Zdravim vsechny,
po saab 9000 2.3 turbo, mercedes w210 e200 , jsem zacal hledat neco co bude mit komfortnejsi podvozek a celkove o tridu vyssi jizdni pozitek. jelikoz jezdim jak dedek s vajcama na zadnim platu ,vykon motoru neresim.
Za zhruba pul roku jsem otestoval tyto vozy: kia opirus, audi a8, w220 s500, w220 s430,volvo s80, ..... no a nakonec jsem jel ve dvou 7er.... popravde bylo to jedine auto ,ktere na me zapusobilo na prvni dojem, predevsim po usednuti do interieru a jizde. napriklad oproti Sclasse bmw lepe filtruje kratke nerovnosti. ten podvozek je opravdu pqradni. klobouk dolu...nejsem fanda bmw, ale zjistuji ze se ve me probouzi 7er manie:)
nakonec jsem poridil 730 , temer holotu:) tedy auto o ktere tady nikdo nestoji:) ale za me melo vse co jsem od novho auta chtel a to ,alespon obstojny stav, nevybydlenost, V8 zvuk, sibr.... no uz zacinam s opravami a jen co auto dam do stavu k foceni, nafotim neco sem dam , ikdyz verim ze muj vuz nebude patrit k zajmu verejnosti 7er klubu:)).
update 20.2: provedeno za posledni pulrok:
- vodni ventily (pouzil jsem vnitrek z e39 -sedi a funguje vse pekne)
- nove skla svetel a rozlesteni plastu uvnitr -drobne zlepseni -jeste objednam nove zarovky
- lpg od levne lpg praha - opravdu pekna instalace - moje asi 5 auto na plyn a asi nejhezci instalace a funkcnost perfektni.
- doinstalovany bocni roletky - pouze ty velke - i tak genialni pro moje deti, nepece je slunicko
- dokoupeny chybejici listy dveri
- nove vzpery kufru - i tak nic moc
- olej/filtr
co me ceka:
- nove zesilene pruziny cekaj na vymenu (jen co bude teplo)
- novy olej a filtr v prevodovce - jiz jsem si vyrobil u baraku najezdy a jen co bude teplo,vlezu pod auto
- stale resim unik oleje - provedu pokus se zatmelenim netesnosti z venku - pod klimakompresorem - mam z prace specialni dvouslozkovy tmel -do cca 280 - pouzivali jsme ho na vstrikovaci formy ,kde vydrzel dost vysoke tlaky, i teploty a agresivni pripravky...
- neco udelat s audiem, dsp me nelaka, asi budu davat basaky do zadniho plata ,ale necham je ukrity pod tapcem. aby nebyly videt, vyzkousim je mit jako woofer, a uvidime, dopredu je nutnost nove vejskace, ty seriove jsou tragedie.
- pripravuji instalaci zadni elektricke rolety
730i...Liaz
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
-
- Příspěvky: 93
- Registrován: sob pro 19, 2015 7:36 pm
- Bydliště: Stará Boleslav
730i...Liaz
Naposledy upravil(a) keki666 dne pon úno 20, 2017 7:53 pm, celkem upraveno 4 x.
e38 730i ,1994, lpg, dalka 9,5-12, mesto 14-16
- oxik
- Příspěvky: 2245
- Registrován: stř bře 13, 2013 4:46 pm
Re: 730i...Liaz
Vítej mezi majiteli staré dobré sedmičky
Není to náhodou califova? Kanáldekly, šedofialový interiér bez lámacích sedaček s bederní opěrkou, bez navigace, bez ASC?
Není to náhodou califova? Kanáldekly, šedofialový interiér bez lámacích sedaček s bederní opěrkou, bez navigace, bez ASC?
