No, ja byl linej dojit si pro uzsi sroubovak Rikal jsem si, ze se ty lanovody musi taky nekde stelovat, ale nemel jsem zvedly cely auto, jen na panence a nechtelo se mi norit do utrob podvozku. Navic jak rikas, asi by na tom co se tyce hybnosti nebyla tak dobre. Ale je dobry vedet, ze to tam je
Delal jsem to tak, aby sel kotouc volne a na prvni zub uz aby bylo znat, ze se "neco deje". Asi to brzdit moc nebude, ale stejne to oblozeni bylo takovy rozezrany, takze kdybych to delal vic na fest, tak by se to hralo a jeste jen lokalne. Uz jsem objednal novy pakny i to cidlo, takze stejne do toho jeste polezu.
Hlavni je, ze nemusim menit lanovody...teda aspon zatim. Co jsem tak studyroval, tak to chce minimalne sundat vyfuk, coz bych dost nerad. Mozna i kardan, sikovni jedinci to pry davaj s nim. Takze nic moc prace, protoze jamu nemam a zvedak na cely auto taky ne. Takze uz se na to tesim
Zeliho e38 740iA 1995
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
-
- Příspěvky: 1553
- Registrován: ned pro 29, 2013 9:46 pm
Re: Zeliho e38 740iA 1995
BMW e66 745Li Individual, 2003, pine green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
-
- Příspěvky: 1553
- Registrován: ned pro 29, 2013 9:46 pm
Re: Zeliho e38 740iA 1995
Zimni kola jsou uz pryc z auta. Bud se nesjely vubec, nebo se sjely tak rovnomerne, ze na geosku nejakej patek nepujdu. A to jsem to obcas nesetril. Po mondeu celkem prekvapeni, ze nemam aspon trochu sjety vnitrky
BMW e66 745Li Individual, 2003, pine green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
-
- Příspěvky: 1553
- Registrován: ned pro 29, 2013 9:46 pm
Re: Zeliho e38 740iA 1995
Auto komplet na letnich, je znat, ze to je tvrdsi a taky to hure drzi smer. Na balonech se jelo podstatne lepe. Na nizkym profilu to dost cuka s kolama a musi se casto korigovat volantem. Sirka gum na predku je stejna.
Dale jsou vymeneny pakny rucni brzdy (TEXTAR), jsou nove oba senzory desek a jedna nova predni kost stabilizatoru (MEYLE).
Dale jsou vymeneny pakny rucni brzdy (TEXTAR), jsou nove oba senzory desek a jedna nova predni kost stabilizatoru (MEYLE).
Naposledy upravil(a) zzeli dne úte dub 14, 2015 9:25 am, celkem upraveno 1 x.
BMW e66 745Li Individual, 2003, pine green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
-
- Příspěvky: 1553
- Registrován: ned pro 29, 2013 9:46 pm
Re: Zeliho e38 740iA 1995
Olejotrysk. Vydatnost cca litr/hod
Ucinil jsem poznani, ze vyndavat podbeh kola je pri +18C mnohem jednodussi nez v +8C. Dale, ze samosvorne kleste jsou fakt vynikajici pomucka a nesmi chybet v zadne dilne. Diky klestim jsem vymenil posledni brzdovou hadici, ktera jinak nesla. A posledni poznani je, ze pertlovacka na ocelove trubky neni uplne levna zalezitost, nicmene do servisu me nikdo nedostane, takze zainvestuju do naradi a pak za trest udelam vsechny trubky na aute a za odmenu uz mi za jizdy zadna trubka nepraskne BMW e66 745Li Individual, 2003, pine green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
-
- Příspěvky: 1553
- Registrován: ned pro 29, 2013 9:46 pm
Re: Zeliho e38 740iA 1995
Pouzite nastroje a matros:
- pertlovacka na ocelove trubky (4,2k penez, pakova pro upnuti do sveraku, mam doma mobilni sverak)
- mala rezacka na trubky (3-22 mm, vyborna vec, trubka ciste oddelena bez otrepu)
- odhrotovac (pouze na vnitrek trubky, vnejsi okraj perfektne pripraven rezackou)
- mala rucni ohybacka
- 4,75 mm ocelove trubky ATE (po 5m v baleni, jedno nestacilo)
- holendry a spojky M10x1
- klice na prevlecne matice (10,11,14 mm; pouzival jsem je spise pro dobry pocit, ale nebyly by asi potreba, kriticke spoje byly radne prolite olejem, takze sly povolit bez vetsich potizi, navic obyc. ockoploche klice byly na nektere spoje z duvodu mizerneho pristupu lepsi)
Delal jsem to nekolik odpoledni z duvodu, ze jsem nabiral zkusenosti a taky postupne shanel material a vhodne nastroje a hlavne bojoval se dvema sroubama Kdybych koupil trubky v BMW naohybane, tak bych je ale musel stejne fiknout, protoze vcelku bych je tam nejspis nedal, takze bych pertlovacku asi stejne potreboval. Takze diky pocatecni investici do naradi jsem moc neusetril, ale zato ted muzu delat trubky jako na bezicim pase
BMW e66 745Li Individual, 2003, pine green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
- scorpion
- Příspěvky: 1452
- Registrován: stř říj 21, 2009 1:05 pm
- Bydliště: Středočeský kraj - praha
Re: Zeliho e38 740iA 1995
Tak už konečně jo? Já se k tomu ještě nedostal ale asi zítra se na to podívám... Ale prosím tě, jak jsi sundal ten plastový podběh? Nezdá se mi že by šel sundat pokud se neodpojí trubka od tlumiče... Mimochodem když ti to tolik teklo tak máš asi taky pěkně zakonzervovaný celý zadek vid?
