Kupa 750il

Sportovní rv. 1986 - 1994
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.

Příklad:

BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Odpovědět
Uživatelský avatar
fivajs
Příspěvky: 1238
Registrován: ned úno 06, 2011 5:08 pm
Bydliště: Chomutov

Re: Kupa 750il

Příspěvek od fivajs »

Ale no tááák, pokud nejsi vyloženě outsider, tak to dáš sám. No u nás by práce stála 1500-2000 = max 80EUR. Pokud by to chtělo srovnat nebo zavařit hlavu, tak dalších 100E. Žádná katastrofa
Audi A8 L W12 450hp + Liaz 151 290hp
Uživatelský avatar
T613
Příspěvky: 2647
Registrován: čtv srp 21, 2008 2:56 pm

Re: Kupa 750il

Příspěvek od T613 »

jsi blazen ... za 2t na tento motor nikdo ani nesahne, pokud bys mel cokoliv delat s hlavou tak je to minimalne 5t/ks a to bys musel udelat i druhou samosebou (aspon ji otlakovat) ... kdyz uz bys nahodou delal hlavy, tak stejne musis vyhodit motor ven do stojanu, pretesnit, zkontrolovat i cely "spodek" (kliku, saly, steny valcu, jestli je blok rovny) jestli je to vse OK, protoze delat "Vrch" s tim, ze koupis jenom tesneni a bouchnes to tam, za pul roku zjistis ze mas pridreny valec, protoze jak tam chcala voda - vyrezl vlhkosti, protoze to strycovi stalo na zahrade je blahova predstava ...

koupit to auto muzes jedine s tim ze pripadne vymenis motor, ktery sezenes za slusnou cenu cely, jakekoliv opravy vic poskozenych motoru se dnes nevyplati pokud to auto neni muzejni kus s najezdem 10tkm

celkove pokud jsi levy na to si delat na tomto aute veci sam, tak se na to vyser a kup si za 3t€ nejaky pekny kus, protoze do tohoto bys zahucel jeste vic a porad budes mit jen prumerne auto a hromadu nervu na stole, tento kus je spis dobry pro nekoho na dily s tim ze mas papiry a dotahnes si neco pekneho od skopcaku bez eko-eura, jelikoz dnes prihlasovat takto stare auto a jeste na slovensku neni zadna slava
caknakis
Příspěvky: 2908
Registrován: stř lis 04, 2009 9:01 am

Re: Kupa 750il

Příspěvek od caknakis »

Za pár dní bych mohl nabídnout pěknou 750 il r.v. 89...neshnilou, v celkem pěkné výbavě... Vycházela by asi okolo 35000,- Známý se zbavuje, tak dám vědět
E32 740iL LCI
E38 740i LCI
F01 740i LCI
Uživatelský avatar
fivajs
Příspěvky: 1238
Registrován: ned úno 06, 2011 5:08 pm
Bydliště: Chomutov

Re: Kupa 750il

Příspěvek od fivajs »

T613 píše:jsi blazen ... za 2t na tento motor nikdo ani nesahne, pokud bys mel cokoliv delat s hlavou tak je to minimalne 5t/ks a to bys musel udelat i druhou samosebou (aspon ji otlakovat) ... kdyz uz bys nahodou delal hlavy, tak stejne musis vyhodit motor ven do stojanu, pretesnit, zkontrolovat i cely "spodek" (kliku, saly, steny valcu, jestli je blok rovny) jestli je to vse OK, protoze delat "Vrch" s tim, ze koupis jenom tesneni a bouchnes to tam, za pul roku zjistis ze mas pridreny valec, protoze jak tam chcala voda - vyrezl vlhkosti, protoze to strycovi stalo na zahrade je blahova predstava ...

koupit to auto muzes jedine s tim ze pripadne vymenis motor, ktery sezenes za slusnou cenu cely, jakekoliv opravy vic poskozenych motoru se dnes nevyplati pokud to auto neni muzejni kus s najezdem 10tkm

celkove pokud jsi levy na to si delat na tomto aute veci sam, tak se na to vyser a kup si za 3t€ nejaky pekny kus, protoze do tohoto bys zahucel jeste vic a porad budes mit jen prumerne auto a hromadu nervu na stole, tento kus je spis dobry pro nekoho na dily s tim ze mas papiry a dotahnes si neco pekneho od skopcaku bez eko-eura, jelikoz dnes prihlasovat takto stare auto a jeste na slovensku neni zadna slava
To už jdeš vyloženě do extrémů. Klikovka a spodek... To už by bylo na výměnu motoru, ale když rupne těsnění nebo hlava, prostě se to spraví a jede se dál, neblázni
Audi A8 L W12 450hp + Liaz 151 290hp
Uživatelský avatar
fivajs
Příspěvky: 1238
Registrován: ned úno 06, 2011 5:08 pm
Bydliště: Chomutov

