jo tento test se zdi ma aspon nejaky smysl, ikdyz tu neni nad cim pochybovat z pohledu fyziky
to video aspon nejake je tady, jinak nevim kde najit kompletni dokument
http://www.youtube.com/watch?v=j1Wy4tO9 ... 1&index=26
Pro všechny co si chtějí snižovat auto
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
- T613
- Příspěvky: 2647
- Registrován: čtv srp 21, 2008 2:56 pm
- Tomas750iL
- Příspěvky: 525
- Registrován: stř zář 29, 2010 11:44 pm
- Bydliště: Slovensko
Re: Pro všechny co si chtějí snižovat auto
ked uz sme pri bezpecnosti aut atd nechcem zakladat novu temu ale mam taky dotaz
ako je natom napriklad taka e32 s bezpecnostou pri naraze?
je rovnako bezpecna 1988 ako 1994?
viem ze napriklad taka 750 je lepsia ako niaka 730 s manualem kedze tam je aj ten tazky 750 motor ako deformacna zona
no ale ako to je napriklad e32 vs ja nevim skoda octavia treba?
alebo napriklad naraz z boku do dveri?
len ma to tak zaujima natoz to auto je celkom stare a vyzera dost mohutne na ty roky
ako je natom napriklad taka e32 s bezpecnostou pri naraze?
je rovnako bezpecna 1988 ako 1994?
viem ze napriklad taka 750 je lepsia ako niaka 730 s manualem kedze tam je aj ten tazky 750 motor ako deformacna zona
no ale ako to je napriklad e32 vs ja nevim skoda octavia treba?
alebo napriklad naraz z boku do dveri?
len ma to tak zaujima natoz to auto je celkom stare a vyzera dost mohutne na ty roky
V12
- Snejk
- Příspěvky: 2637
- Registrován: stř úno 20, 2008 5:48 pm
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pro všechny co si chtějí snižovat auto
taky mohutne je... nekdy to proste je dobre (naraz do skody octavia) a nekdy to je spatne (zed, strom) ale tam je zase vetsi sance ze strom prerazis nebo zed zbouras...
E32 730i LPG >> E32 735iL LPG>>E32 750iL high-line >>E38 740i >>E32 735i >>E38 740iL HLZPE >>e65 745i>>e66 760Li individual
-
- Příspěvky: 108
- Registrován: ned kvě 23, 2010 5:27 pm
- Bydliště: Bratislava - Slovensko
Re: Pro všechny co si chtějí snižovat auto
videl som jednu sedmicku raz co nabraza v 180tke stojacu e36-tku Ta 7er bude jazdit zachiluk bez problemov.. ale ta e36 a dalsich 5 aut nepochodili dobre.. 4 toho totalka..
E38 740iL 1996
-
- Příspěvky: 2630
- Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am
Re: Pro všechny co si chtějí snižovat auto
jak ja řikam, je mi jedno jak při crashi dopadne moje auto, jen mě zajima jak dopadnu jak dopadnu já a posádka,
kamarad měl minulej tyden nehodu a s E34 bez bagu vletěl do kolony aut, dle policie jel 43, nebrzdil vubec, prostě mu něco spadlo a jak se podival tak bum,
trefil Toyotu yaris, ta byla posunuta o 17m, během těch 17m postupně nabrala Renaul Espace! nějakyho Hyundaya a feldu, co je nejlepší tak že E34 byla o 10cm kratší, člověk by si řekl že tomu nic není, světla ok, blatníky ok, KAPOTA KO, chladiče KO, naraznik KO, chladičkovka KO, jinak cely auto pohoda, že přežili světla i mlhovky mě dostalo, samozřejmě plasty kolem světel na kaši, ale světla dobry.
Ten Yaris nešel otevřit ani jedny dveře, kaste KO, kufr KO, zadni sedačky na předních, předek KO, motor urvanej, prostě totalka, dokonce i ten Espace byl rozbitej jak svina, a to svědčí o tom že fyzika je fyzika, a nestačí vzit oplastovanou plechovku a dát tam XY airbagů a řict to je hrozně bezpečny, dneska tydle hujdy sou pojizdny rakve, a to samy oktávky a podobny, radši bych šel do crashe v E32 než v oktavce, ty auta nejsou vubec pevny, a při svych par crashich jsem zjistil že ta vyztuha narazniku a ty blby tlumiče narazu dělaj strašně moc a že i E36 je strašně pevny auto, at má v crashtestu jakykoliv hodnoceni chce, ani jeden crash bych nechtěl v oktavce třeba, dycky jsem boural přímo středem auta, jednou strom, jednou sloup, oboji cca 40 a oboji ja v pohodě. kastle taky, o chladičcich, naraznicich apod se nebavim.
co se týče bezpečnosti sniženyho auta, sniženy auto je pičovina v připadě E38 se to auto prostě kurví, je to luxusni limuzina a ne sportak a snižovat je kokotina, věřím že i když pujde motor pod kastli tak je mu jedno jak je to vysoky, že si tu kastli zvedne protože sou tam takovy megasily že prostě pohoda. naopak jsem četl srovnani E39 a X5, člověk by si řekl X5 to je tak, ale mnohem bezpečneji vyšla E39, a ne kvuli tomu že když se čelně srazí tak ten v X5 bude víc v pohodě, ale už kvuli tomu že ten v E39 ma lepši manevrovaci schopnosti crash minimalizovat nebo mu zabranit a při crashi to zbrzdí na mnohem nižší rychlost než ten v X5, nicmene prostě se vyplati mit velky těžky auto typu E38 který ma dobry manevrovaci schopnosti, mě E38ma překvapila i ve 230 v uhybnym manevru, nechapu jak to to auto mohlo ustat, E65 s DD je na tom ještě lip, tak prostě člověk muže vychytat hrozně moc, kdežto třeba E53 je hrozna koza, lepší zavřit oči při crashi a nic nedělat, ale dneska lidi na bezpečnost nehledí a jezdi v mrdkach největší, je to smutny, ale je to štestí pro nás v pevnych autech.
