je to pálka 2x17.000,- tlumiče, +2x2500,- koule + nějaká práce / vše za nápravu. (někdy stačí ale jen koule dokud tlumiče netečou nebo nevrzají) Laicky nad zadním diferákem do stran jsou zespodu okem viditelné dvě ty koule (jak černý pomeranč) do kterého vede hadička, tak když to má, tak to je ono. Koroze se nejdříve objevuje za předními koly v místě kde blatník přechází v ochranný plast, popřípadě na hraně víka kufru. Dobré právě tam juknout, lemy nebo prahy kde koukají neználci netřeba. Zlobí podlaková membrána co sama automaticky dovírá dvěře , oprava je drahá, tak na starém už asi dovírat ručně, pokud se to podělalo. Motor (rozvod řetězem) i převodovka obvykle přežijí auto (a tebe taky) a nejsou s nima vůbec problémy. Pokud ovšem dostávali originál náplně a nesnažil jsi se tomu nějak „pomáhat“ (např řadit N na křižovatce ať se automat „netrápí“) a jiné české kraviny a rádoby zlepšováky. V interiéru je hodně místa v příčném směru, v podélném vzhledem k velikosti auta žádný zázrak. Byť vzadu uprostřed na sedáku na koníčka souložit pohodlně jde. Většina origo dílů kupodivu není ani tak drahých, drahá je hlavně práce. Neznačkové díly výrazně levnější nejsou, někdy jsou dokonce dražší (třeba filtry) . Když už druhovýroba , tak zavedené značky co mají medvědi rádi jako Febi, Bilstein, ATE apod. Nějaké Polmostrow, Mogul nebo Matador (i kdyby splňovaly deset ISO) jsou pak počátek konce, fuj! Jinak nejsem příznivcem panického dávání zimních pneumatik, sotva se sluníčko trochu schová. Sám jsem na jiném autě (předokolka) zimáky nikdy neměl a běžně se jezdily Tatry/Alpy/Jeseníky (když zimy byly ještě zimy) na lyže. Neříkám že se dojelo úplně všude to nn, ale nikdy závažnější problém nebyl. I přesto všecko na medvěda (kór w140) zimáky víc než vřele doporučuji !!! Jak z vlastní zkušenosti, tak kolegů, je to fakt pravda odvěká, tak netřeba spekulovat. Není nic „lepšího“ než se bezmocně sunout po centimetrech vpřed za stálého blikání prokluzu i v mírném kopečku. Nebo naopak v zatáčce pokud se při výjezdu dotýkáš plynu chytit (i nečekaně) pořádný drift. To pak protisměr má mega bobky, když proti němu jede mamut dveřma napřed hehe. (uřídit to chce pak dost umět). A když už bez přetáčivého smyku, tak aspoň klasicky po tečně ven. Pamatuj, že w140 je trezor, takže na bruslích ho nevybalancuješ, musí se prostě zapřít to je marné no. Takže slušné zimáky ano ano ano, na ZN dvojnásob. (do hor pak nepoškodí řetězky nebo dát do kufru pár kachlí) Novější ročníky samozřejmě mají ESP, v elektronice si nelibuju, tady ale asi nepoškodí. Starším lidem se do auta pak dobře nastupuje, protože sedáky nejsou tak přilepeny k asfaltu, jak v A8 nebo e38.

