750i technické dotazy

Sportovní rv. 1986 - 1994
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.

Příklad:

BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Odpovědět
kuta
Příspěvky: 21
Registrován: stř zář 02, 2009 7:39 am

Re: 750i technické dotazy

Příspěvek od kuta »

sentis píše:Ta konstrukce ze sirek je z jeklů 100x50 a proti těm držáčkum motoru vypadá dost masivně. Podobný držáčky mam na motorce na stupačkách. Neumim si představit co udělaj pri čelnim nárazu s tou vahou motoru a převodovky, pod kterou se mi skácel dílenskej jeřáb, když sem to tam cpal. :ugeek:
a jsou jekly rozumny? jeklem muzes kroutit ve sveraku hasakem,takze se celej ten ram bude pri zatizeni treba v zatacce taky celkem kroutit,ne?
740iA 1995, tmave zelena
Uživatelský avatar
Snejk
Příspěvky: 2637
Registrován: stř úno 20, 2008 5:48 pm
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: 750i technické dotazy

Příspěvek od Snejk »

a tady panu inženyrovi mužešě věřit. ten vi co mluvi ....
Obrázek
E32 730i LPG >> E32 735iL LPG>>E32 750iL high-line >>E38 740i >>E32 735i >>E38 740iL HLZPE >>e65 745i>>e66 760Li individual
Uživatelský avatar
sentis
Příspěvky: 12
Registrován: sob pro 26, 2009 11:24 pm

Re: 750i technické dotazy

Příspěvek od sentis »

no to nevim, jestli se to nebude kroutit, ale podle mě by nemuselo, protože největší podíl zatížení toho rámu činí motor a ten je přišroubovanej přímo u držáků spodních ramen, takže tam nebude žádnej velkej moment na krut. Navíc ten pán co to vyrábí má ve stejným rámu motor z M5, načipovanej na 560 koní
a nekroutí se.
BMW 750iL e32, mai/88´ VIN 2219314
kuta
Příspěvky: 21
Registrován: stř zář 02, 2009 7:39 am

Re: 750i technické dotazy

Příspěvek od kuta »

jako je mozny,ze se kroutit nebude samozrejme a preju ti to ;)
jen ten motor je tam podvesenej a to zatizeni se stejne vynasi nahoru na ulozeni a pak pres tlumice dolu a to ulozeni,jak je jen na jednom jeklu,tak bych to videl,ze se bude kroutit jak holka u tyce,ale taky se muzu samozrejme mylit :)
740iA 1995, tmave zelena
Uživatelský avatar
sentis
Příspěvky: 12
Registrován: sob pro 26, 2009 11:24 pm

Re: 750i technické dotazy

Příspěvek od sentis »

Až to poprvý proženu, jestli to někdy dostavim, dám vědět jestli se to kroutí. Ale mám jinej dotaz: co se stane, když tam nedám ani katy ani lambdy (celej vejfuk bude vyráběnej)? Slyšel jsem, že V12 je to jedno, jede prej ještě líp. Nevíte to někdo? Dík....
BMW 750iL e32, mai/88´ VIN 2219314
Uživatelský avatar
Snejk
Příspěvky: 2637
Registrován: stř úno 20, 2008 5:48 pm
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: 750i technické dotazy

Příspěvek od Snejk »

jo jo je to uplne uprdele motor se z toho neposere... ale když nechaš katy tak oni krasně utlumi ten chraplavy zvuk a daji motoru akorat tech z5 razu tak to i dobře pojede. a hlavn s dobrym zvukem . pak už jen trubku dozadu :)
Obrázek
E32 730i LPG >> E32 735iL LPG>>E32 750iL high-line >>E38 740i >>E32 735i >>E38 740iL HLZPE >>e65 745i>>e66 760Li individual
Uživatelský avatar
T613
Příspěvky: 2647
Registrován: čtv srp 21, 2008 2:56 pm

Re: 750i technické dotazy

Příspěvek od T613 »

s lambdama bych byl opatrny, ale to zas neni problem navarit jeden zavit navic za svody
a vyfuk nemuzes udelat jen holou trubku, prave u velkoobejmovych motoru ma vyfuk velky vyznam a ne ze srandy tam je takovy koncak i stredak, muzes si dovolit vyhodit katy a nahradit to rezonatorem ale vsechno ne
Uživatelský avatar
Snejk
Příspěvky: 2637
Registrován: stř úno 20, 2008 5:48 pm
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: 750i technické dotazy

Příspěvek od Snejk »

vzhledem kl tomu že to je kára na praseni.. .tak vyndanim lambd. = vetsi vykon i spotreba... tak to je spis pozitivni
kat dava docela dobre zpetne razy. ten motor s katem samotnym jede moc pekne. bez nej to je mrdka. se to skoro nerozjede
Obrázek
E32 730i LPG >> E32 735iL LPG>>E32 750iL high-line >>E38 740i >>E32 735i >>E38 740iL HLZPE >>e65 745i>>e66 760Li individual
Uživatelský avatar
sentis
Příspěvky: 12
Registrován: sob pro 26, 2009 11:24 pm

Re: 750i technické dotazy

Příspěvek od sentis »

To nebudou ouplně prázdný trubky, prej to plněj´ nějakou speciální vlnou (snad ne ovčí), dokonce je plněj´ jinak pro V12 a jinak pro V8, aby to mělo ten správnej odpor spalinám a zvuk.
BMW 750iL e32, mai/88´ VIN 2219314
robotron
Příspěvky: 23
Registrován: pát bře 18, 2011 9:58 pm

Re: 750i technické dotazy

Příspěvek od robotron »

Když tak tady pročítám všechny ty rady a názory,tak jsem rád,že existuje takové fórum.Taky bych potřeboval radu???Na mém 750i E32 se ozívá z motoru takovej nepříjemnej zvuk typu hučení až bzučení a zvyšuje se s otáčkama a jenom jak se to ohřeje.Studené-nic.V autě je to slyšet a je to nepříjemný.Jinak všechno klape jak má.Sdělal jsem řemeny a dělá to pořád.Nemá s tím náhodou někdo už skušenost?
Odpovědět