Chrastění v motoru
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
- SHAVO!
- Příspěvky: 111
- Registrován: ned led 17, 2010 8:43 pm
Chrastění v motoru
Pánové,jsem člověk zvedavej a rád se ptám a mám další otázku...Z motoru,přesněji z jeho přední části,někde z míst kde je pumpa na servo se ozývá jakýsi chrastění..Chrastí to pořád,i na volnoběh s otáčkama rychleji..Prvně jsem myslel že to bude něco kolem vrtule nebo pumpy na servo,ale začínám si myslet,že to může mít spojitost s napínákama řetězu..Jak zjistím,zda to je ono?
716iSAL e32
- SHAVO!
- Příspěvky: 111
- Registrován: ned led 17, 2010 8:43 pm
Re: Chrastění v motoru
Jinak motor neshasíná,tichounce si brumlá...Žádny veliký rány to nejsou,fakt je to spíš takovej zvuk v pozadí
716iSAL e32
- Tomas735i
- Příspěvky: 660
- Registrován: čtv srp 28, 2008 5:32 pm
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
- SHAVO!
- Příspěvky: 111
- Registrován: ned led 17, 2010 8:43 pm
- NORMANN
- Příspěvky: 3721
- Registrován: úte srp 26, 2008 8:03 pm
- Bydliště: Blottendorf, Schönbach, Nickelsdorf (Erz.) (Erz.)
Re: Chrastění v motoru
asi bych zkusil ještě odmontovat vrtuli s visco spojkou a pokud by to dělalo dál při krátké zkoušce, asi bych sundal i řemen. na chvilku by to nemělo nic udělat, pokud by to furt chrastilo, tak by to mohl být asi ten řetěz.
Freude am Fahren mit E38 725tdsA / E39 525tdsA Touring, E39 530dA Touring 142kw
Ex: 2x E12 520, E12 525, E28 527i, E32 735i+ E30 316i, E34 520i touring, E34 525ixA touring
Ex: 2x E12 520, E12 525, E28 527i, E32 735i+ E30 316i, E34 520i touring, E34 525ixA touring
- T613
- Příspěvky: 2647
- Registrován: čtv srp 21, 2008 2:56 pm
Re: Chrastění v motoru
uz jsme to resily a prvotne bude menit plastove kladky a remeny, zkontroluje ty napinaky na prsach ... to bude na 90% ono, protoze kdyby tak hrkal rozvodovy retez tak ten motor je tyden pred smrti, coz nevypada
ta viska by to mohla taky delat, ze by byla pridrena, tohle je blbe v tom ze v zime takove veci se ozvou ikdyz v lete to nic nedelalo ... tezko rict no
ta viska by to mohla taky delat, ze by byla pridrena, tohle je blbe v tom ze v zime takove veci se ozvou ikdyz v lete to nic nedelalo ... tezko rict no
- SHAVO!
- Příspěvky: 111
- Registrován: ned led 17, 2010 8:43 pm
Re: Chrastění v motoru
jj,prvně vyměním kladky..pak se uvidí.Dám vědět,co se změnilo.Poslouchal jsem to a spíš než zmotoru to je někde mimo něj vepředu
716iSAL e32
-
- Příspěvky: 47
- Registrován: sob lis 14, 2009 6:08 pm
- Bydliště: vysočina
Re: Chrastění v motoru
čau, mě teda dělal 3.0 V8 to samý a bylo uvolněný olejový čerpadlo. říkal mě to předávací technik v BMW Krotil když jsem tam kdysi kupoval mírně jetou e34 s tímhle motorem ať si na to dávám bacha a že by bylo jako dobrý když se vyměňuje olej tak sundat i ten deklík na vaně a zkouknout to čerpadlo jestli je dobře dotáhlí. Myslel to obecně na motory V8, dokonce snad říkal že to měli v určitých letech někde napsaný v technologickým postupu to dělat na autech který se tam u nich objevili na servis oleje. A teď k mím postřehům. Jelikož jsem s autem jezdíval několik let z vysočiny do Klatov téměř pravidelně každej tejden + nějáký to ježdění doma, tak výměny oleje jen naskakovaly a jednou jsem přistih taky takový chrastivý zvuk ze předu motoru, neváhal jsem a sám jsem ten dekl na té vaně sundal. Po oddělání na mě vypad jeden šroub cca 10x60(přesně už nevim)a ostatní byli volný skoro před vypadnutím ze závitu, tudíž bylo volné celé mazací čerpadlo které zároveň svou přírubou vede olej dál do mazacího kanálu. Jenže jak může předávat olej dál když tou přírubou se olej vlastňě ztrácel a tekl zpátky do vany. Tenkrát jsem to auto provozoval a honil defakto jen po dálnicích tak zaplať pánbůh že se ten motor neudělal někde na klice nebo tak něco.Vod tý doby jsem tu vaničku sundával pořád a přetahoval to. Načeš ale od tý doby vždycky když se motor někde malinko zhoup na votáčkách myslím tím třeba rozjezd a tak ,začalo se na diplayi vobjevovat hlášení "ildruck motor min" tak je jasný že to asi nebylo uplně bez následků ,ale jinak to jezdilo a dalšímu majiteli to jezdí bez jakýhokoliv problému dál skoro jako nový. Pro další pokusování s motorama jsem poučenej a teď na svý 4.0 to dělám taky s tím kontrolováním a mám klid. Rozebrání tý vaničky je nenáročný a takřka bez finančních nároků. toť moje zkušenosti s chrastěním řeťezu ...
BMW 740i 95' DG41811 GAS machine
-
- Příspěvky: 47
- Registrován: sob lis 14, 2009 6:08 pm
- Bydliště: vysočina
Re: Chrastění v motoru
jsem zapoměl uvézt že to čerpadýlko je poháněný právě řeťězem jednořadým přímo od kliky,a díky tomu že to bylo celý volný tak i ten řeťez byl jak kšandy , naštěstí nespad- to by bylo po motoru
BMW 740i 95' DG41811 GAS machine
- SHAVO!
- Příspěvky: 111
- Registrován: ned led 17, 2010 8:43 pm
Re: Chrastění v motoru
tak u mě doufám že jinej případ-sundal jsem pleskatej řemen a nastartoval bez něj..Bez altíku,bez serva,atd...A tichoučko.Otočil jsem naprázdno kladkama a obě fakt chrastěj,ložiska jedou na sucho..Pak sem vracel řemen a myslel sem že mě jebne..nepoznačil sem si kudy řemen vedl...
716iSAL e32