-
- Příspěvky: 1553
- Registrován: ned pro 29, 2013 9:46 pm
Re: Zeliho e38 740iA 1995
Dnes testovaci jizda...uspech... a koupeni dvou flasek oleje (zase FEBI), abych byl na pripadnou dalsi epizodku pripraven.
@scorpion: Jo, mel sem to vsechno krasne zechcany, o to lip to slo pak rozdelat...aspon nejaky pozitiva. Vyndani podbehu podminuje skutecne odsroubovani nivo hadice. Staci jeden konec...vlevo lepsi u koule, vpravo u tlumice (tam to jinak ani nejde). Anebo ten podbeh rozrezat, ale to asi neni to nej...leda, ze by nervy nevydrzely, coz se klidne muze stat Preju uspesny boj. Ja jsem rad, ze uz to mam za sebou. Ted bych rad zase chvili jezdil
Edit: Koukam, ze budes delat pravou stranu, takze ten podbeh budes muset vyndat, jinak tu hadici nevyndas. Jeste pod tim podbehem je na dalsim uchytu ke kastli. A az to budes davat zpatky, tak si nezapomen vcas provliknout konektory ABS a desek. Nejak se mi dela ouzko, kdyz vzpominam jak jsem se s tim pral
@scorpion: Jo, mel sem to vsechno krasne zechcany, o to lip to slo pak rozdelat...aspon nejaky pozitiva. Vyndani podbehu podminuje skutecne odsroubovani nivo hadice. Staci jeden konec...vlevo lepsi u koule, vpravo u tlumice (tam to jinak ani nejde). Anebo ten podbeh rozrezat, ale to asi neni to nej...leda, ze by nervy nevydrzely, coz se klidne muze stat Preju uspesny boj. Ja jsem rad, ze uz to mam za sebou. Ted bych rad zase chvili jezdil
Edit: Koukam, ze budes delat pravou stranu, takze ten podbeh budes muset vyndat, jinak tu hadici nevyndas. Jeste pod tim podbehem je na dalsim uchytu ke kastli. A az to budes davat zpatky, tak si nezapomen vcas provliknout konektory ABS a desek. Nejak se mi dela ouzko, kdyz vzpominam jak jsem se s tim pral
BMW e66 745Li Individual, 2003, pine green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
-
- Příspěvky: 1553
- Registrován: ned pro 29, 2013 9:46 pm
Re: Zeliho e38 740iA 1995
Preventivne (za 5 minut 12 ) jsem vymenil posledni slaby clanek na NIVU.
BMW e66 745Li Individual, 2003, pine green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
-
- Příspěvky: 1553
- Registrován: ned pro 29, 2013 9:46 pm
Re: Zeliho e38 740iA 1995
Nove trubky koupeny ve Stratosu u pana Komarka v Brezhradu, uz podruhe mi dodal co jsem chtel druhy den po objednani. Vzdycky mam divnej pocit, kdyz jdu do toho jejich sidla a nemam na sobe sako
Cena 3k a nejake drobne. Nez bych se dostal k repasu puvodnich trubek, tak bych urcite nekde vytekl a uviznul. Takze jsem se vyjimecne uchylil k origo a nelituju.
Po testovaci jizde je ventil suchy, uz zadne kapky, uz zadna dalsi konzervace podvozkovych dilu nivo olejem, budu to zacit muset resit jinak
BMW e66 745Li Individual, 2003, pine green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
-
- Příspěvky: 1117
- Registrován: pát lis 30, 2012 10:28 am
- Bydliště: Pardubice
Re: Zeliho e38 740iA 1995
Dobrá práce .
vládní e32 735iL
ex BMW 740i e38,m60b40
ex BMW 523i e39
ex BMW 730D e38
ex BMW 525i e34
ex BMW 740i e38,m60b40
ex BMW 523i e39
ex BMW 730D e38
ex BMW 525i e34