-
- Příspěvky: 93
- Registrován: sob pro 19, 2015 7:36 pm
- Bydliště: Stará Boleslav
Re: 730i...Liaz
diky!
neni. ja mam orientblau, cerny semisovy interier, manual klima:) ..jak rikam totalni social ale me plne vyhovuje. pro me bylo meritko sibr a funkcnost. potrebuji tak dva tydny abych auto zakladne opecoval a pripravil na foceni.
neni. ja mam orientblau, cerny semisovy interier, manual klima:) ..jak rikam totalni social ale me plne vyhovuje. pro me bylo meritko sibr a funkcnost. potrebuji tak dva tydny abych auto zakladne opecoval a pripravil na foceni.
e38 730i ,1994, lpg, dalka 9,5-12, mesto 14-16
- volf-m
- Příspěvky: 1565
- Registrován: ned črc 19, 2015 5:40 pm
- Bydliště: Domažlice
Re: 730i...Liaz
Já třeba šíbr skoro nepoužívám, ale mám ho v sedmě i e36, už jsem se ale několikrát setkal s tím, že je to pro někoho nutnost. S autem jezdím většinu času taky na pohodu, ale i tak jsem rád za 740i. Jízda se silnějším motorem je dle mě vždycky pohodlnější a plynulejší. Moje auto je na originál podvozku a 16" kolech a pokud jde o komfort, ocenil bych EDC, pohodlí není špatné, ale ještě je co zlepšovat, najel jsem pár KM s e32 730i s EDC na origo 15" a bylo to ještě o něco jinde a e65/66 nebudu asi ani zmiňovat.
BMW E38 750iA Individual
BMW 330i E91 Ghetto Touring
Mini Cooper S Cabrio (R57)
BMW 330i E91 Ghetto Touring
Mini Cooper S Cabrio (R57)
-
- Příspěvky: 287
- Registrován: stř říj 13, 2010 8:41 pm
- Bydliště: Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
Re: 730i...Liaz
Cau,
Urcite bude tvuj vuz pro zdejsi cleny zajimavejsi nez muj
Taky se nemusis bat ze by o tvuj vuz nikdo nestal- od toho je taky PERFEKT - brzo pochopis proc
Jinak gratuluju k vyberu motorizace, ja to stesti nemel.
Tak spoustu stastnych kilometru, bez nehod a hlavne poruch( ty jsou nastesti castejsi)
Urcite bude tvuj vuz pro zdejsi cleny zajimavejsi nez muj
Taky se nemusis bat ze by o tvuj vuz nikdo nestal- od toho je taky PERFEKT - brzo pochopis proc
Jinak gratuluju k vyberu motorizace, ja to stesti nemel.
Tak spoustu stastnych kilometru, bez nehod a hlavne poruch( ty jsou nastesti castejsi)
BMW 730d E38 fl N46530
- Huff
- Příspěvky: 846
- Registrován: stř črc 03, 2013 6:58 am
Re: 730i...Liaz
Je 100x lepší mít mechanicky funkční auto, které dělá radost a je spolehlivé, než naloženou vránu, z které budeš akorát nešťastný. A třeba to časem vyměníš jako Herman za 4.0 v longu.
BMW E32 730ia V8
- volf-m
- Příspěvky: 1565
- Registrován: ned črc 19, 2015 5:40 pm
- Bydliště: Domažlice
Re: 730i...Liaz
S tím určitě souhlasím, co jsem pročítal bylo tu několik zakletých 750 co nakonec skočily na díly.
BMW E38 750iA Individual
BMW 330i E91 Ghetto Touring
Mini Cooper S Cabrio (R57)
BMW 330i E91 Ghetto Touring
Mini Cooper S Cabrio (R57)
-
- Příspěvky: 93
- Registrován: sob pro 19, 2015 7:36 pm
- Bydliště: Stará Boleslav
Re: 730i...Liaz
diky, jdu na olej v prevodovce, listy kolem auta, tesneni okna,olej serva,predni svetla..no jde relativne jen o udrzbu a drobnosti,ale je toho dost, aby auto bylo dle mych predstav..
jinak sibr mam v Galantu 2,5v6 a je to super v lete,vedro hned vylitne a nemusim tolik klimovat a je uvnitr prijemne bez pruvanu. po me je sibr vic dulezitej nez vykon motoru,ikdyz je jasne ze koni neni nikdy dost...
