LPG v 7er – zkusenosti po roce

pokec jen ohledně 7er
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.

Příklad:

BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Odpovědět
Uživatelský avatar
Filozof
Příspěvky: 2220
Registrován: úte srp 20, 2013 7:05 am
Bydliště: Vyškov

Re: LPG v 7er – zkusenosti po roce

Příspěvek od Filozof »

Alap:

Se stagem nemám problém žádnej. Mluvíme o polácích obecně. Mohou bejt některé systémy udělány dokonale to netvrdím ale rozdíl tam prostě je.
Já jsem měl Magic II systém a za těch 7let a 200tis km jsem byl většinou spokojenej ale stejně 5x na seřízení a jednou měnili vstřikovače všechny.
A jednou mi to tak rozhasili že to žralo 14-16litru LPG na 525i. To se mi tady nestane - nemělo by.


Ale je prostě vidět rozdíl už jen v tlaku 1,1-1,2bar vs 2,2bar je taky dvakrát tolik. A těch ochran navíc co má Prins + nej vstřikovače které využívá to mě utvrdilo v tom že chci jen Prins. Nic víc.
To co jsem popisoval jsem říkal svými slovy i to co jsem se dověděl ...těch příběhů z rozladěným plynem a problémy kolem sebe znám taky dost. A vše jsou polské systémy a možná i firmy to neumí ...netuším ale bude to obojí dohromady jistě.

Kamarád tady oddělal V12 motor na 750i protože servisák to prostě podělal a motor udělal pápá. Smutné.
Servisák a člověk co dělá Prins není žádnej blbec pokud má atestaci od Prins musí udělat x školení a musí tomu rozumět.
BMW E38 728ia Schwarz II - LPG Prins VSI 6/97 - Spotřeba Obrázek

Obrázek
alap
Příspěvky: 278
Registrován: sob zář 26, 2015 7:15 pm
Bydliště: Liberec

Re: LPG v 7er – zkusenosti po roce

Příspěvek od alap »

Jak jsem psal, nejsem tu kvůli reklamě. Osobně mám v citronu magic 1 v bmw brc a rozdíl v nich je hodně velký. Samozřejmě ve prospěch brc. Ale pokud bych měl porovnat brc a stag, tak uživatelsky to bude stejné, ale vybral bych si raději stag kvůli cenám dílů a servisu v mém okolí.
A taky mluvit o polácích osobně se taky nedá, to je jako by jsi řekl, že všichni řidiči bmw jsou stejní.
Jak tu bylo napsáno, není špatných systémů lpg, jsou jen dobří a špatní servisáci či montéři.
Věřím, že Prinz bude špička, ale stejně tak já bych si ho nepořídil, protože tu na něj není servis. A to je to co dělá nabídku a poptávku. A věřím, že kdyby to bylo tak dobré, tak tu kolem mě nějaký bude.
Ale držím ti palce aby jsi s ním byl ještě hoooodně dlouho spokojený.
ex e38 728ia 99 LPG
Uživatelský avatar
Filozof
Příspěvky: 2220
Registrován: úte srp 20, 2013 7:05 am
Bydliště: Vyškov

Re: LPG v 7er – zkusenosti po roce

Příspěvek od Filozof »

alap: je drahej a vždy stával 2x tolik co ostatní systémy tak jej mělo málo lidí ...dneska je ten rozdíl malý tak je už vidět častěji hlavně v zahraničí ....proto není tak často vidět.

servisů je málo ale není tam potřeba jezdit tak jako s běžnými systémy co se musejí dost často přenastavovat.....tady jen filtry a kontrola dlouhé roky co mi říkal není nic jiného třeba.... :)
BMW E38 728ia Schwarz II - LPG Prins VSI 6/97 - Spotřeba Obrázek

Obrázek
alap
Příspěvky: 278
Registrován: sob zář 26, 2015 7:15 pm
Bydliště: Liberec

Re: LPG v 7er – zkusenosti po roce

Příspěvek od alap »

Ale i když je ten systém tak dobrý, tak jednou ten servis potřeba bude. A je lepší mít pod kapotou něco co mi když tak opraví v každém městě, než něco co umí 5 lidí v republice.
Když jsem koupil citrona byl tam AG a ten umí nejblíž servisovat v Praze, jelikož se samozřejmě něco pokakalo, tak jsem vyrazil do Prahy do servisu, kde mi řekli "máte to rozbité. u pokladny zaplaťte 1500kč" A doporučili, že za 16000 mi celý předek předělají. Nikdo jiný s tím neuměl, tak jsem ho nechal vyhodil a dal starý magic. A to bývala před 15 lety AG hodně dobrá značka. Ale můj servisák mi říkal, že právě to, že měli málo servisů u nás, tak dnes po nich nezdechne ani pes. I když třeba v Holandsku stále frčí.
Jen čas ukáže, jak to bude fungovat.
A netvrď že jiný se musí stále servisovat. Otec má stag určitě 6 let a v servisu s tím ještě nebyl.
ex e38 728ia 99 LPG
Uživatelský avatar
Filozof
Příspěvky: 2220
Registrován: úte srp 20, 2013 7:05 am
Bydliště: Vyškov

