ano...musíš vyndat sedák, pak opěrky, pak opěradla jsou přichycený dole dvěma matkama...pak už jen vysuneš
jinak tady máš dva návody...
http://www.bimmerboard.com/forums/posts/73826
http://www.csparks.com/bmw/SunScreen/index.xhtml
Má první e38
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
- fishmaker
- Příspěvky: 2139
- Registrován: čtv srp 21, 2008 7:54 am
- Bydliště: kousek na sever od Prahy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Má první e38
First EX: BMW e38 740i 6/1995
Second Car : BMW e66 745Li 2/2002 + LPG
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Second Car : BMW e66 745Li 2/2002 + LPG
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
- Big Mára
- Příspěvky: 356
- Registrován: pon srp 19, 2013 8:20 pm
- Bydliště: Teplice
Re: Má první e38
Jo už jsem to jednou vynaval, ale myslel jsem že by to mohlo jít i jednodušeji, tak asi ne. Mám el. opěradla a s tím je trochu větší straní, než s obyčejnýma. No tak to hold rozeberu celé, no. Alespoň zprovozním i ty el. opěrky na hlavu Doufám, že to bude stát, za to
Ale dík
Ale dík
BMW e34 525TDS, ex BMW e38 740iL
- fishmaker
- Příspěvky: 2139
- Registrován: čtv srp 21, 2008 7:54 am
- Bydliště: kousek na sever od Prahy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Má první e38
tady máš ještě nějaký manuály...listuj si pomocí NEXT...tam jsou další návody co s tím souvisí
http://workshop-manuals.com/bmw/7_series_e38
http://workshop-manuals.com/bmw/7_series_e38
First EX: BMW e38 740i 6/1995
Second Car : BMW e66 745Li 2/2002 + LPG
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Second Car : BMW e66 745Li 2/2002 + LPG
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
-
- Příspěvky: 611
- Registrován: ned říj 26, 2008 10:58 am
Re: Má první e38
...original myslis priamo od BMW ci "len" zn. Bosch?Huff píše:Zkus ještě váhu vzduchu. Já na E32 3.0 V8 koupil lambdy a váhu, oboje nový originál, přestalo to smrdět nespáleným benzínem a jede to teď moc pěkně, předtím to bylo utrápené a rozežrané. Spotřebu mám v kombinaci 10-14, na rovné silnici konstantním kilem, nebrzdit, nezrychlovat 8,5, ale jezdit za to je sci-fi.
BMW 740iA E38 09/1994; diagnostika INPA a DIS
- Big Mára
- Příspěvky: 356
- Registrován: pon srp 19, 2013 8:20 pm
- Bydliště: Teplice
Re: Má první e38
Řekl bych, že je to jedno a to samé, jen v jiné krabiciHugo píše:...original myslis priamo od BMW ci "len" zn. Bosch?Huff píše:Zkus ještě váhu vzduchu. Já na E32 3.0 V8 koupil lambdy a váhu, oboje nový originál, přestalo to smrdět nespáleným benzínem a jede to teď moc pěkně, předtím to bylo utrápené a rozežrané. Spotřebu mám v kombinaci 10-14, na rovné silnici konstantním kilem, nebrzdit, nezrychlovat 8,5, ale jezdit za to je sci-fi.
BMW e34 525TDS, ex BMW e38 740iL
- Huff
- Příspěvky: 846
- Registrován: stř črc 03, 2013 6:58 am
Re: Má první e38
"Len" Bosch. 8o) Myslím to tak, že to není žádná náhrada, ale originální dodavatel a provedení jako do prvovýroby. Přijde mi zbytečné platit BMW za to, že to překoupili a není to v žluté ale v bílé krabičce. Vypadalo to úplně stejně jako to co tam bylo od výroby, lambdy jsem krásně povolil i po těch letech, otočit dvěma konektory a bylo hotovo. Dával jsem ještě snímač kliky, celé mě to vyšlo asi na 15 000 Kč.Hugo píše:...original myslis priamo od BMW ci "len" zn. Bosch?Huff píše:Zkus ještě váhu vzduchu. Já na E32 3.0 V8 koupil lambdy a váhu, oboje nový originál, přestalo to smrdět nespáleným benzínem a jede to teď moc pěkně, předtím to bylo utrápené a rozežrané. Spotřebu mám v kombinaci 10-14, na rovné silnici konstantním kilem, nebrzdit, nezrychlovat 8,5, ale jezdit za to je sci-fi.
Když si vezmu, co jsem musel udělat pro výměnu lambdy u Fiatu Croma, kde to nešlo povolit ani za boha a že to stejně nemělo patřičný efekt - tehdy jsem dával neznačkovou náhražku, přeletovával konektor, tak znovu "šetřit" nehodlám.
BMW E32 730ia V8
- Big Mára
- Příspěvky: 356
- Registrován: pon srp 19, 2013 8:20 pm
- Bydliště: Teplice
Re: Má první e38
Mě taky nešli povolit, musel jsem do servisu za zvedák.
BMW e34 525TDS, ex BMW e38 740iL
- Big Mára
- Příspěvky: 356
- Registrován: pon srp 19, 2013 8:20 pm
- Bydliště: Teplice
Re: Má první e38
Tak se mi to zdárně povedlo, ale práce to byla na celý den. SMD brzdovka se mi líbí a hlavně svítí, zarozdíl od té žárovky. Navíc se mi povedlo sparavit i el. opěrky.
BMW e34 525TDS, ex BMW e38 740iL
- korado87
- Příspěvky: 534
- Registrován: sob říj 09, 2010 9:57 am
Re: Má první e38
na tie sa musím veru pozrieť aj ja, iba drnčia a nevysúvajú sa
E38 V12 * long
E38 V12 * extra-long
E38 V12 * heavy-long
E66 V8 * daily plynový Individual long
E38 V12 * extra-long
E38 V12 * heavy-long
E66 V8 * daily plynový Individual long
- Big Mára
- Příspěvky: 356
- Registrován: pon srp 19, 2013 8:20 pm
- Bydliště: Teplice
Re: Má první e38
Jestli ti to začne bzučet, při otočení klíčku, tak máš ten stejný problém, jako jsem měl já. Ty plastový matky budou zlomený, tak jak to je na té fotce.
BMW e34 525TDS, ex BMW e38 740iL