čištění váhy vzduchu a škrtící klapky
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
- dunnst
- Příspěvky: 1311
- Registrován: pon úno 15, 2010 2:22 pm
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
Re: čištění váhy vzduchu a škrtící klapky
Mno co si tak vybavuju, tak se tady s nějakým týpkem řešilo, proč mu ta E32 žere tolik benzínu a první, co se výtáhlo bylo - špatná váha. Mě to žere taky kotel, tak proto se ptám .-)
- Snejk
- Příspěvky: 2637
- Registrován: stř úno 20, 2008 5:48 pm
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: čištění váhy vzduchu a škrtící klapky
ano vaha ma vliv zasadni... ale tim že se pravě ojebe ta odporova draha... plus že je zasrana tak, že nema hladky chod.... co bys dělal vědu je to mechanicka kurva tak prostě hadru do benzina vymýst sračky a pavouky a přecaknout čidlo třeba wd40... promazat wd40kou... a pak v nejhoršim ten tunning s tou drahou co si viděl nahoře... to je cela legrace. vic nema cenu tunit...
E32 730i LPG >> E32 735iL LPG>>E32 750iL high-line >>E38 740i >>E32 735i >>E38 740iL HLZPE >>e65 745i>>e66 760Li individual
- hubas
- Příspěvky: 715
- Registrován: stř bře 03, 2010 9:26 pm
- Bydliště: Nové Strašecí
Re: čištění váhy vzduchu a škrtící klapky
Srát na potenci, bych tam nechal tu původní váhu, akorát bych ji odpojil od sacího potrubí a vzducháče a lopatku zafixoval v té poloze, ve které to startuje...výsledek stejnej a míň štelování...taková fejková váhaSnejk píše: to jina vec je vzit potenciometr.. napojit ho misto vahy a vahu dat do piči celou... ono to funguje.. sice to na benzin žere i travu na silnici ale k dojeti na benzinku + starty akorat...
Vyrábí se nějaké sítko, které by šlo namontovat mezi váhu a klapku?
BMW e32-735i-10/91, manual+LPG
Volvo V70 I.-2,5d-10/99, automat
Opel Corsa E-1,4i-04/17, manual+LPG
EX BMW e38-740i-06/96, automat+LPG
Volvo V70 I.-2,5d-10/99, automat
Opel Corsa E-1,4i-04/17, manual+LPG
EX BMW e38-740i-06/96, automat+LPG
- hubas
- Příspěvky: 715
- Registrován: stř bře 03, 2010 9:26 pm
- Bydliště: Nové Strašecí
Re: čištění váhy vzduchu a škrtící klapky
No a kdyby bylo potřeba jet nouzově delší trasu na benzín, tak vyndat mezikus (kus trubky o stejné délce jako váha, namontovaná na její původní místo) na to místo dát váhu, vyndat zajišťující šroub a tradá...práce na chvilku.
Ale problém bych viděl spíš v tom, že si motor sám přepíná benzín/plyn podle teploty a otáček...takže se studeným motorem v koloně asi prostě víc točit...nebo??? Nebo jak je to...když bude váha zafixovaná na volnoběh a přepne mi to při jízdě na béňo, tak jak to pojede?
Ale problém bych viděl spíš v tom, že si motor sám přepíná benzín/plyn podle teploty a otáček...takže se studeným motorem v koloně asi prostě víc točit...nebo??? Nebo jak je to...když bude váha zafixovaná na volnoběh a přepne mi to při jízdě na béňo, tak jak to pojede?
