Kupa 750il

Sportovní rv. 1986 - 1994
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.

Příklad:

BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Odpovědět
Uživatelský avatar
Tomas750iL
Příspěvky: 525
Registrován: stř zář 29, 2010 11:44 pm
Bydliště: Slovensko

Kupa 750il

Příspěvek od Tomas750iL »

Zdravim
v buducnu planujem kupit e32750iL
chcel by som to aj s EDC je to este vyhodne kupovat stymto EDC?je tam niaky rozdiel oproti bez EDC?
hmm v niektorych rocnikoch som videl ze nemali modely ako 88-89 tusim...ASC? hmm oplati sa to kupit bez ASC? nakolko je to petliter a dost by som sa bal jazdit natom bez aspon niakej bezpecnosti nakolko som teraz jazdil na 1,3 objem... 8-)

mal by som este par otazok ako to je s PDC?? chcel by som potom keby som to mal tam dat PDC dopredu aj dozadu je to mozne?? videl som to v niektorych modeloch ale vo vecsine nie preto sa pytam ci sa to tam da namontovat najlepsie original? pretoze neviem si predstavit stym parkovat s L verziou to fakt by mi pomohlo aspon dozadu:)

potom ako je to s kupovanim tohto auta v CZ alebo SK?? neviem presne kedy by som to kupoval ale momentalne ziadne 750 niesu a ked aj boli tak dost v zalostnom stave cize jedina alternativa mi pripada DE?? tam su ale dost vysoke ceny za niektore modely okolo 4000E su tam dost pekne ale tolko zase zanu dat nechcem to uz by som mohol vziat rovno E38 este by som si parE priplatil.

a posledna otazka.
celkom sa mi nelubi ten seriovy zvuk...je to sice take auto kde zvuk by nemal byt pocut ale chcel by som aspon jemne pocut ze je pod kapotou V12 a nie niaka R6...
klasicka koncovka dozadu by pomohla?alebo tam treba menit vsetko co sa tyka vyfuku??

vdaka vam za rady.
V12
Uživatelský avatar
hubas
Příspěvky: 715
Registrován: stř bře 03, 2010 9:26 pm
Bydliště: Nové Strašecí

Re: Kupa 750il

Příspěvek od hubas »

...prej "niaka R6" :o

Však v12 má v serii úplně jinej zkuk a to jest ušlechtilejší a bez cvakání, prostě je to koncepčně modernější záležitost.
Dřív bych doporučil sehnat auto, pak opravit, co bude třeba a zvuk nechyt na pak...mi to trochu připomíná bmw klub :D :D :D
Udělat auto hlasitější těžký není, šel bych cestou jiného koncového tlumiče...ale v tom je to kouzlo seriové 7er...tiché auto, které se dokáže projevit i se ser. výfukem... e32 v longu má působit elegantně a vážně, ale každému dle chuti...
BMW e32-735i-10/91, manual+LPG
Volvo V70 I.-2,5d-10/99, automat
Opel Corsa E-1,4i-04/17, manual+LPG
EX BMW e38-740i-06/96, automat+LPG
Uživatelský avatar
KAMIL740
Příspěvky: 1590
Registrován: čtv srp 21, 2008 1:49 pm
Bydliště: Co je ti po tom ?

Re: Kupa 750il

Příspěvek od KAMIL740 »

hele nechci nejak starasit ale najit fakt dobrout 750 e32 je nadlidsky ukol vetsina znic h zere olej a projevujou se ruzny neduhy to auto proste potrebuje peci a prachy nejeden borec na to dojel je to proste dobry auto ale musis koupit fakt super kus a ten stoji super prachy v cr sem takoou na prodej nevidel a dacan svoji po repasy motoru neproda :) radsi bych volil byt tebou e38 i treba tu 750 je lepsi silnejsi am 5.automat a proste modernejsi ne ze bych nemel rad starsi bmw ale to si musi koupit fanda co do toho nasype love at uz za nakupku nebo za servis uzivatelsky si myslim bude levnejsi e38
ex skoda faborit 135 l
ex e38 740ia 10/97 DK66882
citoren AX 1,0 spot :)))
e34 525i spera rules elpídží by dejv :)))
evlo
Příspěvky: 490
Registrován: úte říj 20, 2009 10:56 am

Re: Kupa 750il

Příspěvek od evlo »

E32 750 neni v12, ale i6i6, ne?

Spis bych ze sve zkusenosti doporucil E23 745i - jede to lip, je to lepsi zazitek z rychlosti, je to pohodlnejsi (podvozkove), akorat je to teda docela hlucne no. A teda pravda, cenove jsou dobre kusy jeste drazsi nez ty E32 :)
Uživatelský avatar
T613
Příspěvky: 2647
Registrován: čtv srp 21, 2008 2:56 pm

Re: Kupa 750il

Příspěvek od T613 »

po delsi dobe fakt dobre tema :lol: :lol: :lol:
uz dlouho jsem uvazoval o zalozeni tematu "Perly fora" tak dnes je ten pravy den
Uživatelský avatar
dunnst
Příspěvky: 1311
Registrován: pon úno 15, 2010 2:22 pm
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Re: Kupa 750il

Příspěvek od dunnst »

