Tak po dnešku to konečně vypadá k obrazu mému
Předělal jsem kompletně celou zadní část, sedí to pěkně
Ohledně toho uchycení jasno stále nemám...
Napadají mě dvě možnosti:
Využít suché zipy...v prosorách skivaku přinejtovat 9mm překližku a přisponkovat na ni ty sucháče+pojistit lepidlem+sucháče na zadní část loketky.
Nerad bych, aby to nějak cestovalo nebo mi to při brždění skončilo v klíně vpředu
Přišroubovat to...cca 4 šrouby skrz skivak+křídlové matice zevnitř zadní ozvučnice. Nevýhoda by byla nutnost vyndávat reprák při demontáží, ale zase kolikrát to bude...že
Nějaký jiný nápad???
Hudba
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
-
- Příspěvky: 23
- Registrován: pát bře 18, 2011 9:58 pm
Re: Hudba
Já mám E32 750i,a hudbu jsem vyřešil jako muzikant za použití stávajících repro tak,že jako první věc jsem vykuchal v kufru tuner,zesilovač a telef.modul,natáhl jsem telefoní anténu pod zadní sedačku i všechny dráty od repráků,(repro před.L3+P3 a zad.L2+P2-před.výšky/střed/bas a zad.výšky/středobas)-10 repro,impedance při propojení paralérně k rádiu s výstupem 4ohmy je LP-2,7/PP-2,7/LZ-3,2/PZ-3,2 ohm,tak to bych odrovnal koncáky v rádiu a zvuk je při tom velice špatnej,rozplzlej,nekonkrétní.Přitom stačí ten vykuchanej zesilovač rozdělat,demontovat z něho koncák a použít ty výhybky,které jsou přesně stavěné na to auto a to by ste nevěřily,jak to hraje!!!!!!super.Krabice s výhybkama je vedle baterky,rádio Pioneer s červeným podsvícením,dráty od něho přes ISO natáhlé dozadu a vše propojené pod sedačkou.Vypadá to všechno jak kdyby to tam bylo z výroby.Zvuk je podle mě na 20let starou káru absolutně skvělej,vyváženej a kdyby se to někomu zdálo málo,tak bych tam dal max. nějakej malej aktivní subwoofer nebo pumpu.Zdar-750i LPG
- Snejk
- Příspěvky: 2637
- Registrován: stř úno 20, 2008 5:48 pm
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hudba
tj jenze tvoje audio se zesilovacem a tolika reprakama tu prakticky nikdo nema.... a i tak je to audio sice super ale vesmes stoji za vylizprdel, chtelo by to minimalne upgradovat ty vejškáče ...
jinak je to spravna cesta, tohle sme s timhle audiem uz delali tolikrat. protoze jinak to nemelo cenu.... ty vyhybky tam jsou velmi kvalitni (bipoláry a cívky bez jader... pohoda)
jinak je to spravna cesta, tohle sme s timhle audiem uz delali tolikrat. protoze jinak to nemelo cenu.... ty vyhybky tam jsou velmi kvalitni (bipoláry a cívky bez jader... pohoda)
E32 730i LPG >> E32 735iL LPG>>E32 750iL high-line >>E38 740i >>E32 735i >>E38 740iL HLZPE >>e65 745i>>e66 760Li individual
- fivajs
- Příspěvky: 1238
- Registrován: ned úno 06, 2011 5:08 pm
- Bydliště: Chomutov
Re: Hudba
REPRO:
Já to stejně nechápu. A bohužel se to týká i částečně dnešní doby. Do luxusních, resp.lepších aut rvali a sem tam ještě rvou papírové repráky na úrovni Tesla z roku 1978 (nedávno jsem to viděl na novém Passatu-lepší střední třída, ale plná výbava) - ono tenkrát na konci 80tých a počátkem 90tých let, moc možností nebylo, ale už se vyráběly odolnější membrány, které by vydržely možná i do dnes a sedma, jakožto velmi luxusní limuzína by si to rozhodně zasloužila, když už se tam dávaly na tehdejší dobu velmi slušné tunery a výborné zesíky. Už v základu by mělo mít luxusní auto trochu lepší standard audia. Nicméně pokud chce někdo zachovat originál audio- dobře - ale s repráky vyměnit - za těch 20 let se mebrána rozpadá a cívka vlivem vlhkosti rezne a už dře o magnet, atd. A taky i ta největší dnešní shit membrána je lepší, než úplně nová z tehdejší doby. Předpokládám, že jen málokdo má na své 7er origo repro. Nebo se mýlím?