Re: LPG v 7er – zkusenosti po roce

Příspěvek od Filozof »

alap: stag bych řekl patří k těm lepším a pokud je dobře udělaný a nastavený měl by fungovat dlouho v pohodě stejně tak i ostatní ale málokdo to umí dobře nastavit proto každé druhé auto hapruje a furt se něco řeší.
U prinsu stačí automatická adaptace po benzínové křivce a mělo by bejt ok. Pak jen jemné korekce a donastavení.... více to nepustí protože kopíruje benzín ECU jednotku a je to tedy i ochrana pro motor.

Já chtěl prins když stojí jen o trochu více mám jej 30minut od baráku a vím že tam pojedu jednou za rok na preventivní servis výměna filtru a revizi hotovo. :)
BMW E38 728ia Schwarz II - LPG Prins VSI 6/97 - Spotřeba Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
dunnst
Příspěvky: 1311
Registrován: pon úno 15, 2010 2:22 pm
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Re: LPG v 7er – zkusenosti po roce

Příspěvek od dunnst »

Ne všechny systémy, o kterých je řeč, že dělají problémy, jsou polské, takové Landi Renzo je italské a taky se o tom kdysi tradovalo, že to je kvalitní systém. A taky není pravda, že Prins je naprosto bez průserů :-) Někde jsem tady psal, jak jsem musel měnit oba emulátory, si to Filozofe najdi :-) Pravda, týpek mi pak řekl, že jsem schytal jednu várku těch emulátorů, které odcházeli, ale i tak je to krásná ukázka toho, že vyjímka potvrzuje pravidlo.
EX E32 740i LPG Obrázek EX Honda Legend KA9 LPG Obrázek Volvo S80 T6 LPG Obrázek
Uživatelský avatar
Filozof
Příspěvky: 2220
Registrován: úte srp 20, 2013 7:05 am
Bydliště: Vyškov

Re: LPG v 7er – zkusenosti po roce

Příspěvek od Filozof »

Samozřejmě i Prins muže mít nějakou vadnou serii kterou vydal a nějaké součástky se třeba museli měnit vit tvuj případ. Ale jinak to mají po hodně stránkách vychytané. Není to nesmrtelný systém to určitě ne jen je dál jako ostatní systémy a proto se mi líbí. :)

Zajimavé je že za BMW u přímého vstřiku novějšé modely aut prostě Prins ruku do ohně nedá proto ani pro ně nenabízí LPG. To jsem netušil že BMW použivá špatné vstřikovače ... magneti marelli a ty moc lpg nemusí a nedávají to.
Prej testují každé auto a Audi nebo další vizt tabulka nemají problém ale BMW prostě šáhlo na špatné výrobce vstřikovačů.....je to škoda ...
BMW E38 728ia Schwarz II - LPG Prins VSI 6/97 - Spotřeba Obrázek

Obrázek
zzeli
Příspěvky: 1553
Registrován: ned pro 29, 2013 9:46 pm

Re: LPG v 7er – zkusenosti po roce

Příspěvek od zzeli »

Na druhou stranu je to dobre, protoze by pak kazdej moula sedlal 760i v plynu a BMW srdcari odpurci LPG by z toho meli infarkty :lol:
BMW e66 745Li Individual, 2003, pine green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
Uživatelský avatar
herman17
Příspěvky: 1513
Registrován: čtv črc 11, 2013 9:08 am
Bydliště: Holomóc ♥

Re: LPG v 7er – zkusenosti po roce

Příspěvek od herman17 »

Tak zatim jsem to resil jen na dalku, ale na revizi chteji 2500 jen za serizeni. Dalsi ukony se musi platit... popisoval jsem muj problem a prej je to urcite spatna membrana v regulatoru... Prijde mi to blbost, tak tak asu ani nepojedu. Zda se mi, ze me chteji jen natahnout :(
SPORT & RELAX AREÁL BOZEŇOV - restaurace, wellness hotel ***, firemní akce, školící centrum, kemp, tenisové kurty, minigolf, lanové centrum a jiné
Obrázek
http://WWW.BOZENOV.CZ
Uživatelský avatar
volf-m
Příspěvky: 1563
Registrován: ned črc 19, 2015 5:40 pm
Bydliště: Domažlice

Re: LPG v 7er – zkusenosti po roce

Příspěvek od volf-m »

Tu membránu vyměň sám a je to. Jsem zvědavej kolik si řeknou v Plzni kam jedu na servis další pondělí.
BMW E38 750iA Individual

BMW 330i E91 Ghetto Touring
Mini Cooper S Cabrio (R57)
Odpovědět