Hydraulický posilovač e32 750i

Sportovní rv. 1986 - 1994
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.

Příklad:

BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Odpovědět
Stany
Příspěvky: 19
Registrován: čtv lis 20, 2008 5:25 am

Hydraulický posilovač e32 750i

Příspěvek od Stany »

Ahoj,řeším teď jeden nepříjemný problém na mé 750i.
Po nastartování auta je vše normální ale po ujetí cca 10 km auto začne samo brzdit.
jak sundám nohu z plynu auto normálně zastaví aniž bych brzdil.
Z autem se pak nedá dále jet přehřejí se brzdy+raketová spotřeba benzínu.
Setkal se už někdo s tímhle problémem :?: Potřeboval bych se od něčeho odpíchnou.
Dík Stany
Uživatelský avatar
T613
Příspěvky: 2647
Registrován: čtv srp 21, 2008 2:56 pm

Re: Hydraulický posilovač e32 750i

Příspěvek od T613 »

zatuhla rucka to asi nebude
a co s tim ma posilovac? prvni co te ma zajimat je brzdovy valec, pak ABS-ASC kostka + jednotka pro to
dela to na vsech kolech soumerne nebo jen predni nebo zadni nebo jen jedno kolo ... to jsou rozhodujici informace
Stany
Příspěvky: 19
Registrován: čtv lis 20, 2008 5:25 am

Re: Hydraulický posilovač e32 750i

Příspěvek od Stany »

Ahoj,jsou zabrzděné všechny čtyři kola.
Je ztuhlý brzdový pedál a zabírá okamžitě nahoře.
Uživatelský avatar
šroťák
Příspěvky: 63
Registrován: sob úno 19, 2011 11:16 am
Bydliště: vRakovník

Re: Hydraulický posilovač e32 750i

Příspěvek od šroťák »

začal bych u brzdičů - něco podobnýho mi tu dělal kdysi oltcit. Studenej jel jak vitr, ale asi po ujetí 5 km začal ubírat až nakonec motor neuvezl sám sebe za žádnou cenu - spojka nedokázala přebrat výkon jak to auto bylo zabržděný. Dokonce ho v tomto stavu nedokázala utáhnout ani Volha 24 ! No ale po cca 30 minutách kdy brdy vystydly zase auto jelo uplně normálně dalších 5 km :lol: Závada=v brzdách .
Stejnej problém mívá Volha, Uaz když se udělá malá vůle mezi paknama a bubnem. (jsou tam na to takový excentry) Pokud je vůle malá, pakny škrtají lehounce o buben čímž se zahřívá a roztahuje se - po určité vzdálenosti již nejde s kolem hnout ani silou motoru. Po vystydnutí problém zmizí a kolo se točí uplně volně.

Takže jak jsem řek, projít brzdiče, zda nezůstávaj viset.....

Ikdyž je teda s podivem že to dělaj všechny 4 kola naráz :? víš to jistě?
Stany
Příspěvky: 19
Registrován: čtv lis 20, 2008 5:25 am

Re: Hydraulický posilovač e32 750i

Příspěvek od Stany »

Ahoj,brzdiče se nedávno komplet repasovaly.
Kupoval jsem gumičky a manžetky na pístky tak předpokládám že tam problém není.
Všechny čtyři kola sálají teplo jak kdy bych jel Alpy ve 40 stupních tepla.
Ted se objevil noví jev,vytekla mi zavřená nádobka z olejem od serva.Je možné že by tam bylo moc oleje :?:
Olej jsem dolejval jen po to sítko,ted je olej až nahoru.
Uživatelský avatar
T613
Příspěvky: 2647
Registrován: čtv srp 21, 2008 2:56 pm

Re: Hydraulický posilovač e32 750i

Příspěvek od T613 »

brzdic se ti zadrit muze ale jenom jeden ... to je uplne mimo to bys poznal hned ze ti zacne pomalu horet kolo

do rizeni nevadi kdyz das vic, lepsi nez min. Premyslim jak ten system funguje, hlavne ty ventily nahore co nejak reguluji tlak, tam mohl teoreticky vzniknout pruser. Ale porad mi nejde do hlavy jakou spojitost by to melo, aby to samo brzdilo - tlacilo na valec.
Uživatelský avatar
fivajs
Příspěvky: 1238
Registrován: ned úno 06, 2011 5:08 pm
Bydliště: Chomutov

Re: Hydraulický posilovač e32 750i

Příspěvek od fivajs »

Pravda pravda. Už to tady někdo řešil. Viděl jsem už auto, u kterýho to dělalo ABS, (za pokus vyndání pojistky to stojí, ne?). Brzdiče to nejsou, to je pí...ina, aby se zničily všechny najednou. Řešil bych bych stopro brzdový válec. Bohužel přesně nevím, jak ten atypíčo okruh, co tam máš fachčí, ale ví to sto pro Zlín...
Audi A8 L W12 450hp + Liaz 151 290hp
Stany
Příspěvky: 19
Registrován: čtv lis 20, 2008 5:25 am

Re: Hydraulický posilovač e32 750i

Příspěvek od Stany »

Včera se mi to podařilo odstranit :D
Vyměnil jsem tlakový regulátor i z čidly a od té doby jezdím bez problémů.
Jen přesně nevím čím to přesně bylo :idea: jestli čidly nebo regulátorem.

Ještě mám jedu otázečku:
Když auto nastartuji studené jde volant krásně lehce jak mile někde zastavím
a vypnu motor po opětovném nastartování jde volant o dost hůř :?:
Posilovač posiluje jen už to nejde tak zlehka.
Odpovědět