Chrastění v motoru

Sportovní rv. 1986 - 1994
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.

Příklad:

BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Uživatelský avatar
R6 power
Příspěvky: 262
Registrován: pát dub 17, 2009 5:49 am
Bydliště: Krkonoše, kousek od Vrchlabí

Re: Chrastění v motoru

Příspěvek od R6 power »

T613 píše:jo to je tim ze tam mate misto oleje sadlo, pokud bys takhle jezdil denne v mrazu a pridrel motor, vubec bych se tomu nedivil :lol:
Přeci tam nebudu lejt 5W40, 10W40 musí stačit :D :D
E39 530iAT, rodinný kočár & daily car
do počtu přibyla zase 7er DN62376

ex spousta kočárků, hlavně E36, byla i E32
Uživatelský avatar
Tomas735i
Příspěvky: 660
Registrován: čtv srp 28, 2008 5:32 pm
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Chrastění v motoru

Příspěvek od Tomas735i »

Hmm... Tak jsem se končeně dostal k chvilce času na auto.. Budu měnit olej a při té příležitosti jsem odkryl i olejovou vanu, abych pořešil řetěz k ol. čerpadlu.. Je to vyvěšený jako blázen ale nějak se mi nepodařilo přijít na způsob, jak to utáhnout aby nebyl tak vyvěšenej :o .. Bohužel občas zaklepe takže to chci dát dopořádku... Poraďte pls...
Uživatelský avatar
Snejk
Příspěvky: 2637
Registrován: stř úno 20, 2008 5:48 pm
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Chrastění v motoru

Příspěvek od Snejk »

hm predevcirem sem to delal na svem.. a samo sem kokot no ze jo... tak priste... taky to mam vytahane tak sem to uznal ze to je dobre a dal to neresil no...
a ted koukam ze reseni je kurva jednoduchy ale ja uz se videl spis doma v posteli nez se nekam divat no...

tak tu je navod... na pumpe je sroub a tim se to napne...
oil.JPG
Obrázek
E32 730i LPG >> E32 735iL LPG>>E32 750iL high-line >>E38 740i >>E32 735i >>E38 740iL HLZPE >>e65 745i>>e66 760Li individual
Uživatelský avatar
Tomas735i
Příspěvky: 660
Registrován: čtv srp 28, 2008 5:32 pm
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Chrastění v motoru

Příspěvek od Tomas735i »

Snejku ty jsi kouzelník :ugeek: . Četl jsem i tu předchozí verzi zprávy a čekal....
Ráno to udělám 8-)
THX!!
Uživatelský avatar
T613
Příspěvky: 2647
Registrován: čtv srp 21, 2008 2:56 pm

Re: Chrastění v motoru

Příspěvek od T613 »

pisou +/- 2mm to je skoro napevno, ty to mas provesene +/- 2cm :-) to by chtelo vymenit nez ho dal trapit
Uživatelský avatar
Snejk
Příspěvky: 2637
Registrován: stř úno 20, 2008 5:48 pm
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Chrastění v motoru

Příspěvek od Snejk »

no hele ale ja bych rekl ze je to fuk. bmw uvadi jen v pripade potreby dopnout.. . o vymene tam neni nic a ani na to nemaj postup... tak se asi pocita ze to takhke ve 300 000 utahnes.. a on to dalsich 300 vydrzi a pak to pude doprdelei s motorem :) ale to myslim nikdo z nas uz nezazije :D
Obrázek
E32 730i LPG >> E32 735iL LPG>>E32 750iL high-line >>E38 740i >>E32 735i >>E38 740iL HLZPE >>e65 745i>>e66 760Li individual
Uživatelský avatar
Tomas735i
Příspěvky: 660
Registrován: čtv srp 28, 2008 5:32 pm
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Chrastění v motoru

Příspěvek od Tomas735i »

Krucinalfixhergotfagot.. Chtěl jsem to udělat ale zjistil jsem, že to mám jinak než je na tom nákresu... Fuuuuck!! :evil: :evil:
Nemá s tím někdo praxi?? Ať jsem hledal jak jsem hledal, nikde jsem napínák nenašel. Jedině fakt vyměnit ten řetěz ale aby to pomohlo :|
Uživatelský avatar
Tomas735i
Příspěvky: 660
Registrován: čtv srp 28, 2008 5:32 pm
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Chrastění v motoru

Příspěvek od Tomas735i »

Uživatelský avatar
Tomas735i
Příspěvky: 660
Registrován: čtv srp 28, 2008 5:32 pm
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Chrastění v motoru

Příspěvek od Tomas735i »

Hotovo!! V tom odkazu co jsem dával je napsáno, že jako napínák se používá taková "podložka". Bohužel se mi zaboha nepodařilo jí povolit (a ožvýkat jsem to nechtěl), takže jsem shodil olejové čerpadlo, vzal do ruky golu a šlo to hned 8-) ..
Hugo
Příspěvky: 611
Registrován: ned říj 26, 2008 10:58 am

Re: Chrastění v motoru

Příspěvek od Hugo »

to si jako myslite, ze po cca 300 000 km se ten retez na cerpadlu natahne o 2-3 cm??? a co pak rozvodovej retez, ktery je podstatne dluhsi? ten by se pak natahnul o 10 cm :-D
BMW 740iA E38 09/1994; diagnostika INPA a DIS
Odpovědět