Já to stejně nechápu. A bohužel se to týká i částečně dnešní doby. Do luxusních, resp.lepších aut rvali a sem tam ještě rvou papírové repráky na úrovni Tesla z roku 1978 (nedávno jsem to viděl na novém Passatu-lepší střední třída, ale plná výbava) - ono tenkrát na konci 80tých a počátkem 90tých let, moc možností nebylo, ale už se vyráběly odolnější membrány, které by vydržely možná i do dnes a sedma, jakožto velmi luxusní limuzína by si to rozhodně zasloužila, když už se tam dávaly na tehdejší dobu velmi slušné tunery a výborné zesíky. Už v základu by mělo mít luxusní auto trochu lepší standard audia. Nicméně pokud chce někdo zachovat originál audio- dobře - ale s repráky vyměnit - za těch 20 let se mebrána rozpadá a cívka vlivem vlhkosti rezne a už dře o magnet, atd. A taky i ta největší dnešní shit membrána je lepší, než úplně nová z tehdejší doby. Předpokládám, že jen málokdo má na své 7er origo repro. Nebo se mýlím?
Audi A8 L W12 450hp + Liaz 151 290hp
- fivajs
- Příspěvky: 1238
- Registrován: ned úno 06, 2011 5:08 pm
- Bydliště: Chomutov
Re: Hudba
Malá inspirace, jak jsem využil skivak (jsem stoupenec kvalitní hudby v autě). Bohužel se nevejde vetší subwoofer, než 8 palců. Ale i tak to basuje (spíš středobasuje) docela slušně...
Audi A8 L W12 450hp + Liaz 151 290hp
- dunnst
- Příspěvky: 1311
- Registrován: pon úno 15, 2010 2:22 pm
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hudba
Já mám ve své E32 740i původní repro, kámoš, co si vzal mojí E32 735i tam má taky původní repro... dodneška pamtuju, jak jsme v tý černý ty repráky měnili, jelikož dva byly v háji a já měl 4 (opět původní) ze starý sedmy... každopádně to hraje dobře (na moje potřeby, koncík Queenů v autě stejně přeřvu), kamarád zvyklej na Felícii to dokonce ocenil jako vynikající hudba .-)) Btw. slovem původní předpokládám ten původní reprák, bez ohledu na to, z jaký sedmy vytaženej .-)
- fivajs
- Příspěvky: 1238
- Registrován: ned úno 06, 2011 5:08 pm
- Bydliště: Chomutov
Re: Hudba
to je právě to, o čem jsem mluvil. Nejkvalitnětněší hudba své doby. Bohužel dnes ten nejshitovější reprák je lepší, než ten původní, jako by byl defakto nový. No ale kdo měl Beckera - byl frajer!!! Postupem času přišel konkureční a levnější Blaupunkt pojmenovaný typama dle německých měst a dnes už je tu ofsetový kvalitní zesilovač v každém rádiu
Jinak absolutně nevyhovující je subwoofer v kufru. Díky pevné přepážce mezi kufrem a kokpitem - prostě nevynikne do auta a když už jo, tak ho musíš mít puštěnej dost nahlas, což hrozí ztrátou SPZ a nedělá to dobrý dojem vně auta na okolí-dost dlouho jsem si audiem hrál. Nicméně nechal jsem si ho tam, ale decentně v hodně nízkých hertzech
Jo kdyby chtěl někdo čtyřkanálové zesilovače, pár jich tu mám. Z toho, co mám volného a vhodného je Alpine, 100Watů postivých RMS minimálně - za pár kaček nebo i jiné, méně značkové, ale fungující - vše odzkoušeno a koupeno na aukru. Subwoofer tu mám taky, ale vyhovující příliš není (jak jsem psal)
Jinak absolutně nevyhovující je subwoofer v kufru. Díky pevné přepážce mezi kufrem a kokpitem - prostě nevynikne do auta a když už jo, tak ho musíš mít puštěnej dost nahlas, což hrozí ztrátou SPZ a nedělá to dobrý dojem vně auta na okolí-dost dlouho jsem si audiem hrál. Nicméně nechal jsem si ho tam, ale decentně v hodně nízkých hertzech
Jo kdyby chtěl někdo čtyřkanálové zesilovače, pár jich tu mám. Z toho, co mám volného a vhodného je Alpine, 100Watů postivých RMS minimálně - za pár kaček nebo i jiné, méně značkové, ale fungující - vše odzkoušeno a koupeno na aukru. Subwoofer tu mám taky, ale vyhovující příliš není (jak jsem psal)
Audi A8 L W12 450hp + Liaz 151 290hp