čištění váhy vzduchu a škrtící klapky

Sportovní rv. 1986 - 1994
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.

Příklad:

BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Uživatelský avatar
dunnst
Příspěvky: 1311
Registrován: pon úno 15, 2010 2:22 pm
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Re: čištění váhy vzduchu a škrtící klapky

Příspěvek od dunnst »

Mno co si tak vybavuju, tak se tady s nějakým týpkem řešilo, proč mu ta E32 žere tolik benzínu a první, co se výtáhlo bylo - špatná váha. Mě to žere taky kotel, tak proto se ptám .-)
EX E32 740i LPG Obrázek EX Honda Legend KA9 LPG Obrázek Volvo S80 T6 LPG Obrázek
Uživatelský avatar
Snejk
Příspěvky: 2637
Registrován: stř úno 20, 2008 5:48 pm
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: čištění váhy vzduchu a škrtící klapky

Příspěvek od Snejk »

ano vaha ma vliv zasadni... ale tim že se pravě ojebe ta odporova draha... plus že je zasrana tak, že nema hladky chod.... co bys dělal vědu je to mechanicka kurva tak prostě hadru do benzina vymýst sračky a pavouky a přecaknout čidlo třeba wd40... promazat wd40kou... a pak v nejhoršim ten tunning s tou drahou co si viděl nahoře... to je cela legrace. vic nema cenu tunit...
Obrázek
E32 730i LPG >> E32 735iL LPG>>E32 750iL high-line >>E38 740i >>E32 735i >>E38 740iL HLZPE >>e65 745i>>e66 760Li individual
Uživatelský avatar
hubas
Příspěvky: 715
Registrován: stř bře 03, 2010 9:26 pm
Bydliště: Nové Strašecí

Re: čištění váhy vzduchu a škrtící klapky

Příspěvek od hubas »

Snejk píše: to jina vec je vzit potenciometr.. napojit ho misto vahy a vahu dat do piči celou... ono to funguje.. sice to na benzin žere i travu na silnici ale k dojeti na benzinku + starty akorat...
Srát na potenci, bych tam nechal tu původní váhu, akorát bych ji odpojil od sacího potrubí a vzducháče a lopatku zafixoval v té poloze, ve které to startuje...výsledek stejnej a míň štelování...taková fejková váha :D

Vyrábí se nějaké sítko, které by šlo namontovat mezi váhu a klapku?
BMW e32-735i-10/91, manual+LPG
Volvo V70 I.-2,5d-10/99, automat
Opel Corsa E-1,4i-04/17, manual+LPG
EX BMW e38-740i-06/96, automat+LPG
Uživatelský avatar
hubas
Příspěvky: 715
Registrován: stř bře 03, 2010 9:26 pm
Bydliště: Nové Strašecí

Re: čištění váhy vzduchu a škrtící klapky

Příspěvek od hubas »

No a kdyby bylo potřeba jet nouzově delší trasu na benzín, tak vyndat mezikus (kus trubky o stejné délce jako váha, namontovaná na její původní místo) na to místo dát váhu, vyndat zajišťující šroub a tradá...práce na chvilku.
Ale problém bych viděl spíš v tom, že si motor sám přepíná benzín/plyn podle teploty a otáček...takže se studeným motorem v koloně asi prostě víc točit...nebo??? Nebo jak je to...když bude váha zafixovaná na volnoběh a přepne mi to při jízdě na béňo, tak jak to pojede?
BMW e32-735i-10/91, manual+LPG
Volvo V70 I.-2,5d-10/99, automat
Opel Corsa E-1,4i-04/17, manual+LPG
EX BMW e38-740i-06/96, automat+LPG
Uživatelský avatar
dunnst
Příspěvky: 1311
Registrován: pon úno 15, 2010 2:22 pm
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Re: čištění váhy vzduchu a škrtící klapky

Příspěvek od dunnst »

Na beznín to přepne jen když mu to dovolíš, alespoň tak to bylo u mýho podtlaku. V šuplíku u řidiče byla malinká kontrolní píčovina s přepínačem mezi třema režimama :