kamarad měl minulej tyden nehodu a s E34 bez bagu vletěl do kolony aut, dle policie jel 43, nebrzdil vubec, prostě mu něco spadlo a jak se podival tak bum,
trefil Toyotu yaris, ta byla posunuta o 17m, během těch 17m postupně nabrala Renaul Espace! nějakyho Hyundaya a feldu, co je nejlepší tak že E34 byla o 10cm kratší, člověk by si řekl že tomu nic není, světla ok, blatníky ok, KAPOTA KO, chladiče KO, naraznik KO, chladičkovka KO, jinak cely auto pohoda, že přežili světla i mlhovky mě dostalo, samozřejmě plasty kolem světel na kaši, ale světla dobry.
Ten Yaris nešel otevřit ani jedny dveře, kaste KO, kufr KO, zadni sedačky na předních, předek KO, motor urvanej, prostě totalka, dokonce i ten Espace byl rozbitej jak svina, a to svědčí o tom že fyzika je fyzika, a nestačí vzit oplastovanou plechovku a dát tam XY airbagů a řict to je hrozně bezpečny, dneska tydle hujdy sou pojizdny rakve, a to samy oktávky a podobny, radši bych šel do crashe v E32 než v oktavce, ty auta nejsou vubec pevny, a při svych par crashich jsem zjistil že ta vyztuha narazniku a ty blby tlumiče narazu dělaj strašně moc a že i E36 je strašně pevny auto, at má v crashtestu jakykoliv hodnoceni chce, ani jeden crash bych nechtěl v oktavce třeba, dycky jsem boural přímo středem auta, jednou strom, jednou sloup, oboji cca 40 a oboji ja v pohodě. kastle taky, o chladičcich, naraznicich apod se nebavim.
co se týče bezpečnosti sniženyho auta, sniženy auto je pičovina v připadě E38 se to auto prostě kurví, je to luxusni limuzina a ne sportak a snižovat je kokotina, věřím že i když pujde motor pod kastli tak je mu jedno jak je to vysoky, že si tu kastli zvedne protože sou tam takovy megasily že prostě pohoda. naopak jsem četl srovnani E39 a X5, člověk by si řekl X5 to je tak, ale mnohem bezpečneji vyšla E39, a ne kvuli tomu že když se čelně srazí tak ten v X5 bude víc v pohodě, ale už kvuli tomu že ten v E39 ma lepši manevrovaci schopnosti crash minimalizovat nebo mu zabranit a při crashi to zbrzdí na mnohem nižší rychlost než ten v X5, nicmene prostě se vyplati mit velky těžky auto typu E38 který ma dobry manevrovaci schopnosti, mě E38ma překvapila i ve 230 v uhybnym manevru, nechapu jak to to auto mohlo ustat, E65 s DD je na tom ještě lip, tak prostě člověk muže vychytat hrozně moc, kdežto třeba E53 je hrozna koza, lepší zavřit oči při crashi a nic nedělat, ale dneska lidi na bezpečnost nehledí a jezdi v mrdkach největší, je to smutny, ale je to štestí pro nás v pevnych autech.
BMW service expert - http://www.jarax.net
-
- Příspěvky: 292
- Registrován: ned říj 19, 2008 10:23 am
- Spooner
- Příspěvky: 5363
- Registrován: pát říj 16, 2009 7:12 am
- Bydliště: Ostrava
Re: Pro všechny co si chtějí snižovat auto
Já myslím, že to video mluví za vše . Zkus si spočítat, kolik je v tom videu na cestě děr. Potom kolik přejezdů přes koleje a retardérů. Podle mě je to auto použitelné tak akorát na natáčení klipů, při kterých budeš jezdit krokem .
Btw. v levých zadních dveřích má důlek jako prase. Trapas!
Btw. v levých zadních dveřích má důlek jako prase. Trapas!
Naposledy upravil(a) Spooner dne čtv čer 07, 2012 12:52 pm, celkem upraveno 1 x.
BMW e38 750iL Individual
BMW e36 328i Cabrio
BMW e32 750iL Highline (ex)
BMW e36 328i Cabrio
BMW e32 750iL Highline (ex)
-
- Příspěvky: 2630
- Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am
Re: Pro všechny co si chtějí snižovat auto
sekat ruce takovym kokotum
BMW service expert - http://www.jarax.net
- Malas
- Příspěvky: 201
- Registrován: úte led 24, 2012 11:13 pm
- Bydliště: Praha
Re: Pro všechny co si chtějí snižovat auto
Proč hned takový agrese? ty jezdíš v těch sníženejch autech? ano možná je opravuješ,ale tím líp pro tebe,máš přeci kšeft ne?!
Ex BMW E34 525 Tds
- Spooner
- Příspěvky: 5363
- Registrován: pát říj 16, 2009 7:12 am
- Bydliště: Ostrava
Re: Pro všechny co si chtějí snižovat auto
Tím, že je opravuje, tak je jako doktor. Je to sice jeho práce, ale i doktor vidí raději zdravého člověka než člověka bez nohou
BMW e38 750iL Individual
BMW e36 328i Cabrio
BMW e32 750iL Highline (ex)
BMW e36 328i Cabrio
BMW e32 750iL Highline (ex)