Zdraviim, trocha ozivim tento pokec o raketoplanoch s V12, planujem v blizkej dobe jeden kupit ale este som nemal v rukach automat. Motor by som zvladal ale ten automat to som este nevidel
Co na tom mam pozret? Ako prve olej, ci je pekny cerveny a nesmrdi, dalej by som skusil ci sa auto ide dopredu dozadu, radi 123.. samovolne rozbieha na D ale neviem co dalej..
750i technické dotazy
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
- Raisidlo77
- Příspěvky: 1668
- Registrován: pon črc 25, 2011 8:52 am
- Bydliště: Lovčičky
Re: 750i technické dotazy
Rád bych to tu zase otevřel
Přemýšlím nad hydroštelama.. mám ještě originály, 206tkm najeto. Originály s ražbou "INA BMW - kod dilu" .. zatím ticho po pěšině, všechny jsou zdravý, ale dělám na tom vše co uznám i neuznám za vhodný, a vzhledem k jejich absolutně snadné výměně, přemýšlím že dám nový. Samozřejme bych zase kupoval INU - kdo má přímo v Bawku kupovaný nově vyrobený INY a je spokojen, popř. doporučíte Febi apod ? Osobně jsem pro INU, taky proto že je mám za krásnej peníz.
Debatu o vyhozenej penězích nechci. Řeště to technicky.. finančne je 24hydroštelů oproti všemu co dělám nebo měním, zanedbatelná částka.
EDIT: Mám na mysli E38, takže M73.. jestli se nemýlím, tam jsou hydro jiná než u M70, ale nebudu zakládat další stejnej topic.. at tu mám obecně o 750i všecko v jednom.
Přemýšlím nad hydroštelama.. mám ještě originály, 206tkm najeto. Originály s ražbou "INA BMW - kod dilu" .. zatím ticho po pěšině, všechny jsou zdravý, ale dělám na tom vše co uznám i neuznám za vhodný, a vzhledem k jejich absolutně snadné výměně, přemýšlím že dám nový. Samozřejme bych zase kupoval INU - kdo má přímo v Bawku kupovaný nově vyrobený INY a je spokojen, popř. doporučíte Febi apod ? Osobně jsem pro INU, taky proto že je mám za krásnej peníz.
Debatu o vyhozenej penězích nechci. Řeště to technicky.. finančne je 24hydroštelů oproti všemu co dělám nebo měním, zanedbatelná částka.
EDIT: Mám na mysli E38, takže M73.. jestli se nemýlím, tam jsou hydro jiná než u M70, ale nebudu zakládat další stejnej topic.. at tu mám obecně o 750i všecko v jednom.
"Zatím prodáváme auta a ne hodnoty Cx.." šéf BMW Kuenheim při představení E38
BMW E38 750iXL - 1997 - DG10062
BMW E38 750iXL - 1997 - DG10161
exBMW E38 750iA
exBMW E38 740iA
BMW E38 750iXL - 1997 - DG10062
BMW E38 750iXL - 1997 - DG10161
exBMW E38 750iA
exBMW E38 740iA
-
- Příspěvky: 23
- Registrován: pát bře 18, 2011 9:58 pm
Re: 750i technické dotazy
Zdravím?nevíte náhodou někdo něco okolo serva?Zničehonic ztuhlo,ale ne ůplně.Jede tak napůl.Nivo funguje,brzdy tlakují,ale servo jede slabě.stalo se to najednou,olej jsem dal novej,závada žádná nesvítí,vše jinak funguje jak má.Prosím o každou radu!!!dííík..
-
- Příspěvky: 2908
- Registrován: stř lis 04, 2009 9:01 am
-
- Příspěvky: 23
- Registrován: pát bře 18, 2011 9:58 pm
Re: 750i technické dotazy
Tak to nevím?Jak to mám poznat?Nikdy jsem takový problém neřešil.Viděl jsem na převodce řízení zespodu konektor,ale nevím k čemu tam je.Podívám se ještě přes diagnostiku,co mi to řekne.Připadá mi to jako kdyby tam byl nějaký ventil,co přidává na tlaku serva při pomalé jízdě a ten asi nefunguje.Někdy se mi stalo jak jsem po ránu vyjížděl ze zahrady,že se mi v reidu zaseknul volant,ale pak všechno zase šlapalo.
-
- Příspěvky: 2908
- Registrován: stř lis 04, 2009 9:01 am
Re: 750i technické dotazy
to jsi celkem dobrý kaskadér, jezdit s autem, kterému se občas v rejdu zasekne volant Asi bude v hajzlu převodka řízení, když to dělá až tohle a servotronikový ventil. Do něho vede ten kabel a určuje to tuhost řízení
E32 740iL LCI
E38 740i LCI
F01 740i LCI
E38 740i LCI
F01 740i LCI
- T613
- Příspěvky: 2647
- Registrován: čtv srp 21, 2008 2:56 pm
Re: 750i technické dotazy
a co mas presne za auto? pokud 750 tak ta ma z vyorby servotronic (kdyz se podivas na prevodku rizeni je to takova kostka navic do ktere jde konektor)
bud mas problem tam nebo primo u te 750 jsou nahore ventily ktere regulaji tlak v rizeni tak jeste tam (to plati i v pripade M30 ktera ma hydraulicky posilovac)
bud mas problem tam nebo primo u te 750 jsou nahore ventily ktere regulaji tlak v rizeni tak jeste tam (to plati i v pripade M30 ktera ma hydraulicky posilovac)
-
- Příspěvky: 23
- Registrován: pát bře 18, 2011 9:58 pm
Re: 750i technické dotazy
Mě se ten volant sekne jenom na místě když vytočím plnej reid a jenom jednou až dvakrát za studena,ale jen někdy.Jinak to funguje.Já mám E32 750i r.v.91 a mám najeto orig.140tis.Převodka je taková kostka a jde do ni jeden dvoudrátovej konektor-zespodu.Ale asi jsem blbej,nevidím ty ventily.Nahoře jsou ventily na regulaci topení,a pak takovej rozdělovník ,co do něho vedou trubky od serva,a posilovače.Na něm jsou dva tlakové spínače kontrolek-na tlak v brzdách a tlak serva.Asi bych to viděl na ty ventily,ale musím je napřed najít.Jdu se na to znovu podívat.
- T613
- Příspěvky: 2647
- Registrován: čtv srp 21, 2008 2:56 pm
Re: 750i technické dotazy
jo to jsem myslel, ty cidla nahore
-
- Příspěvky: 23
- Registrován: pát bře 18, 2011 9:58 pm
Re: 750i technické dotazy
Tak jestli je to ten rozdělovník trubek na čem jsou ty dvě čidla,tak to je teda v řiti.To se nedá rozdělat.Takže to poznám tak,až to vyměním ne?A jestli to nebude ono,tak je to dole na převodce.A to sem taky v řiti.Tak teď nevím co dál. Musím něco vymyslet.Ale dík alespoň za tohle.Kdyby ještě někoho něco napadlo,tak bych byl moc rád.Díky.