750i technické dotazy

Sportovní rv. 1986 - 1994
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.

Příklad:

BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Odpovědět
xras
Příspěvky: 98
Registrován: pát srp 27, 2010 11:20 am

Re: 750i technické dotazy

Příspěvek od xras »

Zdraviim, trocha ozivim tento pokec o raketoplanoch s V12, planujem v blizkej dobe jeden kupit ale este som nemal v rukach automat. Motor by som zvladal ale ten automat to som este nevidel :D

Co na tom mam pozret? Ako prve olej, ci je pekny cerveny a nesmrdi, dalej by som skusil ci sa auto ide dopredu dozadu, radi 123.. samovolne rozbieha na D ale neviem co dalej.. :D
Uživatelský avatar
Raisidlo77
Příspěvky: 1668
Registrován: pon črc 25, 2011 8:52 am
Bydliště: Lovčičky

Re: 750i technické dotazy

Příspěvek od Raisidlo77 »

Rád bych to tu zase otevřel :)

Přemýšlím nad hydroštelama.. mám ještě originály, 206tkm najeto. Originály s ražbou "INA BMW - kod dilu" .. zatím ticho po pěšině, všechny jsou zdravý, ale dělám na tom vše co uznám i neuznám za vhodný, a vzhledem k jejich absolutně snadné výměně, přemýšlím že dám nový. Samozřejme bych zase kupoval INU - kdo má přímo v Bawku kupovaný nově vyrobený INY a je spokojen, popř. doporučíte Febi apod ? Osobně jsem pro INU, taky proto že je mám za krásnej peníz.

Debatu o vyhozenej penězích nechci. Řeště to technicky.. finančne je 24hydroštelů oproti všemu co dělám nebo měním, zanedbatelná částka.
EDIT: Mám na mysli E38, takže M73.. jestli se nemýlím, tam jsou hydro jiná než u M70, ale nebudu zakládat další stejnej topic.. at tu mám obecně o 750i všecko v jednom.
"Zatím prodáváme auta a ne hodnoty Cx.." šéf BMW Kuenheim při představení E38
BMW E38 750iXL - 1997 - DG10062
BMW E38 750iXL - 1997 - DG10161
exBMW E38 750iA
exBMW E38 740iA
robotron
Příspěvky: 23
Registrován: pát bře 18, 2011 9:58 pm

Re: 750i technické dotazy

Příspěvek od robotron »

Zdravím?nevíte náhodou někdo něco okolo serva?Zničehonic ztuhlo,ale ne ůplně.Jede tak napůl.Nivo funguje,brzdy tlakují,ale servo jede slabě.stalo se to najednou,olej jsem dal novej,závada žádná nesvítí,vše jinak funguje jak má.Prosím o každou radu!!!dííík..
caknakis
Příspěvky: 2908
Registrován: stř lis 04, 2009 9:01 am

Re: 750i technické dotazy

Příspěvek od caknakis »

máš servotronic, nebo obyč?
E32 740iL LCI
E38 740i LCI
F01 740i LCI
robotron
Příspěvky: 23
Registrován: pát bře 18, 2011 9:58 pm

Re: 750i technické dotazy

Příspěvek od robotron »

Tak to nevím?Jak to mám poznat?Nikdy jsem takový problém neřešil.Viděl jsem na převodce řízení zespodu konektor,ale nevím k čemu tam je.Podívám se ještě přes diagnostiku,co mi to řekne.Připadá mi to jako kdyby tam byl nějaký ventil,co přidává na tlaku serva při pomalé jízdě a ten asi nefunguje.Někdy se mi stalo jak jsem po ránu vyjížděl ze zahrady,že se mi v reidu zaseknul volant,ale pak všechno zase šlapalo.
caknakis
Příspěvky: 2908
Registrován: stř lis 04, 2009 9:01 am

Re: 750i technické dotazy

Příspěvek od caknakis »

to jsi celkem dobrý kaskadér, jezdit s autem, kterému se občas v rejdu zasekne volant :-) Asi bude v hajzlu převodka řízení, když to dělá až tohle a servotronikový ventil. Do něho vede ten kabel a určuje to tuhost řízení
E32 740iL LCI
E38 740i LCI
F01 740i LCI
Uživatelský avatar
T613
Příspěvky: 2647
Registrován: čtv srp 21, 2008 2:56 pm

Re: 750i technické dotazy

Příspěvek od T613 »

a co mas presne za auto? pokud 750 tak ta ma z vyorby servotronic (kdyz se podivas na prevodku rizeni je to takova kostka navic do ktere jde konektor)
bud mas problem tam nebo primo u te 750 jsou nahore ventily ktere regulaji tlak v rizeni tak jeste tam (to plati i v pripade M30 ktera ma hydraulicky posilovac)
robotron
Příspěvky: 23
Registrován: pát bře 18, 2011 9:58 pm

Re: 750i technické dotazy

Příspěvek od robotron »

Mě se ten volant sekne jenom na místě když vytočím plnej reid a jenom jednou až dvakrát za studena,ale jen někdy.Jinak to funguje.Já mám E32 750i r.v.91 a mám najeto orig.140tis.Převodka je taková kostka a jde do ni jeden dvoudrátovej konektor-zespodu.Ale asi jsem blbej,nevidím ty ventily.Nahoře jsou ventily na regulaci topení,a pak takovej rozdělovník ,co do něho vedou trubky od serva,a posilovače.Na něm jsou dva tlakové spínače kontrolek-na tlak v brzdách a tlak serva.Asi bych to viděl na ty ventily,ale musím je napřed najít.Jdu se na to znovu podívat.
Uživatelský avatar
T613
Příspěvky: 2647
Registrován: čtv srp 21, 2008 2:56 pm

Re: 750i technické dotazy

Příspěvek od T613 »

jo to jsem myslel, ty cidla nahore
robotron
Příspěvky: 23
Registrován: pát bře 18, 2011 9:58 pm

Re: 750i technické dotazy

Příspěvek od robotron »

Tak jestli je to ten rozdělovník trubek na čem jsou ty dvě čidla,tak to je teda v řiti.To se nedá rozdělat.Takže to poznám tak,až to vyměním ne?A jestli to nebude ono,tak je to dole na převodce.A to sem taky v řiti.Tak teď nevím co dál. :? Musím něco vymyslet.Ale dík alespoň za tohle.Kdyby ještě někoho něco napadlo,tak bych byl moc rád.Díky.
Odpovědět