740 jsem ridil a jede to pekne , to jo, ale za rozdil penez radsi dam do Lpg,
otazka. pred startovanim a po vyndani klicku ze spinacky mi u volantu zavrci nejakej motorek,ale nic se nedeje.nevite co to je?diky
jinak sibr mam v Galantu 2,5v6 a je to super v lete,vedro hned vylitne a nemusim tolik klimovat a je uvnitr prijemne bez pruvanu. po me je sibr vic dulezitej nez vykon motoru,ikdyz je jasne ze koni neni nikdy dost...
740 jsem ridil a jede to pekne , to jo, ale za rozdil penez radsi dam do Lpg,
otazka. pred startovanim a po vyndani klicku ze spinacky mi u volantu zavrci nejakej motorek,ale nic se nedeje.nevite co to je?diky
e38 730i ,1994, lpg, dalka 9,5-12, mesto 14-16
-
- Příspěvky: 93
- Registrován: sob pro 19, 2015 7:36 pm
- Bydliště: Stará Boleslav
Re: 730i...Liaz
tak zámek kufru ,respektive ten chromovej kryt byl celej doprasenej ,jak se asi někdo to pokoušel vypáčit, tož jsem ho celej rozkuchal ,srovnal, chybělo tam jakékoliv těsnění kolem klíčku, tak jsem z gumy vyrobil nové(viz foto)... a teď pujde zpět, je to relativně jednoduché..3 hodiny..zde pár fotek..
e38 730i ,1994, lpg, dalka 9,5-12, mesto 14-16
-
- Příspěvky: 93
- Registrován: sob pro 19, 2015 7:36 pm
- Bydliště: Stará Boleslav
Re: 730i...Liaz
tak jsem se konečně dostal k odstraňování důležitějších problémů.
netěsnost motoru, -únik oleje - jsem tušil ventilové víka, ale teď se mi zdá že to mořná bude někde kolem klimakompresoru... zde je pár fotek. budu rád za nápad co by to mohlo být,
dále se zeptám, zdá se mi že zadek mám dost nízko, ikdyž pružiny jsou jako nový, asi předchozí majitel koupil špatné.
gumy 215/65 R16 .
kolik máte Vy místa mezi gumou a lemem blatníku? jaké pružiny doporučíte, kdyzž budu chtít dávat LPG? dle OEM čísla tam vycházejí dva tipy pružin,(dle dodatečného zatížení buď +25 a nebo +50 kg)ale když jsem ty pružiny převáděl dle čísla na jiné výrobce, tak mi to od nich ukazuje pouze jeden druh pružiny... nerad bych koupil nové a zas to neměl takle dole. případně pokud máte někdo dobré pružiny ,měl bych zájem.
netěsnost motoru, -únik oleje - jsem tušil ventilové víka, ale teď se mi zdá že to mořná bude někde kolem klimakompresoru... zde je pár fotek. budu rád za nápad co by to mohlo být,
dále se zeptám, zdá se mi že zadek mám dost nízko, ikdyž pružiny jsou jako nový, asi předchozí majitel koupil špatné.
gumy 215/65 R16 .
kolik máte Vy místa mezi gumou a lemem blatníku? jaké pružiny doporučíte, kdyzž budu chtít dávat LPG? dle OEM čísla tam vycházejí dva tipy pružin,(dle dodatečného zatížení buď +25 a nebo +50 kg)ale když jsem ty pružiny převáděl dle čísla na jiné výrobce, tak mi to od nich ukazuje pouze jeden druh pružiny... nerad bych koupil nové a zas to neměl takle dole. případně pokud máte někdo dobré pružiny ,měl bych zájem.
e38 730i ,1994, lpg, dalka 9,5-12, mesto 14-16