BMW e32-735i-10/91, manual+LPG
Volvo V70 I.-2,5d-10/99, automat
Opel Corsa E-1,4i-04/17, manual+LPG
EX BMW e38-740i-06/96, automat+LPG
Volvo V70 I.-2,5d-10/99, automat
Opel Corsa E-1,4i-04/17, manual+LPG
EX BMW e38-740i-06/96, automat+LPG
- dunnst
- Příspěvky: 1311
- Registrován: pon úno 15, 2010 2:22 pm
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
Re: čištění váhy vzduchu a škrtící klapky
Na beznín to přepne jen když mu to dovolíš, alespoň tak to bylo u mýho podtlaku. V šuplíku u řidiče byla malinká kontrolní píčovina s přepínačem mezi třema režimama :
Benzín - jede jen na benzín
Auto - nastartuje na benzín a přepne na plyn, ten mi to drželo, zpátky už nepřepínalo... jedinej problém byl v tom přepínání, kdy mi auto skoro vždycky chcíplo, takže jsem to raději přepínal ručně v otáčkách
Plyn - jede jen na plyn
Benzín - jede jen na benzín
Auto - nastartuje na benzín a přepne na plyn, ten mi to drželo, zpátky už nepřepínalo... jedinej problém byl v tom přepínání, kdy mi auto skoro vždycky chcíplo, takže jsem to raději přepínal ručně v otáčkách
Plyn - jede jen na plyn
- hubas
- Příspěvky: 715
- Registrován: stř bře 03, 2010 9:26 pm
- Bydliště: Nové Strašecí
Re: čištění váhy vzduchu a škrtící klapky
No u toho mýho přepínače jsou dvě diody...zelená na benzin a žlutá na plyn. Nastartuješ na benzin a přepneš na plyn, ale dokud nepřekročíš 1500ot., tak žlutá pouze bliká...tzn. jedeš pořád na benzin. Když ti otáčky se studeným motorem spadnou pod 1500, zase se to přepne na benzin.
BMW e32-735i-10/91, manual+LPG
Volvo V70 I.-2,5d-10/99, automat
Opel Corsa E-1,4i-04/17, manual+LPG
EX BMW e38-740i-06/96, automat+LPG
Volvo V70 I.-2,5d-10/99, automat
Opel Corsa E-1,4i-04/17, manual+LPG
EX BMW e38-740i-06/96, automat+LPG
- dunnst
- Příspěvky: 1311
- Registrován: pon úno 15, 2010 2:22 pm
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
Re: čištění váhy vzduchu a škrtící klapky
To jsem viděl naposledy ve feldě v autoškole tuhle verzi .-) To je naprd, když tam neni nějakej přepínač, co tě nechá jet pořád na plyn...
- hubas
- Příspěvky: 715
- Registrován: stř bře 03, 2010 9:26 pm
- Bydliště: Nové Strašecí
Re: čištění váhy vzduchu a škrtící klapky
Já do toho až tak nevidím, ale řekl bych, že to má asi nějakej důvod...spíš bych řekl, že je to takovej "zimní" režim...
BMW e32-735i-10/91, manual+LPG
Volvo V70 I.-2,5d-10/99, automat
Opel Corsa E-1,4i-04/17, manual+LPG
EX BMW e38-740i-06/96, automat+LPG
Volvo V70 I.-2,5d-10/99, automat
Opel Corsa E-1,4i-04/17, manual+LPG
EX BMW e38-740i-06/96, automat+LPG
- fivajs
- Příspěvky: 1238
- Registrován: ned úno 06, 2011 5:08 pm
- Bydliště: Chomutov
Re: čištění váhy vzduchu a škrtící klapky
Vrátím se k tomuto tématu. Kdo z Vás zkoušel posunovat odporovou dráhu? Mám tu dvě váhy - jedna dobrá, druhá vystřelená. Narazil jsem celkem na zásadní problém: Ty šroubky, co drží odporovou dráhu jsou z výroby zakitované-zalepené. Nejdříve jsem si to zkusil na tý vystřelený - hodina práce a vyšroubovaný jeden jediný šroubek, ostatní dokurvený, jak jsem to zkoušel, u jednoho jsem ukroutil hlavu, závit zůstal tam. Pak jsem to zkusil na té dobré a ani prd-na tu jsem se radši vykašlal, když je dobrá. Tak přiznejte se, komu se podařilo a komu ne? A vsadím se, že nikomu. Leda ty šroubky odvrtat.
Audi A8 L W12 450hp + Liaz 151 290hp
- hubas
- Příspěvky: 715
- Registrován: stř bře 03, 2010 9:26 pm
- Bydliště: Nové Strašecí
Re: čištění váhy vzduchu a škrtící klapky
Já ty šroubky tenkrát povolil, měl jsem na to ale dobře padnoucí šroubovák...ale stejnak to vystřelenou váhu nemůže spasit...a ruku na srdce, kdo s podtlakovým LPG oddělá váhu normálním opotřebením To tak možná já s tím svým super brutal reduktorem
BMW e32-735i-10/91, manual+LPG
Volvo V70 I.-2,5d-10/99, automat
Opel Corsa E-1,4i-04/17, manual+LPG
EX BMW e38-740i-06/96, automat+LPG
Volvo V70 I.-2,5d-10/99, automat
Opel Corsa E-1,4i-04/17, manual+LPG
EX BMW e38-740i-06/96, automat+LPG