Když to vezmu kolem a kolem, dobrý mamut stojí něco mezi 6-14 tis Euro v závislosti na ročníku atd. Vzal bych V8. V případě že jsi „řidič slečny Daisy“ i tu R6, proč ne v jednoduchosti je krása, zejména u stařešiny že. Na spotřebě už sice moc neušetíš, ale je konstrukčně jednodušší. (V12 tě sežere, 350td to už moc neušetříš, 300td předraženo) Novější samozřejmě lepší, tj 9/93+ nebo 9/95+, ale rozhoduje stav, stav a zase stav. Provoz je samozřejmě jinde než kofola (kofola=auto do 2000ccm z PET materiálu) , na druhou stranu pořád levnější než provozovat třeba Q7. Servisuje se málo kdy, ale když, tak je třeba zaplatit. Ročně něco mezi 20-40 tkč pokud to má vypadat. Rozhodně se neboj toho, že mamut je tak „starodávný“ nebo má 200-300tkm, je to prostě jiné auto a kdo nezná nepochopí, to je marné. Řeči o vydechlinách vedou ti, co neměli na servis. Nebo ti, co mají 2 roky staré auto okolo mega a vědí že tě utřít nemůžou, i když by tak rádi. Prassatistům a A8čkářům své pravdy nevysvětluj, je to marné nikam to nevede a jsou jich mraky, tak se povznes. 3/4 tě označí za blázna co válčí na stroji pamatující snad ještě nacisty a nepochopí že to jejich o generaci novější auta ještě přežije. Tak ať ti to jezdí, přeji hodně šťastných km s hvězdou na kapotě. Pokud dodržíš co jsem ti napsal (zejména stav, původ a lokace nákupu) tak se do medvěda neboj jít a normálně zařízni. Doporučuji se dostat do nějaké mercedesí komunity mezi nadšence, 1000x lepší výhra než nějaký zaručeně důvěryhodný bazar co všude byl, vše umí , všemu jen on rozumí a má na vše certifikát o reklamně nemluvě :-D
V12
Uživatelský avatar
Tomas750iL
Příspěvky: 525
Registrován: stř zář 29, 2010 11:44 pm
Bydliště: Slovensko

Re: Moja V12tka tak trochu inak

Příspěvek od Tomas750iL »

Zdravím
Chcem sa opýtať ako vám funguje klíma hlavne na V12?
Ja som si všimol že klíma nefunguje keď je vonku pod 15 stupňov A dneska bolo cez 20 A kompresor na klíme sa spustil A začala klimovat
Keď je pod 15 stupňov kompressor sa nezapne A aj keď zapnem klímu tak proste nefunguje
V12
Uživatelský avatar
korado87
Příspěvky: 532
Registrován: sob říj 09, 2010 9:57 am

Re: Moja V12tka tak trochu inak

Příspěvek od korado87 »

dnes som mal tú možnosť vidieť a aj šoférovať... krásavec na pohľadanie ;)
ešte raz ĎAKUJEM za zážitok!
E38 V12 * long
E38 V12 * extra-long
E38 V12 * heavy-long
E66 V8 * daily plynový Individual long
Uživatelský avatar
Wanted
Příspěvky: 208
Registrován: sob dub 06, 2013 5:52 pm
Bydliště: NZ (SK)

Re: Moja V12tka tak trochu inak

Příspěvek od Wanted »

Tak sa pochval :lol: :lol: :lol:
E32 750iLA - DC58865

Obrázek
Uživatelský avatar
korado87
Příspěvky: 532
Registrován: sob říj 09, 2010 9:57 am

Re: Moja V12tka tak trochu inak

Příspěvek od korado87 »

Spravili sme tuto s kolegom výmenu, dúfam, že bude s BMW aspoň tak spokojný ako som bol ja. A korado si trochu pojazdí na Mercedese... ;)
E38 V12 * long
E38 V12 * extra-long
E38 V12 * heavy-long
E66 V8 * daily plynový Individual long
Uživatelský avatar
Spooner
Příspěvky: 5363
Registrován: pát říj 16, 2009 7:12 am
Bydliště: Ostrava

Re: Moja V12tka tak trochu inak

Příspěvek od Spooner »

Kolegovi jsem už pogratuloval, tak snad i ty budeš s výměnou spokojený a najdeš u M-B to, co jsi u BMW nenašel ;)
BMW e38 750iL Individual
BMW e36 328i Cabrio
BMW e32 750iL Highline (ex)
Uživatelský avatar
fredy
Příspěvky: 1626
Registrován: ned pro 14, 2008 5:54 pm
Bydliště: Severní Morava
Kontaktovat uživatele:

Re: Moja V12tka tak trochu inak

Příspěvek od fredy »

korado87 píše:Spravili sme tuto s kolegom výmenu, dúfam, že bude s BMW aspoň tak spokojný ako som bol ja. A korado si trochu pojazdí na Mercedese... ;)
Aha :) teť už to chápu ;) :)
ex. E38 740i, 1994, manuál, lpg
...
E38 750iL, 1994 - prodej nd....
Odpovědět