Benzín - jede jen na benzín
Auto - nastartuje na benzín a přepne na plyn, ten mi to drželo, zpátky už nepřepínalo... jedinej problém byl v tom přepínání, kdy mi auto skoro vždycky chcíplo, takže jsem to raději přepínal ručně v otáčkách
Plyn - jede jen na plyn
EX E32 740i LPG Obrázek EX Honda Legend KA9 LPG Obrázek Volvo S80 T6 LPG Obrázek
Uživatelský avatar
hubas
Příspěvky: 715
Registrován: stř bře 03, 2010 9:26 pm
Bydliště: Nové Strašecí

Re: čištění váhy vzduchu a škrtící klapky

Příspěvek od hubas »

No u toho mýho přepínače jsou dvě diody...zelená na benzin a žlutá na plyn. Nastartuješ na benzin a přepneš na plyn, ale dokud nepřekročíš 1500ot., tak žlutá pouze bliká...tzn. jedeš pořád na benzin. Když ti otáčky se studeným motorem spadnou pod 1500, zase se to přepne na benzin.
BMW e32-735i-10/91, manual+LPG
Volvo V70 I.-2,5d-10/99, automat
Opel Corsa E-1,4i-04/17, manual+LPG
EX BMW e38-740i-06/96, automat+LPG
Uživatelský avatar
dunnst
Příspěvky: 1311
Registrován: pon úno 15, 2010 2:22 pm
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Re: čištění váhy vzduchu a škrtící klapky

Příspěvek od dunnst »

To jsem viděl naposledy ve feldě v autoškole tuhle verzi .-) To je naprd, když tam neni nějakej přepínač, co tě nechá jet pořád na plyn...
EX E32 740i LPG Obrázek EX Honda Legend KA9 LPG Obrázek Volvo S80 T6 LPG Obrázek
Uživatelský avatar
hubas
Příspěvky: 715
Registrován: stř bře 03, 2010 9:26 pm
Bydliště: Nové Strašecí

Re: čištění váhy vzduchu a škrtící klapky

Příspěvek od hubas »

Já do toho až tak nevidím, ale řekl bych, že to má asi nějakej důvod...spíš bych řekl, že je to takovej "zimní" režim...
BMW e32-735i-10/91, manual+LPG
Volvo V70 I.-2,5d-10/99, automat
Opel Corsa E-1,4i-04/17, manual+LPG
EX BMW e38-740i-06/96, automat+LPG
Uživatelský avatar
fivajs
Příspěvky: 1238
Registrován: ned úno 06, 2011 5:08 pm
Bydliště: Chomutov

Re: čištění váhy vzduchu a škrtící klapky

Příspěvek od fivajs »

Vrátím se k tomuto tématu. Kdo z Vás zkoušel posunovat odporovou dráhu? Mám tu dvě váhy - jedna dobrá, druhá vystřelená. Narazil jsem celkem na zásadní problém: Ty šroubky, co drží odporovou dráhu jsou z výroby zakitované-zalepené. Nejdříve jsem si to zkusil na tý vystřelený - hodina práce a vyšroubovaný jeden jediný šroubek, ostatní dokurvený, jak jsem to zkoušel, u jednoho jsem ukroutil hlavu, závit zůstal tam. Pak jsem to zkusil na té dobré a ani prd-na tu jsem se radši vykašlal, když je dobrá. Tak přiznejte se, komu se podařilo a komu ne? A vsadím se, že nikomu. Leda ty šroubky odvrtat. :roll: :!:
Audi A8 L W12 450hp + Liaz 151 290hp
Uživatelský avatar
hubas
Příspěvky: 715
Registrován: stř bře 03, 2010 9:26 pm
Bydliště: Nové Strašecí

Re: čištění váhy vzduchu a škrtící klapky

Příspěvek od hubas »

Já ty šroubky tenkrát povolil, měl jsem na to ale dobře padnoucí šroubovák...ale stejnak to vystřelenou váhu nemůže spasit...a ruku na srdce, kdo s podtlakovým LPG oddělá váhu normálním opotřebením :D To tak možná já s tím svým super brutal reduktorem :D :D :D
BMW e32-735i-10/91, manual+LPG
Volvo V70 I.-2,5d-10/99, automat
Opel Corsa E-1,4i-04/17, manual+LPG
EX BMW e38-740i-06/96, automat+LPG
Odpovědět