LOL - perly fóra .-) Hele ale to by bylo cool to založit takový téma! :-) Jen by se teda musel najít dobrodinec, co tam ty perly přehodí .-)
Přidám svoje perly do vínku - o technickém stavu ojetin E32 750i nevím zhola nic, měl jsem v ruce dva šestivály E32 a tam byl motor ta jedna věc, která držela pořád .-) U toho dvanáctivála poradí povolanější... ale co se cen týče, tak po DE tohle auto seženeš už víceméně od 1k €, podle mě se dá narazit v klidu na kus do 2k € v pěknym stavu, pro ty němce je to kvůli jejich ekodani (snad 500 € ročně je na tohle auto ekodaň v Německu) spíš jen přítěž a zbavujou se toho. Ale přimluvil bych se za tu E38, přeci jen, novější auto, vyšší výkon, lepší převodovka, potenciálně míň problémů, to všecko pro to auto mluví. Jestli jsi ochotnej do toho narvat 4k €, tak se ti zákonitě musí podařit sehnat velmi pěknej kousek. Mrkni na http://www.mobile.de , mrkni na http://www.ebay.de a udělej si o cenách představu sám. O čtyřlitru V8 bych být tebou taky zauvažoval, ne nadarmo je to do těch sedem nejpopulárnější motorizace .-)

Btw. mě se podařilo od německých kolegů přitáhnout teďka E32 740i s LPG od Prins v poměrně pěknym stavu za 860 € (+ odtah, přihlášení, ekodaň, papíř že auto skutečně splňuje Euro 1 a bůhví kolik dalších blbostí jsem státu zaplatil). Celkem 35k českých to ve finále vyšlo... Takže dá se .-)
EX E32 740i LPG Obrázek EX Honda Legend KA9 LPG Obrázek Volvo S80 T6 LPG Obrázek
Uživatelský avatar
hubas
Příspěvky: 715
Registrován: stř bře 03, 2010 9:26 pm
Bydliště: Nové Strašecí

Re: Kupa 750il

Příspěvek od hubas »

Co to kurva je i6i6 :D :D :D
BMW e32-735i-10/91, manual+LPG
Volvo V70 I.-2,5d-10/99, automat
Opel Corsa E-1,4i-04/17, manual+LPG
EX BMW e38-740i-06/96, automat+LPG
Uživatelský avatar
T613
Příspěvky: 2647
Registrován: čtv srp 21, 2008 2:56 pm

Re: Kupa 750il

Příspěvek od T613 »

no vratme se radsi k tematu ...

strucne:
- radsi si kup auto bez EDC, protoze u 20 let stareho auta 100% funkcni EDC je spis zazrak a i do budoucna zdroj problemu nez obyc podvozek
- 750 bez ASC neni, podle rocniku je akorat nekolik moznosti provedeni ASC
- PDC bylo original vzadu od 86+ anebo i predek 91+, moc aut to nema, na dodelani tu je samotne tema, jde to sehnat ale za celou sadu das xxx €
- co se tyce celkove stavu tak jak pise kamil, a u 750 to plati 2x: je dulezite koupit dobry stav zrovna, hlavne motor musi byt OK, zbytek (tlumice, brzdy atd) uz se da poresit za par tisic ... pak je nejdrazsi polozka vzdycky benzin :-)
- cena ... takze to shrnem ze nevis co chces :-) pokud ti prijde draha E32 a chces si priplatit "par" € na E38 ... kup si radsi cokoliv jineho nez V12 nebo fobii
ber to ze E32 uz dnes moc nejezdi oproti E38. Ty ceny jsou da se rict i srovnatelne za pekne kusy, protoze uz je to klasika.
- zvuk: na tohle zrovna zapomen, je to limuzina ne porsche gt3, vyfuk je navrzeny presne z vyroby prave na ticho, jakykoliv tuzing zasah bude mit za nasledek spis pruser a ubytek vykonu nez "super zvuk kaaamo"
Uživatelský avatar
Tomas750iL
Příspěvky: 525
Registrován: stř zář 29, 2010 11:44 pm
Bydliště: Slovensko

Re: Kupa 750il

Příspěvek od Tomas750iL »

aha tak vam velmi pekne dakujem za rady
na zvuk sa teda vykaslem

este otazka ako to je stymi problemami motora ako ze zere olej atd?? je to az tak velmi zle? diagnostika pred kupou by dokazala odhalit pripadne velky problem??
V12
Uživatelský avatar
hubas
Příspěvky: 715
Registrován: stř bře 03, 2010 9:26 pm
Bydliště: Nové Strašecí

Re: Kupa 750il

Příspěvek od hubas »

Opravte mě, jestli se pletu, ale hlavní příčinou žraní oleje je netěsnost pístních kroužků, prostě kroužek nesetře dostatečně elej z válce, ten tam zůstává a vypaluje se, tím se ztrácí... Takže výměna pístních kroužků při které většinou následuje i výměna pístů, s tím spojena výměna těsnění pod hlavou, s tím v ideálním případě spojena i výměna šroubů.
12válců, dvě hlavy...ne děkuji, leda bych do toho šel s tím, že v tom utopím balík a pak je to cajk.

Diagnostika ti tohle neodhalí...

Ale v12 je král, wo tom žádná...

Mám R6, nejede to, žere to...ale jezdím pořád, ale za V12 ve stejným stavu bych neměnil...
BMW e32-735i-10/91, manual+LPG
Volvo V70 I.-2,5d-10/99, automat
Opel Corsa E-1,4i-04/17, manual+LPG
EX BMW e38-740i-06/96, automat+LPG
Odpovědět