Re: Kupa 750il

Příspěvek od fivajs »

P.S.Kdyby ses rozhodl přeci jen vyndat motor, přetěsnit a trochu si s ním pohrát, tady je návod, jak ho rychle dostat ven:
http://www.stream.cz/vtipky-srandicky/6 ... d-5-vterin
Audi A8 L W12 450hp + Liaz 151 290hp
Uživatelský avatar
T613
Příspěvky: 2647
Registrován: čtv srp 21, 2008 2:56 pm

Re: Kupa 750il

Příspěvek od T613 »

proc do extremu, tohle neni ctyrvalec z fabie, ale V12, kde za dve hodiny vymenis tak svicky natoz sundas hlavu. Pokud by s ni cokoliv bylo tak v tu chvili oprava motoru jde okamzite do hodnoty pomalu celeho auta, a to tak stare hlavy kolikrat ani nejdou uz zavarit nebo to nikdo nebude chtit delat, je to 25 let stary kram.

Takze nejake povidacky ze "jenom" vymenis tesneni a motor najede dalsich 200tkm vubec neber. Kdovi co se stim stalo, co tomu predchazelo atd. Tohle se vyplati mozna cloveku ktery si to udela sam jako konicka, urcite ne ze to odvezes nekam aby to nekdo delal ... to jsou xx hodin prace, nez se nekam dostanes a pak zjitis ze to je cele stejne na vyhozeni.
Uživatelský avatar
Tomas750iL
Příspěvky: 525
Registrován: stř zář 29, 2010 11:44 pm
Bydliště: Slovensko

Re: Kupa 750il

Příspěvek od Tomas750iL »

tak vam hosi velmi pekne dakujem este ze som sa opytal pretoze naozaj stym moze byt cokoliv...mozna by som to zvladol ale nemam garaz a na ulici toto delat :D

a navic...kdyz uz by se davala pulka motoru dole tak isto by se nedelalo jenom tesneni ale tam sroubik tam gumicka tak tesneni atd...a nakonec by prace vysla cena celyho auta s buh vi jakym vyslehedem do budoucna...ale dekuju
V12
Uživatelský avatar
T613
Příspěvky: 2647
Registrován: čtv srp 21, 2008 2:56 pm

Re: Kupa 750il

Příspěvek od T613 »

proste bys musel ten motor vyhodit zrovna cely, rozhodit ho a teprv se rozhoudnout co s nim a kolik to bude stat a ne jen delat narychlo polovinu
takovych aut je i u nas na prodej nekolik 20-30t, v nemecku jeste vic. Proc kupovat za 1t€ takovou past kdyz za 3t€ sezenes pekny kus, kde poresis par kravin a mel bys jezdit, jasne ze posrat se muze cokoliv ale to bys nikdy nic nekoupil

chce to zapjit mozek, kalkulacku a spocitat si to, bohuzel to hodne lidi nechape a pak mi tady jezdi ztracene pripady kteri se utapi v nejakem kramu, ktery bych nekoupil ani ja na dily natoz to davat dokupy ... to je i duvod proc jsem svoje auto nakonec odepsal ikdyz bylo lepsi nez vsechny 750 co se ted prodavaly na netu kolem 30, proste se nic jineho nevyplatilo s tim udelat, cokoliv jineho je jen utapeni penez do kanalu
Uživatelský avatar
Tomas750iL
Příspěvky: 525
Registrován: stř zář 29, 2010 11:44 pm
Bydliště: Slovensko

Re: Kupa 750il

Příspěvek od Tomas750iL »

ja bych chtel neco scim se da hlavne jezdit neco kde bych musel resit jen brzdy podvozek napravy svetla interier zarovky elektrika ne probuh motor a prevodovku...sem tam neco jako hadice servo chladic co ja vim klima atd je promne uplne v pohode protoze stym ma problem proste kazdy auto natoz V12... vim ze takove nic extra nesezenu ale aby to nezralo tolik oleje a vody si myslim ze da jeste sehnat za dobry peniz ale nepojizdnu V12 z jakeho koli duvodu co se tice poruchy motoru a prevodovky je pro tenhle typ jen strata casu... a hlavne penez...kdyz to nebrzdi nesviti nebo neco to se da resit i mimo garaze a da se stim hrat ale takoveto zasahy do motoru je pri 1000 eurovem autu docela zbytocny vkladani penez... kdyby to byla E38 to je jiny tam to smysl jeste ma ale tady nevim... :roll:
V12
Uživatelský avatar
Tomas750iL
Příspěvky: 525
Registrován: stř zář 29, 2010 11:44 pm
Bydliště: Slovensko

Re: Kupa 750il

Příspěvek od Tomas750iL »

Ma vobec zmysel uvazovat nad niecim takymto?
http://bmw-rad-7.autobazar.eu/750il-id3190158.html
V12
Odpovědět