Chrastění v motoru

Sportovní rv. 1986 - 1994
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.

Příklad:

BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Uživatelský avatar
T613
Příspěvky: 2647
Registrován: čtv srp 21, 2008 2:56 pm

Re: Chrastění v motoru

Příspěvek od T613 »

u M60/M62 je znamy problem s povolovanim pumpy z cehoz vyplyva pruser pro retez, tak proc ne .. a nebavime se o natahnuti 2cm na delku, ale o jeho propnuti :-) asi jsi nikdy nemel motorku a nezkracoval retez na jawe :)
Uživatelský avatar
dave730
Příspěvky: 94
Registrován: pát úno 06, 2009 7:55 pm
Bydliště: Jaroměř

Re: Chrastění v motoru

Příspěvek od dave730 »

Zdar chlapi,
už delší dobu mě taky trápí takový chrastění na předku motoru M60. Na kladkách to není, měl jsem sundaný řemen a je to bez změny. Tak jsem sundal spodek vany a jak tady píšete, tak i na mě vypadly šrouby a zbytek byl úplně volnej. Bohužel jsem zjistil, že ozubené kolo čerpadla je pěkně ohnutý, trochu nalomený a ožvejkaný jak šmajdalo. Tak jsem čerpadlo poutahoval, kolo porovnal ( jen dočasně, tímto pokud někdo máte, koupím buď ozub. kolo nebo celé ol. čerpadlo ) nehrozilo, že by se rozpadlo, ale raději jsem řetěz nechal trochu volnější. Bohužel asi díky tomu chrastění přetrvává.
Doufám, že až vyměním řetězové kolo a natáhnu řetěz, tak bude po zvukách. Protože ten zvuk mě nepřipadá jako od řetězu, ale uvidíme.
ex - BMW e38 730 iL 95 LPG, BMW 745i e65
Odpovědět